7-päiväälehti: Ja häirintä, seksuaalinen alistaminen

Surunkyynel-siskot

Koska nimellä voi olla toinen käyttö-tarkoitus, myrkytyksen poistamiseen.

Tällaista mallia, ei voi käytää, yleis-sivistyksen, ja sen arvomaailman vastaisesti.
"Ettekö te ole viittineet tehdä näitä mitään?" Naishenkilö, Ruotsi, sairaanhoitaja

POLIISI; Mieshenkilö: En saa kytkeä mieheen anaaliteitse.
- EN saa harjoittaa, rotu-vihaa siten.
Naishenkilö: EN saa kytkeä anaaliteitse mieheen. Naishenkilö, sairaanhoitaja, Ruotsi

Ei ammatti.

Ja lapsen jättäminen siten, vammautumaan, stressi ja burn out-tilaan, on kielletty.
Tämä kielto koskee myös aikuisen ihmisen kehoon kajoamista, seksuaalisen mieltymyksen vietistä, jota harjoitetaan, väestönsuojeluna, mutta virheellisesti, vain miehelle tulevana, sisimmällisenä tasapainona, sen tilana, maskulliinisesti coping-keino.
- Onko teillä vielä pitkään, tätä lapsentappamisen oikeutuksen pyytämistä?
Ja myös aikuisen, jättäminen siten hyvinvoinnittomaksi, vammautumisen-tilaan, on kielletty, turvallisen miljöön osaksi, tai siitä poiketaksi, palvelijaa pitäen.
"Ihminen ei toimi siten."

Diakonissa, ulkopuolinen nainen, luku automaattinen: Mun pitääkin siirtyä suljetulle osastolle.

Jatketaanko tästä: Alkukappale
' mm. samansukupuolinen seksi-suhde holhouksen osaksi, ei pitkä-aikainen
Alistaminen, pakkomielteinen
Alistaminen, alistaminen
Alistaminen, ei pitkä-aikainen
Alistaminen, holhoukseton, väkivalta
Alistaminen, ohjaaminen, yleis-sivistyksetön

Avainsanan teema: Merkittävä tieto, ja lasten taantumien käyttö, omaan etuun tavoitellen

Naishenkilö: "Ja kukaan ei jää enään koskaan luokalle."
- Tämä on ihan kauhea erehdys.

Ja olitteko erehtyneet henkilöstä, oikein mieltymysestä?

Mieshenkilö: Tämä oli ihan kauhea erehdys.
- Ei. Heitä ei siirretä siten.
' mm. aggressio-tila, ja sen purkaminen, erityisellä, kuurojen ryhmän sisälle hakeutuen
- Ei. Heitä ei alisteta siten.
Heillä on toinen tehtävä.

- Tai oli.
Allekirjoittanut naishenkilö ja sen osin
- Kun haette vielä avioliitosta, ja toisen ihmisen elämästä apua.
' mm. osallistumattomuutenne tukemiseksi, rankaisuhakuisuuteen
' mm. lyhytaikaisten ulkonäköpiirre-vammojen käyttämisen kieltäminen
' mm. lyhytaikaisten ulkonäköpiirre-vammojen käyttäminen, psyykkisen kivun poisto

Ulkopuolinen naishenkilö, sairaanhoitaja: ' mm. leukakirurgisina murtumina

POLIISI: Aika
- Siis, säkö väität että tämä sopii naiselle, että heille ei soveltuisi, ulkoisten avioliittojen efektiivinen, keho-tuentojen puuttuminen?

Ei sille paikkakunnalle ei ole koulua.

Että mitä et voi ajatella..... ?
- "Palaan takaisin, viittomakielen-ryhmääni, olin sekoittanut." Naishenkilö

Mieshenkilö: Olin vain huolissani!
- Olen vain huolissani, häveliäisyydettömyytenä, alistamisestasi, haureuteen.
En ole koskaan huolissani sellaisesta. Aito ihminen, mieshenkilö
Ihmis-suhdejärjestelmä, sopimaton
Ihmis-suhdejärjestelmään vetoaminen, budoaarisuus
Ihmis-suhdejärjestelmällä, prinsessaleikkiminen osallistumaton, tulevaisuudettomuus

Ei sinne tule mitään.

POLIISI: Heti ulos, sille!
- Ei Himangalle tule koulua.
Ei paikkakunnallanne ei voi pitää yleis-sivistystä, tappamisen riemunne, ja florismittomuuden takia.
Ei meiltä ei käy poliisi kaupungista, sieltä.
Ei me emme voi käydä siellä, enään, se on laitonta, ja kohtuuttomuus, alistamiseen
' mm. alistamisena, ja sisarus-suhteen käyttämisenä oman tulevaisuuden havaitsemiseen

Mieshenkilö: Mun pitääkin olla häkissä, nuolemassa sosiopatiaa.
En pidä tästä lasipurkista, käden vakautus, miehen hengen uhkaamisena, tai hänen esittämisenään siten, esineellistämisenä, ja tulevaisuuden tuhoamiseen.
' mm. väkivalta-teonkohteena seurailuna pitäminen, teon kohdistamisen tekoina
Diakonissa, luku automaattinen... Tiedätkö mitä, me mennäänkin sinne seksi-työhön sulle!
Jaa.

- Oletteko tietoisia tekemisistänne, tässä vietti-häiriössä?
Kun on sopimatonta pitää sosiopatiaa, poistamattomana, yleiskunto-nostoja pyytäen uskontona.
Kun on sopimatonta, käyttää miesperäisesti, väkivaltaansa, hallitsemisenaan, osoittaen, esittäen, ja tuhota sillä, globaalisesti, naista halventaen, uskontona, ja pyytää sillä, tulevaisuuden lahjoittamista, pari-isuhteisiin, todellisuudettomuuteen, toista ihmistä käyttäen, hänen erottelukyvyttömyydestään.
- Ei sellaista turvallisen miljöön osaa, ei ole.
Ja lapsen traumatisoimista, harjoittaa, sillä tavoin vammauttaen, vankina pitona.

Koska ihminen ei pidä perheessään, eläintä.
MIeshenkilö: Mistä on kysymys?
Naishenkilö, poliisi: Meidät on pidätetty viroista. Ei tämä olekaan sopivaa.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
        Paltamo
        38
        4629
      2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
        Ihastuminen
        20
        3195
      3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
        Maailman menoa
        271
        2361
      4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
        Maailman menoa
        53
        2237
      5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
        Ikävä
        165
        2079
      6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
        Ikävä
        89
        1670
      7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
        Ikävä
        360
        1661
      8. On ikävä sua

Koko ajan
        Ikävä
        17
        1653
      9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
        Kotimaiset julkkisjuorut
        113
        1632
      10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
        Ikävä
        15
        1289
      Aihe