Miten luotettavia on noi nettin raskauslaskurit? Ja miten laskureissa voi olla 2 viikon heitto? Toinen näytti että oisin 7 5 ja toinen taas 5 5?? Kumpaako uskoa vai ei kumpaakaan?
raskauslaskuri
7
177
Vastaukset
- momomo1
kyllä ne on luotettavia! Käytä vaikka vau:n laskuri, se on mulla ainakin aina näyttäny oikein :) http://www.vau.fi/Laskurit/laskettuaika-raskauslaskuri/ !
helppoahan se on laskea itsekkin viimeisten kuukautisten alkamis päivästä tai sitten ovulaatiosta :) milloin sulla oli viimeks menkat? - kumpi ja kampi
Kun kaikki muut patsi yks näytti 7 5. Mietin vain että miten siinä yhdessä oli niin iso muihin. :D
- kumpi ja kampi
Niin ja viime menkat alko 2.10. Kierto vähän epäsäännöllinen n. 28-35.
- kumpi ja kampi
Eli naistenhuone.com on tämä paikka mikä näyttää sen 5 5. Sinun laittama linkki taas näyttää jopa 8 2 ja muut 7 5... Eli milloin voi luotettavasti käydä varhaisultrassa?
- momomo1
Voit mennä jo varhaisultraan, kun sydänhän alkaa useimmiten lyömään 6 viikolla, ja olet jo varmasti sen yli :) sieltä saat sitten tarkat viikot :)
Onnea plussasta :)
ps. mä sain tuolta nasitenhuone.com noilla sun tiedoilla vko 7 0 :D muilta tuon 8 0 joka on varmaan ne sun "oikeat" viikot. Riippu tietty millon sulla on ollu ovulaatio :) - xxx*
Tarkista ennen laskemista, että mikään asetus ei ole muuttunut. Mulla aika useinkin käy tossa vau:n laskurissa niin että pvm hyppää tälle päivälle tai ovulaation sijaan laskenkin kuukautisten alkupäivän mukaan.
Aika neuroorttisesti oon siis laskenut joka kuukausi et jos nyt tärppäis niin milloin olis la. - kumpi ja kampi
Siis mitä ihmettä. :D miten sinä sitten ne laskit? Jos minä lasken sillä 35 päivällä, niin saan edelleen sen 5 ja risat sieltä naistenhuone.com paikasta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068