Oletko saanut selkääsi?

Anssi 17

Oonko ainoo nuori kenelle on annettu kotona selkään? Sehän on kai ollut ihan luvallista ennen mut ei enään?

Kukaan mun kaveri ei ainakaan myönnä, mut tapahtuuko sitä silti vai oonko ainoa? Oon 17v jätkä eikä pariin vuoteen oo enää annettu.

121

2913

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkuv

      En onneksi, mutta mun isoveli kyl. On kua 6v vanhempi!

    • likka4

      Kyllä mä olen joskus pienenä saanut selkääni. Enemmän sillon 4-9v välillä, mutten sen jälkee. Ite 17v likka.

    • Anssi 17

      Pojat ei kai yleensä saa selkäsaunoja tai sit eivät vaan kehtaa sitä myöntää?

      • Ei ole haittaa

        No ehkä ei enää nykyisin vanhemmat uskalla antaa selkäsaunoja, vaikka kyllä itse hyväksyn sen äärimäisenä rankaisukeinona ellei kaunis puhe tehoa. Itse olen saanut joskus kymmenkesenä.


    • Anssi 17

      Miten se sulla tapahtui? Jouduitko laskee housut alas vai miten?

    • Tero9876

      Onko se todellakin noin harvinaista, kuin Anssi väitti? Minä olen saanut vitsaa monta kertaa.

    • xboxboy

      Ei kai se yleistä ole mut mun faija on antanut remmiä ja vitsaa mulle ja isoveljelle. Musta se oli nöyryyttävää. Mun veli teki välillä ihan uhmalla jotain ett näkis tuleeko selkään. Ite yritin aina välttää sitä.

    • huo leton

      Munaanko nyt itseni täysin kun sanon et ei se niin paha oo, oon tykännytkin jollain tavalla siitä. Onks se teistä sitte nii kamalaa?

      • Anonyymi

        Kyllä piiskan saamiseen liittyy myönteisiäkin asioita.

        Minusta on mukava katsella kun veljeä piiskataan. Minä ihailen isän voimaa ja lihaksia, kun se laskee vastaan taistelevan veljen housut. Vaikka veli täytti jo 18, niin ei hän mahda mitään isälle.

        Minä itse olen 16 v masokisti gay. Minusta tuntuu mukavalta ja kiihotavalta joutua isä tiukkaan otteeseen, josta en karkuun pääse.

        Kun veli saa selkäsaunan, niin se tarkoittaa, että veli kostaa sen minulle muutaman päivän sisällä. Tämä kuvio on pyörinyt meillä jo 10 vuotta.

        Veljestä tulee samanlainen atleetti kuin isä on. Se tarkoittaa minulle piiskaa vielä pitkäksi aikaa.


    • Anssi 17

      Kuullostaa vähä oudolta jos tykkäät siitä? Mua asia vaan nolottaa. Mite siit voi tykkää?

      • mörkö

        Liittyy sadomasokismiin,yksi aika ylesimmistä seksi fetisteistä.
        Ei sitä kannata niin ihmetellä,meitä on niin moneksi.

        Toki pitää muistaa,että kyseessä on rikos.


    • owk

      Sattui ihan sairaasti joskus.

    • upp salaa

      Up

    • 666 666

      Mä luulin pienenä että kaikki saa piiskaa mut en kehdannu puhua kaverien kanssa. Onks tääll sellasii ketkä ri oo koskaan piiskattu?

      • mörkö

        Suurin osa suomalais lapsista ei ole kokeneet väkivaltaa vanhemmiltaan ja koko ajan se tulee yhä harvinaisemmaksi.


    • hegemonisti Jonne

      Ah, on niin ihanaa saada remmistä p erseelle KUNNOLLA! Kun pylly on läiskitty punaiseksi niin organismi tulee pian! Dildo pyllyssä lisää nautintoa!

      • mörkö

        Ihan eriasia,kun poikafrendi läiskii vyöllä pepulle ja tekee muutakin kivaa siinä samalla.
        Tosi kivaa aina joskus tehdä tuotakin.

        Sen sijaan vanhempien alistamisesta johtuva väkivalta lapsiin on täysin tuomittavaa ja aina rikosasia.


    • kysymyksenesittäjä

      Hegemonisti jonne, et varmaan tarkoittanut isäsi antaneen remmiä kun sait orgasmeja? Se ei taida olla mahdollista!

      • g78d45

        Itseasiassa se on mahdollista. Kalle Päätalo kertoo eräässä Iijoki-sarjan kirjassa saaneensa ensimmäisen ejakulaationsa selkäsaunan päätteeksi.


      • Hegemonisti Jonne

        Tarkoitinpas.


      • lähetys pihasaunasta
        g78d45 kirjoitti:

        Itseasiassa se on mahdollista. Kalle Päätalo kertoo eräässä Iijoki-sarjan kirjassa saaneensa ensimmäisen ejakulaationsa selkäsaunan päätteeksi.

        Muistelen että sen sai Vikke Nilo romaanissa Viimeinen savotta. Pitää tarkistaa faarin hyllystä kunhan muistan.

        Meikäpoikaa on muuten läpsäytetty joskus sormille kun olen ollut tekemässä jotain vähemmän suotavaa, esimerkiksi näpelöimässä faijan tietokonetta jäätelöisin sormin joskus kolmi-nelivuotiaana. Yritän olla läpsimättä pikkuveljeä ja vielä pikumpaa siskoa, mutta joskus se on vaikeaa kun ketaleet tuntuvat ihan kerjäävän sitä.


    • enolelukenut

      Onko joku teistä oikeesti sit ejakuloinut?

    • spankreal
    • Anssi 17

      Olen yllättyny näistä vastsuksista. Ei kai pojat oikeesti ejakuloi siinä tilanteessa? Ja jos on alasti maaten isän sylissä nii en kehtaa aatella edes mihin silloin lentäis.

    • kuritettu

      No kai arvaat! Isän haaroihin.

    • tytsykkä

      Kuka muka joutuu isän polville kun saa selkään? Jotain 1800 luvu juttuja.

      • Iski kuin hauki

        Viime vuosisadan lopulla tapahtu. Isällä oli sellainen tyyli, että nappasi salaman nopeasti polvelleen, siinä ei kerennyt muuta kun säikähtämään. Hetkessä se oli lukinnut sellaiseen otteeseen, että isompikin jätkä pysyi aloillaan.Ei se hirveästi sattunut, mutta häpeä pisti ruotuun. Se yllätti joka kerta.


    • hakattulapsi

      Oon täl hetkel 15 iskä loi mua ekan kerran ku olin 4. Tätä jatku siihe sakka kunnes täytin 8. Oli parin vuoden tauko ja alotti lyömään taas ja jatkuu edelleen.

      • Anssi 17

        Ootko tyttö vai poika?


      • tyttöolen
        Anssi 17 kirjoitti:

        Ootko tyttö vai poika?

        Tyttö


    • lailliseks vaa

      Oon saanut, mutta useemmin on annettu tukkapöllöö :D Saisivat laillistaa sen, ei osaan teineistä puhe tehoa...

    • liikennemerkki

      Luin tuota että joutuu alasti isän polville ja siinä kuritetaan. Onko se ihan urbaanilegendaa vai onko tääl ketään joka olis tilanteeseen joutunut?

      • tyttö

        Miten te saatte selkäänne, mulla on annettu yleensä tukkapöllöö, ja on pari kertaa lyöty jos on tehny pahaa tos joskus 9-11v oli pahimpia nyt ei enää ees ku huudetaan ja annetaan tukkapöllöö ja remmistäkin oon saanu


    • Siilitukkapoika

      Mulla on niin että yleensä housut alas ja isän polvien päälle. Sitten joko remmillä tai avokämmenellä. Viimeinen kerta oli kun olin 14 v. Onko muut joutunu kans laskemaan housut? Tosi hävettävää!

      • sdhfjkj

        Siis toi justa tekee piiskaamisesta alistavan ja nöyryyttävän ja seksuaalisen kokemuksen. Kyllä 10 vuotiaasta lähtien pitäisi poikien saada pitää lyhyet alushousut jalassa


      • siilitukkapoika
        sdhfjkj kirjoitti:

        Siis toi justa tekee piiskaamisesta alistavan ja nöyryyttävän ja seksuaalisen kokemuksen. Kyllä 10 vuotiaasta lähtien pitäisi poikien saada pitää lyhyet alushousut jalassa

        Onko ne ollu sulle seksuaalisia kokemuksia?


    • lkjssdfgpeortit

      Tiedättekö mistä tietää, että siskolla on menkat?
      Kun imee isin munaa, sen jälkeen kun hän on antanut piiskaa ja pippieliä pyllyyn, ja se maistuu verelle. Siitä tietää, että siskolla on menkat.

    • eöäuskpttavaa

      Lonhan se alistavaa ja seksuaalisesti nöyryyttävää jos joutuu hoysut laskemaan kun saa selkäsaunan. Minä en vaan oikein usko että sellaista Suomessa on enää ollut kymmeniin vuosiin. Jos jollain on kokemusta niin sanoisi meille muillekin.

    • kostoelää

      Onko kukaan tällasta kokenut kuin minä? Mulle on isobroidi antanut selkään ja sen paras kaveri vielä auttoi. En uskaltanu kertoa vanhemmille.

      • mnbvcxzpoi

        Mun veli mutta vaan nyrklllä.


      • oeigfhbvoekfnbr
        mnbvcxzpoi kirjoitti:

        Mun veli mutta vaan nyrklllä.

        Mun veli läiski mua kunnolla paljaalle pyllylle ja vielä osittain väkisin otti mut. No ei oo eka kerta, veljen kanssa harrastettu kimppakivaa monesti.


      • Housut alas

        Minut on isoveli kerran piiskannut vitalla, ettei tarvitse kertoa äidille mun töppäilyistä. Isää tuolloin ei enää ollut, joten veli ryhtyi toimeen. Kosto ei elä, koska esitän, etten muista kuinka nolosti minun kävi.

        Vaikka en ollut enää ihan pieni, niin kyllä pelotti ja hävetti.


    • rajansa kaikella

      Onko se totta että pojalla voi seisoa jos saa kotona selkään? Ymmärrän että jossain seksileikeissä voi mut voiko muka kun isä kuritraa poikaa?

      • hnymujmfbrgb

        Täysin mahdollista.


      • ihme tilanne
        hnymujmfbrgb kirjoitti:

        Täysin mahdollista.

        Onko sulla omakohtainen kokemus vai ootko kuullu vaan?


      • trololololoooooooo
        ihme tilanne kirjoitti:

        Onko sulla omakohtainen kokemus vai ootko kuullu vaan?

        On. Isän polvella monesti maannut ja piiska on läsähdellyt pyllyä vasten. Vasta sitte olen laennut kun kieli, sormi ja pippeli on uinut anuksessani. Se on meidän perheessä viikottainen tapa.


      • Hauisfetissi

        Sehän riippuu siitä mikä fetissi kenelläkin on. Minua jos uhataan isän toimesta piiskamisella tai selkäsaunalla niin taatusti seisoo. Siinäkin vaiheessa on stondis kova kun housuja lasketaan. Itse pitelen etupuolelta kaikin voimin, ettei isä huomaisi mitään.Sitten kyllä laskee, kun alkaa kunnolla remmi laulaa.

        Minuun tehoaa ilmeisesti isän voimat ja se, että hän pystyy pitämään minut kurissa. Hän on lihaksikas ja uskomattoman voimakas. Joskus meille tulee fyysistä vääntöä ja se pistää minulta hartiat mattoon helposti, arvaat varmaan mikä on tilanne ja minne minä luikin.

        Piiskan saanti ei ole minulle fetissi, mutta monelle varmasti on. On selkäsaunassa se hyvä puoli, että silloin pojan voimat punnitaan.


    • samu00

      Mullon siitäki kokemusta. Erikoist oli kyl.

    • fkopp

      Mitä se tarkoittaa kun nainen ja mies antaa selkäseunan toiselle onko se niiden sexiä? Kumpi on se joka kiihottuu siinä mies vai nainen ja miten orkanismin saa sitte? Tekeekö kaikki sitä? Vai ei.

      • tyjregegv

        Googlaa sadomasokismi. 2014, käytännössä 2015 ja nuoriso ei tuommosia asioita tiedä.. ei tarvi ihmetellä kuinka koko maailma on per-seellään


    • ngsglöjc

      Se on niitten seksiä.

    • kalluppia

      Onjs täällä oikeesti ketään joka tykkää siitä?

    • pervooko

      Mie vähä tykkään mutt ei rajust. Onx pervoo?

    • Parikymppinen mies

      5-7 vuotiaana äiti löi minua, muistan kuin eilisen sen, että pakenin sängyn alle piiloon kun uhattiin antaa tuppivyötä, äiti oli silloin melko tukeva, eikä se oikein päässy sinne sängyn alle, se meni sängyn päälle ja yritti yllättää ottamalla kädellä kiinni käsistä ja jaloista sieltä sivulta, välillä löi ja tökki sängyn alle harjalla, sitte pelotti aivan hirveästi kun äiti kaato sängyn pois päältä ja otti niskasta kiinni niin, että paita ruttuutui kaulaan enkä saanu happea ku se kuristi, sitten se laitto minut vaan polvien päälle sivuttain ja alko piiskaamaan minua aivan täysiä sillä vyön metallipäisellä osalla. Minulla vuoti monesti verta perseestä, enkä edes muista niitä tekosyitä mitä äiti sukulaisille kertoi. Minua myös revittiin tukasta ihan jatkuvasti ja minulla on sen vuoksi arpia päässä ja tosi herkkä päänahka.

    • selitystä

      Anteeks mut miksi sukulaisille piti selittää ylipäätään et sulla tuli verta perseestä?? Hyvä kuitenki että kirjoitit.

      • "Mother! Blood!"

        En ymmärtänyt tuliko sulla se veri persereiästä vai iholla olevasta haavasta


    • hihii i

      Oliko tuo trollollooo?

    • iiiiiiiiiik

      Kerro parikymppinen mies mitä tarkoitit

    • Leikkiheikki

      Minä tavallaan yritin nuorena joutua tilanteeseen, että saisin selkäsaunan. Ihme juttu mutta se tuntui hyvältä. Hiukan noloa kertoa kun näin ei kai saisi olla?

      • Härkkijä

        Minä olen tahallani ärsyttänyt mm. vanhemman veljen kavereita, että saisin selkäsaunan. Mieluiten joltakin nahkarotsityypiltä.


    • oioioiiooo

      Myös mä oon kiihottunu siitä. Siistii kuulla et joku muukin.

    • ou ou

      Voisko kaverukset antaa toisilleen selkään? Nahtaiskohan toim6a? Hyviä ehdotuksia!

    • risbastu

      Mulle saisi antaa selkäsaunan.

    • tguj9ipö

      Ei selkäsaunaa voi vapaaehtoisesti saada, kyllä se pitää ansaita. Sitäpaitsi kysehän on pakkotoimin annetusta rangaistuksesta.

      • risbastu

        Ahaa :) no mitä pitäisi tehdä, että ansaitsisi sulta selkäsaunan?


      • risbastu

        No kerro nyt!


    • etrvpj',

      Jos olisit mun tuttu, niin lapsellisesta typeryydestä saisit kunnolla selkääsi, esim. tupakoinnista, lääkkeiden väärinkäytöstä ja huumeista. Ei viinakaan kenellekään hyväksi ole, mutta se ei kouluta niin nopeasti. Tupakointi on niin lapsellista, että kaikilta rääpäleilta housut alas ja kunnolla piiskaa julkisella paikalla.

      • risbastu

        Aika siistii. Pitäiskö mun olla housut nilkoissa sun polvien päällä vai miten?


      • viuuuuh
        risbastu kirjoitti:

        Aika siistii. Pitäiskö mun olla housut nilkoissa sun polvien päällä vai miten?

        Sehän se on paras ja tehokkain tapa kurittaa. Paikalla pitää tietenkin olla kaksi todistajaa, jos asiasta tulee jälkipyykkiä. 90 % piiskatuista lopettaa tupakoinnin, kunhan itkuun asti piiskataan ja päälle varoitetaan uusinnasta.

        Todistajat tietenkin kertovat kaikille, arvatenkin.


    • emma14v

      Minulla on isän ulkomailta hankkima äitipuoli. Suomessahan lapsen kurittaminen on laitonta. äitipuoleni ei tuosta taita tietoinen olla ja se on hyvä juttu. Muutama viikko sitten poliisi kävi meillä ja äitipuoli sai kuulla että olin varastanut kaupasta tavaraa. Koska isä ei ollut paikalla, sain kuulla äitipuolelta ankaran saarnan ja sitten sain piiskaa niin että takapuoli oli hellänä hyvän aikaa. Tämä on vähän noloa, mutta piiskaa saatessani tunsin alapääni kostuva. olen pohtinut että tekisinkö tahallani jotain sopimatonta että saisin jälleen selkääni. Minulla on poikakaveri ja hänellä on pian synttärit. Taitan antaa lahjaksi piiskan ja käsiraudat.

      • Siin teille

        Eihän ne selät käy saunassa ja joo oon saanu selän


    • Viljami Vitjamuna

      Itseltäni voin kertoa usein selkään saaneena, miten vaikeaa oli peittää stondis faijalta ja kun joillakin kerroilla sain vielä siemensyöksynkin. Luulen että hän huomasi.

    • lgj7643sa

      Miksi sulla Viljami seisoi?

      • Viljami Vitjamuna

        Koska ne tilanteet kiihotti.


    • ikävää mutta totta

      Ikävä kyllä kahden ryhmän vanhemmat harrastavat ruumiillista kuritusta: alkoholistit ja uskonlahkolaiset.

      • muitaki on

        Eikövät muut? Mun vanhemmat ei ole kumpaskaan.


      • Oooookoooo
        muitaki on kirjoitti:

        Eikövät muut? Mun vanhemmat ei ole kumpaskaan.

        Siis nyt... juu kyllä kai aikuiset keskenää puuhaa tollasii mut et vittu nykyajan vanhemmat tekee noi lapsillee? Mitä saatanaa kyllähä se laissa on kieletty. Saavat varmaa itekin sitä mielihyvää siinä samalla saatana.


      • HE.HE

        JA MOLEMMAT TÄYDESSÄ YMMÄRRYKSESSÄ VAI


    • grehrehrtghgtrgjykyryjuh

      joka päivä

    • Sattus

      Mua on nyrkillä vedetty kulliin kotona. Ei isä vaan isoveli.

      • Voi_juku_

        Uuh...


      • Hölöpölö

        No empä usko. Puhut paskaa tiän sen.


      • Hölöpölönisä
        Hölöpölö kirjoitti:

        No empä usko. Puhut paskaa tiän sen.

        Minä olin teillä komerossa piilosa ja näin kaiken silloin.


    • Kaveruxet

      Minun paraskaveri on saman ikäinen ja tykkäämme kumpiki kun toinen antaa piiskaa koivuvitalla. Kauheesti Varotaan ettei jäädä kiinni. Ei mitään pahaa.

      • IlmeinenFetissi

        Olisi mahtavaa kuulua tuollaiseen porukkaan, jossa annetaan piiskaa. Tosin multa taatusti karkaa, jos näen, kun joku saa oikean selkäsaunan. Teiniporukoissa kehitys kulkee sillä lailla eri tahtiin, että siellä voi heikompi saada vaikka oikeasti isän kädestä.


    • freeballerboy

      Ei oo ikinä vanhemmat kurittanu fyysisesti mut pari vuotta sitten annoin yhen kaverin piiskata mua metsässä risulla paljaalle perseelle ja kaveri teki sen aika kovaa. Mul alko seisoo tosi nopeesti! Mä olin 16v ja tää kaveri 14v sillon. Tehtiin toistekin päin eli seuraavaks kaveri laski farkut alas :p Taispa olla niin et molemmilla seiso. Saman jäbän kans tullu tehtyy yhtä sun toista...

      • Laurrib

        Kertoisit niistäkin!


      • Punaperse

        Siitä on leikki aukana, kun oikeasti saa selkäsaunan.


    • tytsynen666

      16v tyttö ja oon saanu "pahuuksista" palkaksi isältä remmiä paljaalle pepulle siitä asti ku oon ollu 11v.

    • ojjäh1f

      Olen saanut ja olen tällä hetkellä viimeinen suomalainen selkäsaunansaaja.

    • liisasanni

      Et ole. Itse olen 14v tyttö jota on lyöty pienenä niin paljon että joutui muuttaa pois kotoa

      • ojjäh1f

        Olen pahoillani sinun puolestasi, mutta tarkoitin, että viimeinen kertani on niin tuore tapaus.


    • BussissaLauennut

      Kerran yksi todella riski kaveri painoi minut mahalleni syliinsä. Enhän minä siitä millään pois päässyt, kun oltiin ahtaasti penkkien välissä. Se alkoi paukutella pakaroitani. Silloin näki naamasta, etten minä ainakaan ole lakannut saamasta. Kyllä hävetti ja oli hankala olla. Oltiin silloin jo lukiossa.

    • htrsht

      joskus yksitoistavuotiaana olin setän luona yötä, kun vanhemmat olivat matkoilla. joitain kertoja setäni määräsi minut riisumaan paitani ja antoi piiskalla selkään. itse selkään saaminen ei ollut pahinta, vaan se että joutuin olemaan ylävartalo paljaana setän nähten. tuossa vaiheessa minulle oli jo pienet rinnat, muttei rintaliivejä. jos rehellisiä ollaan, niin tapahtuneesta ei jäänyt traumoja. rangaistuksen saatuani setäni aina kärsivällisesti selitti miksi joutui rankaisemaan ja vei minut sitten lähellä olevaan karkkikauppaan.

    • nyt19v

      Kerran isä rupes saarnaamaan, että minun nuoruudessani tuosta olisit saanut selkääsi. Minä naureskelin, että niinkö sait. Se raksutus loppui siihen, mutta kohta isä palasi vitan kanssa. Ei siinä mikään auttanut, ukko antoi risulla paljaille pakaroille, vaikka olin täyttänyt jo 16.
      Kyllä minä ymmärrän, jos jotkut kiihottuvat siinä tilanteessa, itelläkin on stondis heti, jos asiaa jälkeenpäin mietin. Kaikkein eniten minä ihmettelin kuitenkin sitä, miten ukolla voi olla niin pirusti voimaa. Onkohan se käynyt nuorena salilla, en ole kehdannut kysyä.

    • selätön

      En ole. Minulta varastettiin selkä 2 vuotta sitten, enkä ole sieläkään saanut selkääni....takaisin.

      • Saunoja8

        Saunaako eivät vieneet? Sulla kävi tuuri.


    • OlinhanSielläMinäkin

      Asiantuntemusta tuntuu löytyvän tästä keskustelusta, siksipä kysynkin. Tietääkö kukaan tai onko kuullut kerrottavan, että joku olisi saanut ihan oikeasti piiskaa koulukaveriltaan? Oikeasti piiskaa tarkoitta, että kuritustarkoituksessa on pakarat käsitelty kunnolla.
      Minua kiinnostaa myös, mikä tuosta piiskaajasta tuli aikuisena?

    • Huvittunuthieman

      Aika huvittava ketju ja tuli mietittyä omaakin menneisyyttä.

      Aloittajalle valaisen hieman menneitä. Ennen alakouluikäisistä sai suurin osa piiskaa ainakin joskus. Teini iässä harvemmat, mutta varmasti yli 10 % porukasta. On ollut sellaisiakin aikoja että piiskaa eri muodoissa on annettu aikuisillekin.

    • selkänsä.saanut

      Sain selkäni reilut 34 vuotta sitten. Kurjaa olisikin ollut syntyä selättömänä

    • oonsenveli

      Mä saan siskolt selkään jos en totele sitä

    • Silmänpalvoja

      Minä saan veljeltä selkää, jos olen sen mielestä hölmöillyt. En tohdi hölmöillä jos se on paikalla, mutta kun silmä vältää, niin minä saatan innostua.

      • Silmänpalvoja

        Ei kai MLL aikuisten asioita hoida?


    • Puhukaaluotettavalle
    • iheminen

      Ei mulle enää 6v jälkeen annettu selkään. Se on kai sitten lainmuutoksen takia, mutta en tiedä milloin se on astunut voimaan.

    • Punapers

      Meillä oli koko suku pimeitä, ainut kasvatuskeino oli piiskaus. Housut alas ja koivupiiska laulamaan. Lapsena se tuntui ihan luonnolliselta, mutta iän myötä muutuin ankaraksi vastustajaksi.

    • Alkoi-kiinnostaa

      Mulla oli luokkakaveri, joka sai kotonaan selkäsaunoja, vaikka se oli minuun verrattuna iso roteva jätkä. Kerran minä menin sen kotiin ja hetihän minä näin, että nyt on käynyt Koivuniemen herra kylässä, jätkä oli naama punaisena ja hän heitti vitsan sohvan taakse piiloon.

      En malttanut olla naureskelematta asialle, kaveria ei naurattanut, sillä keitti kunnolla. Se haki sen raipan sohvan takaa ja kävi mun kimppuun ja veteli sillä reisille. Mutta ei se sille riittänyt vaan alkoi repiä mun housuja alas, eikä se toimitus ollut mitään helläkätistä, tuntui että nyt tulee hiertymiä ja mustelmia. Minä jäin pahasti alakynteen, ja kohta tiesinkin mitä Koivuniemen herra puuhailee käydessään kylässä.

      Ei meidän ystävyys siihen päättynut, enemmänkin me oltiin ohtalotovereita. Minua jäi se asia jotenkin herättelemään ja olin aika tyytyväinen kaverin tempusta. Monesti mietin kysyväni, että vieläkö hän pystyisi minut piiskaamaan, mutta kysymättä jäi.

    • I.want.my.back.back.NOW

      Minulta veitiin selkä kymmenen vuotta sitten eikä sitä ole vielä palautettu

      • Osaa-ottava

        Olen huomannut, vaikutat jokseenkin selkärangattomalta.


      • Yrjö.Vähäpäinen

    • tyhjm

      Veljellä oli sellainen tapa, että se otti minua niskasta kiinni ja työnsi pää edellä jalkojensa väliin ja sitten tiukka ote vasemmalla kädellään vyöstä ja oikea koura tanssimaan pakaroillani. Ei se hirveästi nolottanut varsinkaan pienenä, mutta aika vanha olin, kun se vielä onnistui tuossa tempussa.

      • Anonyymi

        ootko poika vai tyttö?


    • gean

      Oot. En ainakaan itse ole saanut selkää. Miksi Sait?

    • Pakko-osallistua

      Meillä äitin uusi käy ahkerasti salilla, syy on se, että saa annettua poikapuolelle selkäsaunan.

    • Anonyymi

      Olin 17 kun sain reilun vuoden nuoremmalta veljeltäni kunnolla piiska ja se uhkasi, että sauraavalla kerralla piiskaus tapahtuu katajan oksalla.

      Että sellaiset veljekset.

    • Anonyymi

      VELJEN VOIMATASOTESTI

      Minua isoveli käy onnittelemassa syntymäpäivän kunniaksi. Tapoihin kuuluu, että hän ottaa minut mahalleen syliinsä ja lyö pakaroille niin monta kertaa kuin täytän vuosia. Niin kauaksi kuin muistan taaksepäin olen kapinoinut tuota tapaa vastaan mutta tuloksetta. Veli sanoo aina lopuksi, et sinä vielä puolta miestä vastaa, hänellä on teoria, että piiskaajan pitää olla tuplasti niin voimakas kuin piiskattava, muuten homma ei onnistu.

      Vaikea minun on huumorintajuista esittää, kun justiin oon saanut kirjaimellisesti selkääni. Ensi kuussa täytän 17 v ja veli taatusti yrittää kaikkensa, että saisi minut ulisemaan.

      • Anonyymi

        minkä ikäinen sun isoveli on? eikö sillä ole omaa tyttöystävää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minkä ikäinen sun isoveli on? eikö sillä ole omaa tyttöystävää?

        Se on 24 v. Tyttökaverista en tiedä ainakaan mitään.


    • Anonyymi

      Mul on kyl annettu muutaman kerran selkään pahimmista kiukutteluista ja hölmöilyistä. Ei mul ainakaan oo mitään traumoja siitä tullu ja en oo koskaan kyl kokenut siinä mitään seksuaalistakaan. Parhaat kaverit varmaan tietää mut en oo koskaan kehdannu puhua asiasta kavereiden kuullen ja kyllähän se noloo ois jos joku sais tietää. Ekan kerran sain varmaan joskus 10 ikäsenä ja silloin tuli aina risua. Sitä sain johonki 12 ikään ja sit oli varmaan 2-3 vuotta taukoa etten saanu kertaakaan. Joskus 14-15 v sain pahimmista teinihölmöilyistä useiden kieltojen, puhelin ja pelikieltojen, arestien ja muiden rangaistuksien jälkeen muutaman kerran remmiä kun ei noi aiemmat tehonneet ja viimeisen kerran oon saanu 16v. Voin sanoa kyllä että en olis muuten uskonut ja olin aika vähällä joutua huonoillekin teille. Otin lopulta itseäni niskasta kiinni ja aloin hoitamaan koulua ja löysin uudestaan harrastuksen pariin.
      Ei selkäsauna varmaan kaikille toimi eikä se saa olla ainoa tapa, mutta viimeisenä keinona se saattaa joillekin olla paikallaan. Ite ainakin olin sen verran villi ja kovapäinen jätkä että oon kiitollinen että mut lopulta pistettiin kuriin ja aloin ajatella tulevaisuuttakin.

      • Anonyymi

        Eikö kaverisi ole vinoilleet sulle selkäsaunoista, jos kerran tietävät niistä. Omat saamani piiskaamiset on ruodittu kaveriporukassa ihan ansiokkaasti, varsinkin yhdellä tyypillä riitti vahingoniloa moneksi kertaa.


    • Anonyymi

      Olen saanut selkäsaunan monta kertaa mutta siitä on aikaa vuosia ja arpia näkyy vieläkin niistä kerroista jolloin en suostunut hakemaan itse piiskaa käskettäissä tai tarvittaissa tekemään itse uutta koska silloin selkäsauna oli kovempi ja piiska lujempi ja ellen kiittänyt selkäsaunasta se jatkui niin kauan että kiitin . Itkemättä opin myös olemaan jo alle kouluikäisenä selkäsaunan aikana ja jälkeen koska itkemisestäkin sai lisää piiskaa . "Joka piiskaa säästää vihaa lastaan " ja " ken kuritta kasvaa , hän kunniatta kuolee " oli kasvatusohje vanhemmillani ja suvussani ja jommankumman lauseen kuulin jokaisen selkäsaunan jälkeen .

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe