Mul on krapula

Auttakaa!!!!

Kädet tärisee ja sydän hakkaa. Pelottaa niin perkeleesti. Ois vaan pitäny olla selvinpäin, mutta kun ei pysty! Viinanhimo on valtava. Pamitkaan ei auta. Huomenna ei voi mennä töihin. Saan varmaan kohta potkut! Iho on kamalassa kunnossa ja tukka paskanen. Tuli nolattua ittensä baarissa. Hävettää!!! Vähän helpotti tää kirjottaminen! Kiitos kun jaksoit lukea!!!

15

2899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parahin

      Juohan vettä, ettei elimistö kuiva. Jos pysytyt. Saattaa mennä rapula nopemmin ohi.

    • jomppe

      ei muuta kun helvetin kuumin löylyihin saunomaan,,ja pari jääkylmää olutta niin helpottaa.. itsellä oli kans päivällä hirvee olo ja pelkotilat päällä..mutta sauna ja pari kylmää kaljaa helpotti

      • tyyli

        Toi saunajuttu on hyvä tyyli ainut vaan että se ei jää ainakaan mulla tohon 2 kaljapulloon :D


      • jossittelija
        tyyli kirjoitti:

        Toi saunajuttu on hyvä tyyli ainut vaan että se ei jää ainakaan mulla tohon 2 kaljapulloon :D

        Krapulassa tai muuten heikkokuntoisempi ihminen ei saa mennä löylyihin eikä suorittaa muutenkaan fyysistä liikuntaa rankemmin, muuten voi viimeisen kerran sydän sykähtää.

        Krapulassa yleensä on nestehukka ja sauna vain pahentaa sitä, sekä kuumuus ottaa sydämen päälle.

        Parasta on vain nukkua, ja juoda paljon esim. tuoremehua.

        Raskaita ruokia ja kahvia tulisi välttää.

        Ihoo kannattaa rasvailla paljon.

        Sitten, kun olo hiukan paranee, ettei sydän syki, kädet tärise voi käydä suihkussa ja hiukan raittiissa ilmassa tallustelemassa.

        Krapularyyppy oikein käytettynä on hyvä, mutta harva sitä osaa annostella oikein, jos krapularyyppjä on otettava suosittelen teinilonkkua (2,4%) pullossa.


      • Raivoraitis

        Krapulassa ei kannata urheilla.
        Itseltäni on kolme kaveria kuollut saunaan, kaksi olivat krapulassa ja kolmas ympäri päissään.

        Heistä nämä kaksi sai viinakrampin.
        Toinen sai löylyissä ja sieltä seuraava saunoja hänet löysi, lauteitten alta makaamasta.

        Toinen löylyttelijä oli parin muun kaverin kanssa saunassa ja kavereiden ensiavuista huolimatta tämä kuoli pukuhuoneeseen johon kaverit olivat tämän raahanneet.

        Tuo kolmas taas kännipäissään kompuroi liukkailla lauteilla ja löi päänsä sen verran pahasti seinään, että kuoli.

        Kaikki kolme oli suht' nuoria miehiä (28-45.vuotiaita).

        Veikkaan kyllä Jomppe hyvä, ettet ole ollut "kunnon" krapulassa, kun saunaan meno on edes tullut mieleesi.

        Itse en ainakaan kuvittelisi meneväni sunaan, kun en jaksa edes vessaan yrjölle...

        Niin lsäksi, vaikka olisi huippu kunto, niin pumppu ei kestä määräänsä enempää.


      • Jomppe
        Raivoraitis kirjoitti:

        Krapulassa ei kannata urheilla.
        Itseltäni on kolme kaveria kuollut saunaan, kaksi olivat krapulassa ja kolmas ympäri päissään.

        Heistä nämä kaksi sai viinakrampin.
        Toinen sai löylyissä ja sieltä seuraava saunoja hänet löysi, lauteitten alta makaamasta.

        Toinen löylyttelijä oli parin muun kaverin kanssa saunassa ja kavereiden ensiavuista huolimatta tämä kuoli pukuhuoneeseen johon kaverit olivat tämän raahanneet.

        Tuo kolmas taas kännipäissään kompuroi liukkailla lauteilla ja löi päänsä sen verran pahasti seinään, että kuoli.

        Kaikki kolme oli suht' nuoria miehiä (28-45.vuotiaita).

        Veikkaan kyllä Jomppe hyvä, ettet ole ollut "kunnon" krapulassa, kun saunaan meno on edes tullut mieleesi.

        Itse en ainakaan kuvittelisi meneväni sunaan, kun en jaksa edes vessaan yrjölle...

        Niin lsäksi, vaikka olisi huippu kunto, niin pumppu ei kestä määräänsä enempää.

        en tiiä minkälaisia rapajuoppoja sun kaveris on ollu kun saunaan krapulassa kuolee..turpa täynä en menee koskaan saunaan saattaa pian sammua sinne tai kompuroida kuten mainitsitkin miten kaverrilles oli käyny..mutta kyllä on ollu aikamoiset kanuunat monet kerrat kun olen saunonut..usko mitä haluat mutta minä jatkan samaan tyyliin ja jos se henki sitten lähtee niin sitten lähtee en jätä kunnon löyly iltoja kanuunan takia saunomatta


      • Raivoraitis
        Jomppe kirjoitti:

        en tiiä minkälaisia rapajuoppoja sun kaveris on ollu kun saunaan krapulassa kuolee..turpa täynä en menee koskaan saunaan saattaa pian sammua sinne tai kompuroida kuten mainitsitkin miten kaverrilles oli käyny..mutta kyllä on ollu aikamoiset kanuunat monet kerrat kun olen saunonut..usko mitä haluat mutta minä jatkan samaan tyyliin ja jos se henki sitten lähtee niin sitten lähtee en jätä kunnon löyly iltoja kanuunan takia saunomatta

        Omapahan on päätöksesi, miten "teini" krapulassa toimit.


      • Jomppe
        Raivoraitis kirjoitti:

        Omapahan on päätöksesi, miten "teini" krapulassa toimit.

        ai minä teini salli mun nauraa..taidat itse olla eksynyt väärille sivuille eikös kakaroilta ole alkoholin nauttiminen kielletty ja sinä täällä selaat jo minkälaiset krapulat ja morkkikset tulee kun olet vetänyt ensi kännit..PELLE


      • Anonyymi
        Raivoraitis kirjoitti:

        Omapahan on päätöksesi, miten "teini" krapulassa toimit.

        Ryypättiin saaressa nelistään, nyt on kaks kuollut, toinen niistä teki itsarin. Kolmas on hullujenhuoneella ja mä oon kai hengissä. Siis aikaa on kulunut 40 vuotta.

        Kankkunen oli kova, vaikka alan kokemus oli vankka!


      • Anonyymi

        typerys


    • ei viinaa

      Voi sinua! Eipä kannata juoda niin paljoa, että tulee mokailtua ja tulee kankkunen! Vielä vähemmän kannattaa sen viina-paholaisen antaa saada vallan niin, että työpaikka on vaarassa.. Ryhdistäydy ja tappele viinaa vastaan!

    • Sikariporras

      Niin että kerro toki!

    • Jake 10

      Unohda krapula.. !! Ostin jotain Outox juomaa itäväylän TB:ltä. Uskomatonta ei kankkusen poikastakaan railakkaan juhlinnan jälkeen. Kuka tietää onko muuallakin myynnissä ?

    • Ovidiu

      Mainitsit, etteivät pamit kohdallasi auta. Siinä tapauksessa hakeutuisin A-klinikalle tai yksityislääkäriin pamiannoksen tarkistamiseksi. Nuo poppakonstit ja kaiken maailman Outoxit ovat harrastelijoiden puuhastelua. Jätä ne vinkit omaan arvoonsa (olet kai jättänytkin).

    • Anonyymi

      Krapula on kehon myrkytystilan oire. Kun juo aineita mitkä ei ole edes tarkoitettu ihmisen nautittavaksi, niin keho reagoi siihen .
      Maksa ja haima eivät koskaan voi hyvin kun ihminen juo , viina vaikuttaa keskushermostoon pahasti. Joten hae apua juomiseesi ajoissa , että huomaat miten turhaa se on juoda itsensä känniin , ja turryåuttaa omat aivonsa joita pitäis ennemmin suojella kaiken lapsilta myrkytystiloilta .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1518
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1159
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1114
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1092
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1002
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe