Metropolian kirjeet

263736

Hei!
Onko kukaan syksyn haussa metropolia amk:hon hyväksytty saanut vielä hyväksymiskirjettä kotiin? Tai sähköpostia?

10

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a123123

      Ei ole vielä tullut. Perjantaina kuulema vasta kirjeet lähteneet postiin.

    • 3231q

      Kysyin asiasta ja sanottiin, että tänään tai huomenna pitäisi tulla

      • Lähäristäsaikkariks

        Mulle tipahti tänään kirje. Huutonauruu vaan ku 85p sain ja valinnassa 18.sija :D Älytöntä! Keväällä sain 54p. Se missä kokeen tekee todellaki ratkasee


    • 263736

      mulle tuli kans kirje tänään!! Pisteitä 68, mutta sisällä ollaan! :D

      • S44

        Itsekin sain tänään, sisään pääsin sinne minne halusinkin. Haluaisin tietää mikä oli tänä vuonna Metropolian sairaanhoitajan sisäänpääsyn pisterajana. Onko kenelläkään tietoa?

        Itselläni ei pisterajaa kirjeessä näkynyt, kun oli vasta kakkosvaihtoehtona ja tulin hyväksytyksi ensimmäiseen.


      • Lähäristäsaikkariks
        S44 kirjoitti:

        Itsekin sain tänään, sisään pääsin sinne minne halusinkin. Haluaisin tietää mikä oli tänä vuonna Metropolian sairaanhoitajan sisäänpääsyn pisterajana. Onko kenelläkään tietoa?

        Itselläni ei pisterajaa kirjeessä näkynyt, kun oli vasta kakkosvaihtoehtona ja tulin hyväksytyksi ensimmäiseen.

        Alin pisreraja oli Metropoliassa n. 61p, pari desimaalii oli viel mutten muista niin tarkkaa. Keväällä raja tais olla 56p


      • SairaanhoitajaVielä
        Lähäristäsaikkariks kirjoitti:

        Alin pisreraja oli Metropoliassa n. 61p, pari desimaalii oli viel mutten muista niin tarkkaa. Keväällä raja tais olla 56p

        Minulla 2.sijalla oli Metropolian SH. Olin varasijalla 3. Peruutuksia tuli sopivasti, joten hyväksytty varasijalta sisään!


      • SairaanhoitajaVielä
        SairaanhoitajaVielä kirjoitti:

        Minulla 2.sijalla oli Metropolian SH. Olin varasijalla 3. Peruutuksia tuli sopivasti, joten hyväksytty varasijalta sisään!

        Viestistäni puuttui osa. Eli, olin ensimmäistä kertaa pääsykokeissa. Pisteitä 60,5.


      • kimsmet
        SairaanhoitajaVielä kirjoitti:

        Viestistäni puuttui osa. Eli, olin ensimmäistä kertaa pääsykokeissa. Pisteitä 60,5.

        Lähärisaikkari, missä teit pääsykokeen?


      • Lähäristäsaikkariks
        kimsmet kirjoitti:

        Lähärisaikkari, missä teit pääsykokeen?

        Lappeenrannassa, joka oli 3.hakutoive. Anatomian monivalinta tentti, haastattelu ja ryhmätilanne. Ka alle 2 lähihoitajan tutkinnolla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe