kiinnostais tietää missä nää nyt menee
mitä kuuluu porin psv-rakenteelle ja yrityksen toimihenkilöille
15
5433
Vastaukset
- mene sinäkin lujaa
No käy kysymässä heiltä? On typerää olettaa että koko maapallo lukee tätä palstaa.
- UteliasHullu
Onk se tää Hiekkahu???
- tiimanninnokka
Onko tämä sen tiimanninnokka asunnon ent. omistaja? Se joka oli ulosoton huutokaupassa viikko sitten.
- aisankannattajanmies
juu.entinen omistaja alko veljeileen bandidos moottoripyöräkerhon kanssa ja meni koko omaisuus.tosin se sen sihteeri oli jo ennestään näitten mopomiesten vanha heila ja sitäkautta isäntää vietiin 6-0 nyt se istuu vankilas ja kaikki on menny
- ratakatu
se akka mikä siellä oli sihteerinä ni on paneskellu kaikkien ukkojen kanssa mitä vaan kuvitella saattaa.tämä ajokoirannäköinen asianajajansa minkä kanssa se nyt on liikkunut oli kehunu että kumma työsuhde kun tarvii aina jaksaa pannakkin jokavälis
- porilainenkikk
Suomen suurin yksityinen purkufirma.mahtu yhden huorran perseeseen :D
- OletHauska
Kiitos vuoden nauruista :D Meinas tulla kahvit näppäimistölle.
- kikkeliskokkelisvaa
siittä on liljan hieno lähtee rakentaan puhtaalta pöydältä kun pääsee pois vankilasta.ei oo omaisuutta taakkana eikä oo paikkaa mihin päänsä kallistaa,kun se ulvilan kotka on jo tyhjäämässä seuraavaa ukkoa rahoistaan :D
- mooppedi
jäivät viel velkaa bandidos ukkeleille siittä tappokeikasta.hauskaa varmaan päästä vankilasta
- Taloudellinenjuu-u
muthei kirjoitti:
ei tääkän o ihan jees juttu
http://kuvapilvi.fi/k/y9Ao.jpg
Huomatkaa centin pääoma :DKohtalainen korko centistä.
Reilut 6800%.
- Asukki
Kiusaa vieläkin ihmisiä
- SYLB
Vai klubille velkaa? Paska puhetta, kumpihan toista rahallisesti auttanut. Molemmat varmasti toisiaan tavalla tai toisella. Koko vitun murhan yritys juttu on lavastettu. Ps pöytäkirjat lukeneena. Menkää jengi vittuu vineestä jos ette tiedä asiasta mitään.
- Secretfreemason- Anonyymi
Onkohan jukka vie maisemissa?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275