Tuntijasi

Minä reppana

Olen joutunut erään miehen pauloihin että väliin itseäkin harmittaa. Harmittaa siksi että asiat vain junnaavat paikoillaan eikä mitään ratkaisua tule hänen taholtaan .Itse olisin valmis vaikka mihin huolimatta siitä että olen kovin epäluuloinen miesten suhteen. Olisiko vain luovutettava ja nuolla haavat? Mutta miten?

3

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä reppana

josko Tuntijasi vastaisi

• Hei

kannattaisi jo vetää käsijarru päälle, oman mielenrauhasi vuoksi. rakastaisit itseäsi enemmän, nauttisit olostasi naisena, antaisit joulumielen valua sisääsi. se olisi helpompaa.

ottamisen ja antamisen tulisi olla tasapainossa, että molemmilla olisi hyvä olla.
      sinä olet rakastunut, sillä hän vastaa niin monia kuvia niistä asioista, joita sinä miehessä arvostat ja ihailet. tällä miehellä on aika kivat lähtökohdat ja niistä hän on jo päässyt nauttimaan. ei hän sen vaikeampaan halua joutua. hän ei kiinnity mihinkään, mistä ei saa samanlaista tulosta kuin tähänastisessa elämässään. hän on tottunut "helposti valuvaan energiaan". taisin sanoa pahasti, nyt sinä pahoitat mielesi.

mies on tottunut saamaan tarvitsemansa ja jos asiat eivät ole kunnohänssa hänen tottumuksensa mukaisesti, hän uskoakseni välttelee niitä. voipi hyvin olla, että olette tottuneet erilaiseen elämään, te kaksi.
      vastaukseni on ehdoton kyllä, että kannattaa luovuttaa ja nuolaista ne haavat. et sinä niitä ikuisesti nuoleskele, onhan sinulla arvokas elämä ja paljon taitoja.
      hänestä saisit jotakin muuta, kuin sielunkumppanin. kun ajattelee sitä, että mitä tarvitsee rinnalleen vanhetessaan, huomaa henkisen tärkeyden ja mielenrauhan - sitä kannattaa jahdata kaikkein kovimmalla vauhdilla. kiiltokuvat ovat jotakin muuta, ne ovat hetkellistä tyydytystä.

t. Keskiyö

• Minä reppana

Kiitos ,että vastasit. Nyt alan tekemään itseni kanssa töitä että lopettaisin tyhjän haaveilemisen. Miksi piinata itseään jos näkee ,ettei asiat etene suuntaan eikä toiseen .Ehkäpä hän ei ole minusta koskaan tykännytkään ,itse olen luonut oman haavemaani .Jospa tulevaisuus toisi tulessaan jotain muuta mietittävää,iloisempaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46