Kiitos Aurinkomatkat !

Madeira-Paratiisi

Kiitos täydellisestä pari-viikkoisesta paratiisisaarella ! Mitä vaaditaan hyvältä matkayhtiöltä, jos ottaa halvimman äkkilähdön, niin päätyy miellyttävimpään hotelliin sijainniltaan ym. ! Tätä vaaditaan hyvältä matkatoimistolta-luotettavuutta -plus kuljetukset.

Hienoa, olen tyytyväinen, Hyvää Joulua teille kaikille !

9

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihana elämä

      Jos olit nyt 2014 marraskuun lopussa kaksi viikkoa,niin ehdit kokea säät laidasta laitaan.
      Yksi viikko saarella on tuurista kiinni,sen ajan voi sataa, paistaa tai myrskytä.Kylmää tai lämmintä.
      Tosin nuo ilmiöt taitaa mahtua pienelle saarelle ihan samaan aikaankin.

      Liekö tuo aloitus sitten harkittu mainos tai onnen ilmaus :)
      On helppoa olla samaa mieltä saaresta.
      Matkatoimistoihin otan ihan neutraalin kannan,ei niistä mikään ole tahallaan huono.
      Hyvä kun joku viitsii kehua.Suomalaisen ihmisen palaute on usein negatiivinen,hyviä asioista ei muisteta eikä muistella mutta huonon oloiset asiat kerrotaan vielä lapsenlapsillekin.

      • Tasopisteet

        Ja mukavaa että joku on yllärihotellina saanut hyvän tai ainakin itselle kelpaavan hotellin.
        Hotellivaatimus onkin aika henk.kohtainen juttu.


      • pihtari

        Niinpä niin: Madeira on niin ihana kohde, että tuskin mikään matkatoimisto sitä ainakaan pilaa. Madeiran sääkin on niin kiva, että vaikka sataisi, harvoin sataa pitkään ja aina on jossain päin saarta sateetonta.
        Saarelle voi matkustaa matkatoimiston matkalle tai sitten varata kaiken omatoimisesti. Tosin useat äkkilähdöt ovat niin edullisia, ettei kannata itse nähdä vaivaa. Jos varsinkin tyytyy vaatimattomampaan majoitukseen, voi pikkurahalla saada ihanan ja rentouttavan loman.
        Olisipa mukava kuulla, millaisia hotelleja on saatu "määrittelemätön hotelli" -matkalla.


      • 5+3
        pihtari kirjoitti:

        Niinpä niin: Madeira on niin ihana kohde, että tuskin mikään matkatoimisto sitä ainakaan pilaa. Madeiran sääkin on niin kiva, että vaikka sataisi, harvoin sataa pitkään ja aina on jossain päin saarta sateetonta.
        Saarelle voi matkustaa matkatoimiston matkalle tai sitten varata kaiken omatoimisesti. Tosin useat äkkilähdöt ovat niin edullisia, ettei kannata itse nähdä vaivaa. Jos varsinkin tyytyy vaatimattomampaan majoitukseen, voi pikkurahalla saada ihanan ja rentouttavan loman.
        Olisipa mukava kuulla, millaisia hotelleja on saatu "määrittelemätön hotelli" -matkalla.

        Kerran saimme suht isolle porukalle (8 henkilöä) 5 tähden hotellin, oli vähän liiankin hieno.
        Alle 3 tähden ei ole ollut kertaakaan, siis hyvä tsäkä on käynyt ainakin meillä.


    • oranor

      Madeira-Paratiisi, kysymys missä hotellissa olitte.

      Ehkä Madeira on meidänkin kohde talvella

    • Jokkes

      Olin itse kerran Madeiralla, hotellina Enotel Quinta do Sol. Menen myös uudestaan,
      ajankohta vain on vielä auki. Yksi kauneimmista saarista, Kanaria jää toiseksi.

      • Enon hotellit

        Ko. hotelli on rempattu joku aika sitten, ei huono valinta nytkään.
        Omatoimiselle on ollut ihan hyvä hinnaltaankin.


    • t42t4

      Olin aikoinaan monella pitkällä lomalla Residendial Avenidassa, tuomiokirkkoa vastapäätä, apteekki katutasolla.
      Neljä pitkää lomaa siellä vietin ja pari lyhyempää, en tiedä koska mahdollisesti seuraavan kerran sinne pääsen.

      • Madereinse

        Olen joskus noin 25 vuotta sitten asunut Avenidassa. Suomalaisen rouvan ylläpitämä pieni mutta ihan mukava keskustahotelli. Käyn itse vuosittain pari kertaa Madeiralla, joten ohikulkiessani todennut ettei ko. hotellia enää ole.
        Nyt heti joulun jälkeen menossa 3 viikoksi (53.kerta).
        Vieressä on Catedral hotelli jos haluaa samalle kadulle. Kymmenisen vuotta sitten ohikulkuteiden valmistuttua liikenne keskustassa on ko. kadulla huomattavasti hiljaisempaa (ainakin yöaikaan). Toki keskusta löytyy montakin hotellia.
        YL


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe