Tuntijasi

Minä reppana

Olen joutunut erään miehen pauloihin että väliin itseäkin harmittaa. Harmittaa siksi että asiat vain junnaavat paikoillaan eikä mitään ratkaisua tule hänen taholtaan .Itse olisin valmis vaikka mihin huolimatta siitä että olen kovin epäluuloinen miesten suhteen. Olisiko vain luovutettava ja nuolla haavat? Mutta miten?

3

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä reppana

josko Tuntijasi vastaisi

• Hei

kannattaisi jo vetää käsijarru päälle, oman mielenrauhasi vuoksi. rakastaisit itseäsi enemmän, nauttisit olostasi naisena, antaisit joulumielen valua sisääsi. se olisi helpompaa.

ottamisen ja antamisen tulisi olla tasapainossa, että molemmilla olisi hyvä olla.
      sinä olet rakastunut, sillä hän vastaa niin monia kuvia niistä asioista, joita sinä miehessä arvostat ja ihailet. tällä miehellä on aika kivat lähtökohdat ja niistä hän on jo päässyt nauttimaan. ei hän sen vaikeampaan halua joutua. hän ei kiinnity mihinkään, mistä ei saa samanlaista tulosta kuin tähänastisessa elämässään. hän on tottunut "helposti valuvaan energiaan". taisin sanoa pahasti, nyt sinä pahoitat mielesi.

mies on tottunut saamaan tarvitsemansa ja jos asiat eivät ole kunnohänssa hänen tottumuksensa mukaisesti, hän uskoakseni välttelee niitä. voipi hyvin olla, että olette tottuneet erilaiseen elämään, te kaksi.
      vastaukseni on ehdoton kyllä, että kannattaa luovuttaa ja nuolaista ne haavat. et sinä niitä ikuisesti nuoleskele, onhan sinulla arvokas elämä ja paljon taitoja.
      hänestä saisit jotakin muuta, kuin sielunkumppanin. kun ajattelee sitä, että mitä tarvitsee rinnalleen vanhetessaan, huomaa henkisen tärkeyden ja mielenrauhan - sitä kannattaa jahdata kaikkein kovimmalla vauhdilla. kiiltokuvat ovat jotakin muuta, ne ovat hetkellistä tyydytystä.

t. Keskiyö

• Minä reppana

Kiitos ,että vastasit. Nyt alan tekemään itseni kanssa töitä että lopettaisin tyhjän haaveilemisen. Miksi piinata itseään jos näkee ,ettei asiat etene suuntaan eikä toiseen .Ehkäpä hän ei ole minusta koskaan tykännytkään ,itse olen luonut oman haavemaani .Jospa tulevaisuus toisi tulessaan jotain muuta mietittävää,iloisempaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3673
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3589
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3320
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3302
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2176
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1758
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      31
      1506
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32