Miten luotettavia on noi nettin raskauslaskurit? Ja miten laskureissa voi olla 2 viikon heitto? Toinen näytti että oisin 7 5 ja toinen taas 5 5?? Kumpaako uskoa vai ei kumpaakaan?
raskauslaskuri
7
179
Vastaukset
- momomo1
kyllä ne on luotettavia! Käytä vaikka vau:n laskuri, se on mulla ainakin aina näyttäny oikein :) http://www.vau.fi/Laskurit/laskettuaika-raskauslaskuri/ !
helppoahan se on laskea itsekkin viimeisten kuukautisten alkamis päivästä tai sitten ovulaatiosta :) milloin sulla oli viimeks menkat? - kumpi ja kampi
Kun kaikki muut patsi yks näytti 7 5. Mietin vain että miten siinä yhdessä oli niin iso muihin. :D
- kumpi ja kampi
Niin ja viime menkat alko 2.10. Kierto vähän epäsäännöllinen n. 28-35.
- kumpi ja kampi
Eli naistenhuone.com on tämä paikka mikä näyttää sen 5 5. Sinun laittama linkki taas näyttää jopa 8 2 ja muut 7 5... Eli milloin voi luotettavasti käydä varhaisultrassa?
- momomo1
Voit mennä jo varhaisultraan, kun sydänhän alkaa useimmiten lyömään 6 viikolla, ja olet jo varmasti sen yli :) sieltä saat sitten tarkat viikot :)
Onnea plussasta :)
ps. mä sain tuolta nasitenhuone.com noilla sun tiedoilla vko 7 0 :D muilta tuon 8 0 joka on varmaan ne sun "oikeat" viikot. Riippu tietty millon sulla on ollu ovulaatio :) - xxx*
Tarkista ennen laskemista, että mikään asetus ei ole muuttunut. Mulla aika useinkin käy tossa vau:n laskurissa niin että pvm hyppää tälle päivälle tai ovulaation sijaan laskenkin kuukautisten alkupäivän mukaan.
Aika neuroorttisesti oon siis laskenut joka kuukausi et jos nyt tärppäis niin milloin olis la. - kumpi ja kampi
Siis mitä ihmettä. :D miten sinä sitten ne laskit? Jos minä lasken sillä 35 päivällä, niin saan edelleen sen 5 ja risat sieltä naistenhuone.com paikasta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847