Miten luotettavia on noi nettin raskauslaskurit? Ja miten laskureissa voi olla 2 viikon heitto? Toinen näytti että oisin 7 5 ja toinen taas 5 5?? Kumpaako uskoa vai ei kumpaakaan?
raskauslaskuri
7
184
Vastaukset
- momomo1
kyllä ne on luotettavia! Käytä vaikka vau:n laskuri, se on mulla ainakin aina näyttäny oikein :) http://www.vau.fi/Laskurit/laskettuaika-raskauslaskuri/ !
helppoahan se on laskea itsekkin viimeisten kuukautisten alkamis päivästä tai sitten ovulaatiosta :) milloin sulla oli viimeks menkat? - kumpi ja kampi
Kun kaikki muut patsi yks näytti 7 5. Mietin vain että miten siinä yhdessä oli niin iso muihin. :D
- kumpi ja kampi
Niin ja viime menkat alko 2.10. Kierto vähän epäsäännöllinen n. 28-35.
- kumpi ja kampi
Eli naistenhuone.com on tämä paikka mikä näyttää sen 5 5. Sinun laittama linkki taas näyttää jopa 8 2 ja muut 7 5... Eli milloin voi luotettavasti käydä varhaisultrassa?
- momomo1
Voit mennä jo varhaisultraan, kun sydänhän alkaa useimmiten lyömään 6 viikolla, ja olet jo varmasti sen yli :) sieltä saat sitten tarkat viikot :)
Onnea plussasta :)
ps. mä sain tuolta nasitenhuone.com noilla sun tiedoilla vko 7 0 :D muilta tuon 8 0 joka on varmaan ne sun "oikeat" viikot. Riippu tietty millon sulla on ollu ovulaatio :) - xxx*
Tarkista ennen laskemista, että mikään asetus ei ole muuttunut. Mulla aika useinkin käy tossa vau:n laskurissa niin että pvm hyppää tälle päivälle tai ovulaation sijaan laskenkin kuukautisten alkupäivän mukaan.
Aika neuroorttisesti oon siis laskenut joka kuukausi et jos nyt tärppäis niin milloin olis la. - kumpi ja kampi
Siis mitä ihmettä. :D miten sinä sitten ne laskit? Jos minä lasken sillä 35 päivällä, niin saan edelleen sen 5 ja risat sieltä naistenhuone.com paikasta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628