Ystäväni suositteli Booster merkkistä koiranruokaa ja ajattelin kokeilla. Tilasin netistä ja nyt odotellaan.
Tuli vain mieleen onko ruoka miten yleinen koiranomistajien keskuudessa ja millaisia kokemuksia siitä on?
Olen huomannut ettei ainakaan liikkeistä kyseistä ruokaa hyvin yleisesti saa eikä kaikki nettikaupatkaan sitä myy.
Vähän Boosterin sivuilta lueskelin että metsästäjien suosiossa, liekö siis aika tuhtia tavaraa? Tilasin kylläkin vain Basic version..
Booster kokemuksia
2
4559
Vastaukset 2
- Margit
Meillä tosi tosi allerginen saksanpaimenkoira narttu syönyt Boosteria jo 5 vuotta. Turkki ja iho tosi hyvässä kunnossa. vatsa toimii moitteettomasti eikä läjätkään ole mitään isoja. Yritin vaihtaa pariin muuhun merkkiin niin alko kovat rapsutukset ja karvoja lähti ihan hirveesti ja vatsa oli löysällä.. Nyt on sitten syöty Boosteria enkä yritäkään enää vaihtaa, koska mielestäni tää on tosi hyvä ja sopii ainakin meillä. Paikallisesta eläintarvikekaupasta oon ihan ostanu.
- Lohta
Meillä menee se lohiversio kolmelle koiralle ja on oltu tosi tyytyväisiä. Maistuu ja sopii hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561