Koneen takuu

Pekka.p77

Mun 1000e tietokone on ollut rikki paripäivää ja aattelin viedä sen takuuseen ku sitä vielä on. Niin ajattelin kysästä että saanko 1000 lahjakortin verkkokauppaan vai huolletaanko se kuntoon. Kun tarttisin uutta tvtä ja aattelin että hommaan lahjakortilla tv 400e ja tietokoneen 600. Että aattelin kysyy vaa että onkse mahollista että saan lahjakortin ku kyseistä tietokonetta ei edes myydä verkkokaupassa.

3

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän se huolleta ensin.

• fser45

Siis kone hajosi ja haluat palauttaa sen 1000e lahjakorttia vastaan? Kuullostaa erikoiselta. Millähän lailla se kone on rikki? Joka tapauksessa ei olla selvännäkijöitä tms niin kannattaa varmaan kysyä sieltä mistä sen ostitkin.

• Ei takuu tarkoita, että voit palauttaa koneen ja vaihtaa sen joksikin muuksi.
      Vika korjataan ja saat saman laitteen korjattuna takaisin.

Joko viet laitteen (ostokuitin kera) liikkeeseen josta sen ostit tai sitten selvität mikä firma laitettasi takuuhuoltaa ja viet sen sinne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2547
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2126
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1829
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      99
      1828
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      10
      1574
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      142
      1172
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1085
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1041
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      21
      1032
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      987
    Aihe