Löysin tämän palstan juuri ja haluaisin kysyä teiltä ennustajilta asiaa joka on saanut minut hermoraunion partaalle.
Minulla on miesystävä kaukaa Suomesta. Tiedän että nämä jutut eivät aina ole sitä mitä suomalaiset naiset luulevat niiden olevan. Mutta tiedän myös monta jotka perustuvat aitoon rakkauteen.
Tämä mies odottelee oleskelulupaa eikä siis käytä minua sen saamiseen. Nyt kysyisin teiltä: Onko tämä mies ollut koko aikana tosissaan kanssani vai ei.
Kysyn tätä koska saan erittäin ristiriitaisia tunteita häneltä jatkuvasti enkä enää tiedä mitä hän minulta haluaa vai haluaako mitään. Kuukausikaupalla ollaan kinattu asioista enkä ota hänestä selvää millään koska hän on taitava ja vahva " pyörittämään" minua ja asioita. En ole saanut valehtelusta kiinni mutta silti epäilen että kaikki on huijausta.
Onko tällä miehellä oikeita tunteita minua kohtaan ? Toinen kysymys: Onko hän tehnyt jotain pahaa kotimaassaan esim. ex-vaimolleen ?
AUTTAKAA minua !
4
68
Vastaukset
Hei
ensiksikin, teillä on suuri mentaliteetti ero.
sinä olet valmis uuteen ja katsot suoraan eteenpäin, olet jättänyt taaksesi, tai sanotaan että elänyt, hyvän elämän.
kun kysyt onko hän ollut tosissaan kanssasi, vastaan että 60-70%.
hänellä on hyviä päiviä ja huonoja päiviä. saldo on kuitenkin paremman puolella ja hän uskoo pyrkimyksiinsä.
tämä mies on valmis vaikka mihin päästäkseen pois kotipaikastaan. hän tekisi mitä vain. takanaan hänellä on hyvä koti, siellä on moni asia henkisesti hyvin. siellä on välittämistä ja huolehtimista lähimmäisestä. nyt en puhukaan elintasosta.
nyt hän haluaa uuden alun elämälleen ja uuden suuren mahdollisuuden. sen eteen hän tekee mitä vain. jos luet rivien välistä ymmärrät: hän tekee mitä vain.
hän himoitsee rahaa ja parempaa elämää, se on hänen pointtinsa. toki hän on myös valmis tekemään työtä sen eteen.
rakkaus on hänelle aivan selvä asia: etene vahvasti ja pidä päämäärä mielessäsi.
en näe siihen mitään sivuteitä, ainoastaan yhden suunnan. hän jättää kaiken taakseen päästäkseen päämääräänsä.
meidän läntisessä kulttuurissa tämä voisi olla vaarallinen ajatusmalli. kaikki tai ei mitään. sinä et varmaankaan ole tottunut näin mustavalkoiseen ajatteluun.
se on hänen totuutensa ja valonsa.
hän on sen lisäksi hyvä puhumaan ja tuomaan itsensä julki, hän ei pelkää mitään.
tottakai hän menisi naimisiin ja perustaisi perheen, oma talo olisi hyvä paikka asua. hän tekisi näin. entisessä elämässään hänellä on ollut riitaisaa. hän on vahva ihminen ja pitää aina perinteistään ja päämääristään kiinni.
sanon suoraan, että hän haluaa naimisiin ja talon ja passin.
henkisesti erittäin raskas kokemus sinulle, työtä joutuisit tekemään tämän yhtälön kanssa jatkuvasti.
t. Keskiyö
ps. teen myös pitkiä tulkintoja, jos tulee tarvetta- Vastaan ihan suoraan
Nimimerkille "Hermoraunio"
Kun ottaa puolison kumppanikseen täysin eri kulttuurista on se haastavaa, vaikka olisi tuntenutkin toisensa kauemmin , saati sitten jos jo tässä vaiheessa ollaan hermoraunioita toisen suhteen, niin monta arjen asiaa on opittava ja opeteltava puolin ja toisin. Se vaatii paljon ja on oikeasti välillä uuvuttavaa -- ellei tunne toista kunnolla ja kommunikaatio toimi saumattomasti ja yhteisymmärryksessä.
Sanon suoraan ja ihan ystävänä : anna olla ja valitse vähemmän haastavampi kumppani johon panostaa.
Faktahan on se, että sinä olet jo niin hämmentynyt ja hätääntynyt ko miehen suhteen että kyselet ennustuspalstalla miehen mahdollisesta pahanteosta entiselle puolisolleen tai muista aatoksista. Siis ennustajilta.
Tuollaiselle ei suhdetta perusteta. - hermoraunio
Tarkennan vielä että meidän yhteiset ongelmat tulevat siitä että HÄNELLÄ on kasapäin ongelmia entisestä elämästään. Asiat olisivat ihan toisin ellei hänellä olisi niitä.
Ja koska hänen pitää miettiä montaa asiaa yhtäaikaa ja tehdä oikea päätös uuden elämänsä suhteen niin tämä hiertää meidän välistä suhdettamme. Kun tässä ei enää itse tiedä mitkä ovat miehen tunteet minua kohtaan niin siksi lähdin täältä kysymään apua.
Kun se rakkaus ei aina katso sitä että minkämaalainen toinen ihminen on tai sitä että paljonko ongelmia ihmisillä on.
Olen kuullut hänen oman versionsa riidasta ex-vaimon kanssa mutta kysyin asiaa täällä koska olen nyt nähnyt miten kiivas ihminen tämä mies on stressitilanteissa.
Ihan oikein vastasit Tuntijasi tuohon että hän tekisi mitä tahansa päämääränsä eteen mutta ei nyt kuitenkaan ole halunnut minua käyttää oleskeluluvan saamiseen kuten monet maahanmuuttajat tekevät, eli naivat ihan kenen tahansa saadakseen oleskeluluvan. Hän onkin sanonut että ensin pitää saada se oleskelulupa ja sitten vasta mennä naimisiin. Minusta tuo on rehellistä toimintaa.
Jos se nyt sitten on noin. Sillähän asiaa kysyinkin täältä.
Voisitko vielä Tuntijasi kertoa mitä tämä mies odottaa minulta eniten ?- hermoraunio
Tai siis Keskiyö, anteeksi sekaannus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940