Olen joutunut erään miehen pauloihin että väliin itseäkin harmittaa. Harmittaa siksi että asiat vain junnaavat paikoillaan eikä mitään ratkaisua tule hänen taholtaan .Itse olisin valmis vaikka mihin huolimatta siitä että olen kovin epäluuloinen miesten suhteen. Olisiko vain luovutettava ja nuolla haavat? Mutta miten?
Tuntijasi
3
73
Vastaukset
- Minä reppana
josko Tuntijasi vastaisi
Hei
kannattaisi jo vetää käsijarru päälle, oman mielenrauhasi vuoksi. rakastaisit itseäsi enemmän, nauttisit olostasi naisena, antaisit joulumielen valua sisääsi. se olisi helpompaa.
ottamisen ja antamisen tulisi olla tasapainossa, että molemmilla olisi hyvä olla.
sinä olet rakastunut, sillä hän vastaa niin monia kuvia niistä asioista, joita sinä miehessä arvostat ja ihailet. tällä miehellä on aika kivat lähtökohdat ja niistä hän on jo päässyt nauttimaan. ei hän sen vaikeampaan halua joutua. hän ei kiinnity mihinkään, mistä ei saa samanlaista tulosta kuin tähänastisessa elämässään. hän on tottunut "helposti valuvaan energiaan". taisin sanoa pahasti, nyt sinä pahoitat mielesi.
mies on tottunut saamaan tarvitsemansa ja jos asiat eivät ole kunnohänssa hänen tottumuksensa mukaisesti, hän uskoakseni välttelee niitä. voipi hyvin olla, että olette tottuneet erilaiseen elämään, te kaksi.
vastaukseni on ehdoton kyllä, että kannattaa luovuttaa ja nuolaista ne haavat. et sinä niitä ikuisesti nuoleskele, onhan sinulla arvokas elämä ja paljon taitoja.
hänestä saisit jotakin muuta, kuin sielunkumppanin. kun ajattelee sitä, että mitä tarvitsee rinnalleen vanhetessaan, huomaa henkisen tärkeyden ja mielenrauhan - sitä kannattaa jahdata kaikkein kovimmalla vauhdilla. kiiltokuvat ovat jotakin muuta, ne ovat hetkellistä tyydytystä.
t. Keskiyö- Minä reppana
Kiitos ,että vastasit. Nyt alan tekemään itseni kanssa töitä että lopettaisin tyhjän haaveilemisen. Miksi piinata itseään jos näkee ,ettei asiat etene suuntaan eikä toiseen .Ehkäpä hän ei ole minusta koskaan tykännytkään ,itse olen luonut oman haavemaani .Jospa tulevaisuus toisi tulessaan jotain muuta mietittävää,iloisempaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3092788Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011433- 1081271
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831261Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991255Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581205- 471087
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi75996Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa23911- 33817