oma lada ei enää käynnisty. myös ruostetta on liikaa.
- niinpä tarvitsen uuden ja paremman ladan. tms.
Ladan tai nivan, voisi olla vanhakin. kunhan toimii.
- jos on lada, tms. ylimääräisenä, niin voi ottaa yhteyttä sähköpostiin;
[email protected]
ladaa etsin
6
202
Vastaukset 6
- onnea etsintään
Eikös noita nyt löydy ? On vielä paljonkin liikenteessä.
Itsellä on käytössä samara. ja vikaa piisaa. - ei voi mitään.- Ladanever
Eivät ne muut Ladat sen parempia ole. Jos joutuu ajamaan Ladalla, pitää vain korjata sitä joka päivä.
- onnea etsintään
Ladanever kirjoitti:
Eivät ne muut Ladat sen parempia ole. Jos joutuu ajamaan Ladalla, pitää vain korjata sitä joka päivä.
noin kerran kuussa on riittäny
- Kanto.
Osta se Lada mikä ensimmäissä löytyy, on varmasti parempi kuin muu länsikuljin. Huolettomia satojatuhansia kilometrejä minä takaan sen.
Elä usko tuohon toiseen kantoon joka kuitenkin tulee häiriköimään kuhan pääsee lastentarhasta kotia.- Ladanever
Ladalla ei tosin huolettomia, mutta kalliita, koska se on aina rikki.
- pidossa vikaa?
Riippu kohtelusta. Eiköhän länsiautokin hajoa tällä pidolla?
https://www.youtube.com/watch?v=kVJonSJV27o
tai ei se hajoa, ku ei sillä voi tuollaista temppua tehdä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1701849Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541340Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset221985- 71897
- 55816
- 46765
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757- 89731
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151636