Uusi passat, yksi seikka ihmetyttää

autokuume

Hitto autokuume vie yöunet. Nyt on viittä vaille 3 vuotta vanha Insignia menossa vaihtoon mutta pari juttua vaivaa päätä. 1.4 tsi yhdistettynä DSG laatikkoon onkohan edellisten mallien ongelmat näis jo historiaa. Toinen seikka mikä ei mene ymmärrykseen miksi näin hienoon autoon on käytetty kojelaudan alaosaan sellaista halpakova muovia kuten jossain skoda rapidissa. Kyllä passatti aina Scoda Octavian voittaa mielestäni laadussa ajo-ominausuuksissa. Tosin tuon 1.4 farmari DSG hinnalla saisi 2.0 RS skodan joko diesel tai Bensakoneella.

43

757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kierrä kaukaa

      Kierrä de Skoda kaukaa.nonhan Passat sentään auto millä kehtaa ajella mihin vain. Skoda lienee saman konsernin auto, mutta se on kuitenkin vain Skoda, valitettavasti.

    • varmasti1

      Mitkä viat? Ei vag-konsernin autoissa ole vikoja, ne ovat vain ominaisuuksia, joita ei muista merkeistä löydy.

      https://www.google.fi/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=tsi ongelmat

      DSG ongelmat (problems englanniksi) tuottaa vain 14,8 miljoonaa hakutulosta.

      https://www.google.fi/search?q=tsi ongelmat&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=X6ZjVNSeCvHH8ge284CwDw#rls=org.mozilla:fi:official&channel=sb&q=dsg problems

      Nyt jos milloinkaan kannattaa kaivaa kaapista se hieman parempi tuulipuku päälle ja suunnata kohti VW-liikettä. Laatuvaikutelma on mitä parhainta muovia, eikä valtava rengasmelu haittaa kun katselee upeaa kojelautaa.

      • miksi valehtelet?

        Google-haku "dsg problems" (ilman sitaatteja), tuottaa 565000 osumaa, ei suinkaan 14,8 miljoonaa! "Multimode problems" tuottaa lähes saman verran, vaikka multimodea ei ole markkinoilla kuin murto-osa dsg:stä. "Multidrive s problems" tuottaa sekin 198000 osumaa, vaikka sekin on aivan marginaalinen vaihteistomalli ja ollut markkinoillakin hyvin vähän aikaa dsg:hen verrattuna.
        Nuo google-haut eivät siis todista yhtään mitään, varsinkin kun dsg tarkoittaa lukuisia muita asioita, kuten jo haun toiselta sivulta nähdään, esim Defence Support Group, Digital Solutions Group, The Diocesan School For Girls, DSG The Driving Force, DSG Inc. (Document Solutions Group).
        Tuollaisten hakujen esittäminen todisteena jonkin tuotteen huonoudesta todistaa pelkästään esittäjänsä pohjattomasta yksinkertaisuudesta ja kritiikittömyydestä.


    • helmikuussa uudella

      Ota manuaali jos tuo dsg epäilyttää. Näin tein itsekin. Tuon kojelaudan alaosan muovin vaihdat mustaan kun rastitat lisävarustelistalta koristelistasetin tai otat highline varustetason auton jossa nuo listat saa ilman lisähintaa. Ainahan saksalaisautot ovat olleet perusvarusteluiltaan vähän karuja, siksi on se rastimislista...

    • koeajolla

      Kävin myös pikaisella koeajolla uudella Passatilla. Koeajoauto oli 2.0 TDI DSG Comfortline. Auto on ihan hyvä ja voisi olla yksi hyvä vaihtoehto. Fiilistä vähän puuttuu mutta sitä voisi paikata lisävarusteilla. Ostan auton omalla rahalla ja tarkoitus pitää ainakin 5v, joten nämä laatuasiat askarruttaa varsinkin kun malli mikä kiinnostaa on 1.4TSI DSG, joka alkaa olla jo kirosana autopiireissä, itse uskon että tuo uusi on jo kestävämpi kuin vanhat. Tuo diesel ei säväyttänyt yhtään, tuntui jotenkin "traktorilta", sinänsä se olisi varmaakin järkevämpi valinta jo pelkästään kestävämmän 6-vaihteisin DSG:n vuoksi. Lisäksi kun tuon auton varustelee niin hintalappu on jo melkoinen auton ollessa kuitenkin vain "Passat", joten jälleenmyyntiarvo on surkea noissa kalliimmissa malleissa.
      Täytyykö vain maksaa lisää välirahaa ja ostaa BMW 3 gt tai MB C farkku.

      • dsg esikuva....

        DSG kestää siinä kuin muutkin automaatit, ja jos jonkun kuski saa hajalle on nimen omaan manuaaliloota. Se on altis käyttäjävirheille. Monesti tuolla kadulla kuulee sydäntä särkeviä rutinoita kun joku laittaa vaihdetta päälle vaikke kytkin ole tarpeeksi pohjassa. Siinä ne rattaat kuluu.

        DSG on kaksikytkinautomaattien esikuva, eka pioneeri jota muut ovat seuranneet. Niin vain Mersu, Ford, Volvo, BMW, Kia, Porsche, italian urheiluautot kuten Lambo ja Ferrati tulivat perässä. VAG:lla on vain yksi vahva etu: vuosien etumatka.

        Uusi Passat on kunnolla varustettu vasta sitten, kun se ruksitaan dsg:llä, koska iso auto jossa mukavuutta, menee pilalle jos pitää antiikin aikaisesti vispata kädellä ja polkea jalalla.


      • odota vain
        dsg esikuva.... kirjoitti:

        DSG kestää siinä kuin muutkin automaatit, ja jos jonkun kuski saa hajalle on nimen omaan manuaaliloota. Se on altis käyttäjävirheille. Monesti tuolla kadulla kuulee sydäntä särkeviä rutinoita kun joku laittaa vaihdetta päälle vaikke kytkin ole tarpeeksi pohjassa. Siinä ne rattaat kuluu.

        DSG on kaksikytkinautomaattien esikuva, eka pioneeri jota muut ovat seuranneet. Niin vain Mersu, Ford, Volvo, BMW, Kia, Porsche, italian urheiluautot kuten Lambo ja Ferrati tulivat perässä. VAG:lla on vain yksi vahva etu: vuosien etumatka.

        Uusi Passat on kunnolla varustettu vasta sitten, kun se ruksitaan dsg:llä, koska iso auto jossa mukavuutta, menee pilalle jos pitää antiikin aikaisesti vispata kädellä ja polkea jalalla.

        Sulla ei vielä taida olla dsg lauennut...


      • äly vajaa
        dsg esikuva.... kirjoitti:

        DSG kestää siinä kuin muutkin automaatit, ja jos jonkun kuski saa hajalle on nimen omaan manuaaliloota. Se on altis käyttäjävirheille. Monesti tuolla kadulla kuulee sydäntä särkeviä rutinoita kun joku laittaa vaihdetta päälle vaikke kytkin ole tarpeeksi pohjassa. Siinä ne rattaat kuluu.

        DSG on kaksikytkinautomaattien esikuva, eka pioneeri jota muut ovat seuranneet. Niin vain Mersu, Ford, Volvo, BMW, Kia, Porsche, italian urheiluautot kuten Lambo ja Ferrati tulivat perässä. VAG:lla on vain yksi vahva etu: vuosien etumatka.

        Uusi Passat on kunnolla varustettu vasta sitten, kun se ruksitaan dsg:llä, koska iso auto jossa mukavuutta, menee pilalle jos pitää antiikin aikaisesti vispata kädellä ja polkea jalalla.

        DSG ongelmat (problems englanniksi) tuottaa vain 14,8 miljoonaa hakutulosta.

        https://www.google.fi/search?q=tsi ongelmat&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=X6ZjVNSeCvHH8ge284CwDw#rls=org.mozilla:fi:official&channel=sb&q=dsg problems

        Kyllä näin on! Hyvin kestää!


      • mitä höpiset?
        äly vajaa kirjoitti:

        DSG ongelmat (problems englanniksi) tuottaa vain 14,8 miljoonaa hakutulosta.

        https://www.google.fi/search?q=tsi ongelmat&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=X6ZjVNSeCvHH8ge284CwDw#rls=org.mozilla:fi:official&channel=sb&q=dsg problems

        Kyllä näin on! Hyvin kestää!

        Linkittämäsi haku tuottaa 547000 osumaa! Aika kaukana 14,8 miljoonasta!
        Tuolla haulla löytyy paljon enemmän vaihteistovikoja, mutta kukaan ei hehkuta niillä:
        https://www.google.fi/search?q=tsi ongelmat&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=X6ZjVNSeCvHH8ge284CwDw#rls=org.mozilla:fi:official&channel=sb&q=toyota gearbox problems


      • pipopää
        dsg esikuva.... kirjoitti:

        DSG kestää siinä kuin muutkin automaatit, ja jos jonkun kuski saa hajalle on nimen omaan manuaaliloota. Se on altis käyttäjävirheille. Monesti tuolla kadulla kuulee sydäntä särkeviä rutinoita kun joku laittaa vaihdetta päälle vaikke kytkin ole tarpeeksi pohjassa. Siinä ne rattaat kuluu.

        DSG on kaksikytkinautomaattien esikuva, eka pioneeri jota muut ovat seuranneet. Niin vain Mersu, Ford, Volvo, BMW, Kia, Porsche, italian urheiluautot kuten Lambo ja Ferrati tulivat perässä. VAG:lla on vain yksi vahva etu: vuosien etumatka.

        Uusi Passat on kunnolla varustettu vasta sitten, kun se ruksitaan dsg:llä, koska iso auto jossa mukavuutta, menee pilalle jos pitää antiikin aikaisesti vispata kädellä ja polkea jalalla.

        Eihän niitä DSG vikoja ole kuin "prosentissa" DSG autoja, siis keskimäärin menee hyvin...kädet vaan ristiin kyynärpäitä myöten ettei kuulu tuohon prosenttijoukkoon. Vaikea sanoa mikä on jälleenmyyntiarvo, kun itsellä ei ole kokemusta, mutta se on varmaa että lisävarusteiden arvo sulaa heti pois. NIin käy kaikissa autoissa, merkistä riippumatta.

        Mutta volsu on volsu, toiset tykkää toiset ei. Mun silmissä se on saksalaista tylsyyttä pahimmillaan...


      • varmasti1
        pipopää kirjoitti:

        Eihän niitä DSG vikoja ole kuin "prosentissa" DSG autoja, siis keskimäärin menee hyvin...kädet vaan ristiin kyynärpäitä myöten ettei kuulu tuohon prosenttijoukkoon. Vaikea sanoa mikä on jälleenmyyntiarvo, kun itsellä ei ole kokemusta, mutta se on varmaa että lisävarusteiden arvo sulaa heti pois. NIin käy kaikissa autoissa, merkistä riippumatta.

        Mutta volsu on volsu, toiset tykkää toiset ei. Mun silmissä se on saksalaista tylsyyttä pahimmillaan...

        Kyllä Volkkari pitää hintansa! Niissä kun ei ole mitään yleisesti tunnettuja vikoja.

        http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/12/02/kauppias-sysaa-autojen-korjauskulut-ostajalle-dsg-on-riski/201416662/304


      • -------------
        odota vain kirjoitti:

        Sulla ei vielä taida olla dsg lauennut...

        No mitä h..elvetin väliä sillä on jos se laukee, saahan sen aina korjattua ja taas nautinto jatkuu. Turha sössöttää että tulee kalliiksi, ei tule. Maahantuoja on joutunut jo ottamaan vastuun kantaakseen.


      • en uskaltaisi.

        Tuossa 2,0 Tdi moottorin ruiskupumpussa on pikku vika mahdollinen. Seurauksena on koko polttoainejärjestelmän saastuminen alumiinijauheella. On aika monta uusittavaa osaa kaikkiaan.


      • -eemeli-
        ------------- kirjoitti:

        No mitä h..elvetin väliä sillä on jos se laukee, saahan sen aina korjattua ja taas nautinto jatkuu. Turha sössöttää että tulee kalliiksi, ei tule. Maahantuoja on joutunut jo ottamaan vastuun kantaakseen.

        No höh. Kyllä on helevetin väliä jos se laukee. En minä ainakaan ota tietoista riskiä omalla rahalla ostaessa kun tietää, että jopa tehdas myöntää DSG-laatikon suunnitellun kestämään öpaut 200000km ja sitten herran haltuun.


    • passattaa

      Ei kai nyt kannata uuteen vaihtaa, jos autoverokin poistumassa..

    • never VAG

      "Hitto autokuume vie yöunet. Nyt on viittä vaille 3 vuotta vanha Insignia menossa vaihtoon mutta pari juttua vaivaa päätä. 1.4 tsi yhdistettynä DSG laatikkoon onkohan edellisten mallien ongelmat näis jo historiaa."

      Niin se vei yöunet minultakin, kun korjaamolta tuli taas nelinumeroinen lasku..........vaihtoon lähti ja HETI!!!!!

    • massialöytyy

      Jos olisi ollut kokemusta kadetista, ei kyllä olisi ostanut opelia jatkossa. 5 vuotta omistusta vanhalla passatilla ei myöskään innostaisi uuteen passatiin. Vailla särmää on meidän auto ja kallis ja vaikea ylläpitää, esim oikean etuvalon vaihto älyvapaata puuhaa huonon ilmanottokanavasuunnitelun takia.

      • --------

        Ei kuule ole monen muunkaan uuden auton Halojen vaihto kovin helppoa. Harvapa niitä enää uusissa edes vaihtelee. Xsenonit ja aivan uusissa ledit, ei tarvitse vaihtoja miettiä.


      • 23+23
        -------- kirjoitti:

        Ei kuule ole monen muunkaan uuden auton Halojen vaihto kovin helppoa. Harvapa niitä enää uusissa edes vaihtelee. Xsenonit ja aivan uusissa ledit, ei tarvitse vaihtoja miettiä.

        Eikö daciat ole yksinkertaisia mekaniikaltaan. Kiinasta on tullossa myös land rover citymaasturikopio, kiinalaiset osaavat tehdä yksinkertaista ja toimivaa kamaa.

        Meidän passatti ajetaan seuraavaksi paalamolle, ties kuinka kauan vielä siihen menee.


      • Prässin uusiokäyttö
        23+23 kirjoitti:

        Eikö daciat ole yksinkertaisia mekaniikaltaan. Kiinasta on tullossa myös land rover citymaasturikopio, kiinalaiset osaavat tehdä yksinkertaista ja toimivaa kamaa.

        Meidän passatti ajetaan seuraavaksi paalamolle, ties kuinka kauan vielä siihen menee.

        Daciat samalla taktiikalla kun volskit tehdään kiinassa ja muualla kolmansissa maissa eli vanhaa tekniikka ja muodot.


    • Insigniaana

      Ketjun aloittajalle kysymys: miksi vaihdat Insignian? Nimittäin itsellä juurikin harkinnasta Insignian osto vanhan Passatin tilalle.. Koeajossa Insignia miellytti enemmäin kuin uusi Passat, enkä ole nyky-Opeleista montaa pahaa sanaa kuullut.

      • kfc%

        3 tasapoistoa tulee tiensä päähään!


    • Ota tdi biturbo

      Ota kerralla paras malli saat nelivedon, lujan dsg;:n ja 240 hepoa jolla pääsee rekasta ohi. Biturbo on semmoinen värkki ettei tartte naapurille selitellä. Reilu parikymmentä donaa lisää niin tulee oikea premium 1,4 tsiipan sijasta.

      • Tosi nopee

        Juu ja arvo sulaa 3x nopeammin kuin halvimman mallin.


    • 01-10

      Jaa tartteeko hitlerinkosto 240hp että pääsee rekan ohi, muut pääsee alta sataheppasellakin rekasta ohi.

      Mitähän kivaa vikaa ne tähän uuteen paskattiin on nyt piilottaneet, vanhemmissa tutut laatikko moottori ja sähköviat, odotetaan jännityksellä mitä tuleman pitää.

      • opelinsignia

        Insignia on huomattavasti laadukkaampi ja tyylikkäämpi kuin Passat. Passat on ruma ja vanhanaikainen.


      • ei inisijää
        opelinsignia kirjoitti:

        Insignia on huomattavasti laadukkaampi ja tyylikkäämpi kuin Passat. Passat on ruma ja vanhanaikainen.

        Opel=OnPoistettavaEuroopanLiikenteestä


      • passat 2010
        ei inisijää kirjoitti:

        Opel=OnPoistettavaEuroopanLiikenteestä

        no mielummin se kuin krahisevaa(dsg), kokemusta on- ei ikinä volsua


    • Passat=Vuoden auto
      • wilperttu

        Onnea Passatille vaan!! Ihmettelen kyllä miksi voitti auto jossa ei oikein mitään uutta ja mielenkiintoista ole esimerkiksi edellismalliin verrattuna. Perustylsä volsu, erityisesti muodoiltaan. Esim. Mese on huomattavasti makeempi, persoonallisempi ja upea edistysaskel edelliseen verrattuna...


      • Passat rules
        wilperttu kirjoitti:

        Onnea Passatille vaan!! Ihmettelen kyllä miksi voitti auto jossa ei oikein mitään uutta ja mielenkiintoista ole esimerkiksi edellismalliin verrattuna. Perustylsä volsu, erityisesti muodoiltaan. Esim. Mese on huomattavasti makeempi, persoonallisempi ja upea edistysaskel edelliseen verrattuna...

        Ai ei mitään uutta... digitaalinen mittaristo, hätätilanneavustin, ympäristön tarkkailujärjestelmä, ruuhka-avustin, jalankulkijatunnistus, perävaunun peruutusavustin, car-net, mirror-link, Biturbo neliveto automaatti 240 hv, ergo comfort kuskinistuin, led-ajovalot, uudet tehokkaammat/taloudellisemmat/pienemmillä CO2 päästöillä olevat moottorit...

        Ettei mitään uutta ;=)


    • harmitonta menoa

      Miks vaihtaa huonompaan. Ei ole tullut vaginat mieleen kun Opelin ostin.

      • ff456

        Ruotsalaisessa autolehdessä uusi Passat oli jo vertailussa, mukana uusi Mondeo ja Volvo V70. Passat voitti vertailun aika selvästi.


      • ex-volvo
        ff456 kirjoitti:

        Ruotsalaisessa autolehdessä uusi Passat oli jo vertailussa, mukana uusi Mondeo ja Volvo V70. Passat voitti vertailun aika selvästi.

        Mitä horiset...volvoa ny voi ees verrata näiden vaginoitten kans,olin eilen kaverini passatin (08) kyytis.....ei hitto tuu mulle ikinä moista härpätintä,meteliä oli ku dieseli ruskuttaa ohuen pellin takana,rengasäänet tuli läpi ettei puhetta kuulu,ahdas etutila pää melkein lasin yläreunas kiinni......volvo on sentään auto on tilaa,hiljainen,eikä kyynärpää hakkaa keskikonsoliin ....passatin vyön lukkoakin sai ihan ettiä sen konsolin vierestä......hyi hitto!


    • 7+1

      Passat vuoden auto isolla A:lla !!
      Mutta jos haluaa kunnon tilaa myös taakse son silloin Suberb , missään muussa ei näin isoja tiloja ole ja laatu melkein vw tasoa.
      Olen 190cm mies ja kuskin penkin taakse mahdun myös ilman että polevet osuvat kuskinpenkin selkänojaan !
      Itsellä passat ,m utta vikalista toooooooosi pitkä , ajatus on vaihtaa Suberb DSG:llä kokeilu mielessä ja vaihtaa voi manuaalin jos ongelmia esiintyy.

      • talvivaara on nro1

        "Itsellä passat ,m utta vikalista toooooooosi pitkä , ajatus on vaihtaa Suberb DSG:llä."

        Ei ihme, että Suomella menee huonosti, kun kansa on näinkin yksinkertaista. Sama epäluotettava tekniikka laitetaan eri merkin alle ja kas kummaa, suomalainen autonostaja menee heti lankaan.

        Täynnä vakavia tyyppivikoja, meluisa, huono lämpiämään. Laatusanoja, jotka saavat suomalaisen innostumaan.


    • EI DSGtä

      ikinä . kokeiltu on , ja voi voi sentään . kamala käytössä .

    • PASKAT

      Minäkin kävin koeajamassa Passattia.Surkea peli se oli Mersun jälkeen,ei innostanut.
      Paskatti tuli,elikkä ripulipaskat meinas lykkää housuun,onneksi ehdin vessaan ennenkuin tuli housuun,ei hyvä,Mersumiehen ei kannata edes harkita,ihme kitinää
      kojelaudasta ja muutenkin laaduton vaikutelma.Ei se volkkari vaan siihen premium-luokkaan pääse.Phaetonilla yrittivät ,mutta kuka itseään arvostava semmosen ostais.
      Jos vähänkin bisnesmies,niin ei kehtaa kyllä semmosella ajella.Tuulipukukansan
      auto niinkuin Passattikin.

      • ota imodiumia

        Ajele sinä vaan niillä mielikuvitusmersuillasi tai vaihtelun vuoksi vaikka mielikuvitus Passateilla, oikeaa kokemusta autoista kun ei näytä olevan yhtään.


      • PASKAT
        ota imodiumia kirjoitti:

        Ajele sinä vaan niillä mielikuvitusmersuillasi tai vaihtelun vuoksi vaikka mielikuvitus Passateilla, oikeaa kokemusta autoista kun ei näytä olevan yhtään.

        Nyt on Imodiumia otettu,niin ja konjakkia,et viitteis Siwaan heittää kun saunakaljaa
        tarvis.Ei oo enää ruikuli vattas!


      • Lollooolloo

        Lallallaallalllaaaa ja vanhan mersun omistajan korvat puskista heilahtaa.
        Perusteetonta ylpeyttä hän sillä esittelee, ainut on se vanha mese, jolla voi
        jotenkin olemassaoloaan pönkittää.
        Liikenteessäkin se tulee tuoda esiin käyttäytymällä kuin umpihullu suoasukki.
        Onneksi hän ei ole katolinen, rippipappi saisi sydärin siitä valehtelun määrästä.
        Akseli kiertää ratasta ja vanhan mesen kuski narskuttelee hampaitaan.


    • lukkosulaaaapua

      Muotoilu vaan vanhanaikaista PSvieläkö lukot jäätyy pikkupakkasella

    • Paskatti

      Ei kannata paskattia ostaa. Pirun kallis laatuun nähden.Koko ajan jotain pientä ongelmaa.Korjaamot tulevat tutuiksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe