Onko Porissa videodivaria?
Videodivari?
12
2098
Vastaukset
- aito porilainen
on
- epäaito porilainen
ei
- nakkilan kingi
ehkä
- google on kiva
Porin Videodivari, Liisankatu 10, 28100 Pori
- Kampeeton
Onko kellään Veturimiehet heiluttaa videolla ?
En ole löytänyt dvd versiona vaikka olen asunut lähes koko elämäni Porissa !- heiluttele tampereel
Ei ne asumisvuodet sitä dvd:tä tee.
Voithan aina koittaa muuttaa vaikka tampereelle, josko siitä syntyisi dvd.
- Veturimiesdvd
Multa voi ostaa veturimiehet heiluttaa dvd:n kympillä.
- Autiotalo
Laitatko hieman digitaaleja - ja jos halua tehdä kaupan ilman että kukaan tietää että kuka olet niin voidaan tavata vaikka torilla ! !
- 56699
Sitä ei ole julkaistu dvd:llä vieläkään. Joten eipä sitä mistään löydäkään, jos ei sitten kotipolttoista jollakin ole.
- Tuttusi hä hää
Olet tuhlannut jo monta vuotta ihan turhaan tähän aiheeseen, vai mitä Kristiina? Tusina elokuva, ei mitään ihmeellistä..
- kotipoltto
Mulla on veturimiehet heiluttaa ja toinen klassikko, katsastus, kotipolttoisina dvd:nä.
Haluaako kukaan ostaa? - Anonyymi
Toimii näkökään Huuto netissäkin. Onko luotettava toimittaja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126