Hei-
Miksi Lumia 920 Google Maps ei toimi ?
Huomasin kyllä että Google Eart pitää olla nyt lisenssi, mutta en halua lisenssiä vain kesäloman kännykkä navigoinnin vuoksi.
Pitää varmasti joku perus Google maps toimia kuitenkin ?
Miksi Google Maps ei toimi ?
8
536
Vastaukset
- 7866
Mikset käytä Here navigointia??
Hep-
Löytyi marketista toimivia- ja Nokia kartat on hyvä ja sekin on ja riittää- Olen isolla koneella käyttänyt GoogleMapsia ja siksi kännyssäkin sitä paljon.
Mutta marketista löytyy navigoinnin perusohjelmia.
Nokia navointi on ihan hyvä ja tosi hieno, se on - Minulla on kuitenkin kaksi puhelinta joissa toisessa toimii Maps, mutta koska Google Earth maksaa yli 300 euroa vuodessa, niin jostakin syystä GoogleMapsin perusjuttu lakkasi toimimasta kun lisenssi Earthille tuli.
yst. t. Jari- mendez.
jarinhotelli kirjoitti:
Hep-
Löytyi marketista toimivia- ja Nokia kartat on hyvä ja sekin on ja riittää- Olen isolla koneella käyttänyt GoogleMapsia ja siksi kännyssäkin sitä paljon.
Mutta marketista löytyy navigoinnin perusohjelmia.
Nokia navointi on ihan hyvä ja tosi hieno, se on - Minulla on kuitenkin kaksi puhelinta joissa toisessa toimii Maps, mutta koska Google Earth maksaa yli 300 euroa vuodessa, niin jostakin syystä GoogleMapsin perusjuttu lakkasi toimimasta kun lisenssi Earthille tuli.
yst. t. JariEi ole Hereä parempaa navigointia joten muut voi ja kannattaa unohtaa
Ainakaan toistaiseksi. Google maps on lähinnä Androidin juttu sillä sen navigointi oli alunperin tehty sille.
- Heren käyttäjä
Tuskinpa lähivuosien aikana tulee Hereä parempaa.
- l520
Google maps navigointi ei toimi lumiassa eli ei ole edes välttämätöntä puheopastusta niin semmosella ei tee mitään,samoin kartat puhumattakaan että olis offline kartat käyttää yleensä puhelimeen integroitua hereä tai wazea,googlen ja muiden kolmannen osapuolen navi sovellukset on huonoja jotkut lähes toimimattomia.Kunnon navigointi softia wp:lle taitaa olla nuo kalliit Navigon ja CoPilot.Ilmaisista Waze on aika kökkö käyttää ja vaatii netin
- reerwer
Miksi minun 720:stä hävisi Here kun tein tehdasasetuksien palautuksen? Piti kyllä palautua myös aiempien asetusten...kuvat jne tuli kyllä takaisin.
- l520
Mullakin hävis 520:stä here drive ja maps kun viimeks palautin tehdasasetukset, syytä en tiedä, nopeestihan noi lataa kaupasta takas puhelimeen jos niitä tarvii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815