Palsta nimike HUVITTAA

Mikä on pointti?

Uskovaiset homot ja lesbot??????????????

Miten voitte pitää itseänne uskovaisina, kun Raamattu on jyrkästi homo seksuaallisuutta vastaan?????????????????

24

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että niin

      Kykenemme ilmeisesti johonkin sellaiseen, mihin sinä et pysty. Jokaisella meillä on vahvuutemme ja heikkoutemme, sinulla ihmettely ja kysymysmerkit ja toisaalta jankutus.

      • Voikohan uskova pitää itseään uskovana, jos touhuaa lepopäivinä? Entä kun katsoo naisia himoiten? Jos ei käy katsomassa vankeja? Jos makaa naisen kanssa jolla on kuukautiset? Jos ottaa avioeron muusta syytä kuin pettämisen takia?

        Jos kykenee, niin se on jo ihme. Lesbot ainakin voivat pitää itseään uskovaisina ilman muuta, sillä Jumala eikä Jeesus pidä heitä syntisinä, ja Paavalikin antaa naisimusten periä Jumalan valtakunnan.


    • h-info

      olisiko jo aika lopettaa tämä keskustelu?

      tämän "uskonnon" tarkoitus on edistää
      armoa, rakkautta ja anteeksiantoa.

      sen tarkoitus ei ole lähettää homoja helvettiin.

      kristinusko ei ole perusvireeltään lainkaan
      homofoobinen.

    • äly hoi hoi

      aloittajalle (Palstanimike huvittaa) Mikäs SInä luulet olevasti?????

      Sinä olet naurettava ja asenteellinen aloituksestasi heijastuu ettet tunne asiaa lainkaan etkä haluakaan tutustua vaan tuomita!!


      Tuollainen älykääpiö ei mitään muuta olet!!!

    • fdfasdfasdf

      Huvittaa aloittajan kommentti. Miten voit olla uskova tuolla asenteella se haisee ympäristössäsi!!!

      • ei.sanonut

        Sanoiko aloittaja olevansa uskovainen?


      • LuLuO
        ei.sanonut kirjoitti:

        Sanoiko aloittaja olevansa uskovainen?

        Antoi kylläkin ymmärtää! Mistäkö tiedän, mietipä sitä.


    • Mikäminäolen

      Tän palstan tarkotus onkin ehkä se, että jos on homo/lesboja, jotka ovat uskovaisia ja etsivät vielä itseään ja täältä ehkä hakevat apua siihen. Tai on myös paljon entisiä uskovaisia, jotka on homoja/lesboja. Täältä voi esim. hakea vertaistukea tai muuta vastaavaa.

      Itse päädyin tulemaan tänne, koska olen uskovainen ja olen pitkään miettinyt omaa seksuaalisuuttani. Täältä saattaa löytyä erilaisia kokemuksia tai asioita, mistä saattaa olla apua tässä mun mietiskelyssä. En tunne ketään homoja/lesboja, varsinkaan uskovaisia, ja minua pidetään hyvin uskovaisena ja vanhoillisena ihmisenä, niin ei sitä niin vaan mennä kenelle tahansa tästä asiasta puhumaan. Tai voin suoraan sanoa, että en tästä asiasta kenellekkään voi puhua, joten tämä paikka on aika hyvä etsiä tietoa, uskovaisten ihmisten erilaisia kokemuksia ja "ymmärrystä" nimen omaan siltä kantilta, että on alkujaan uskovainen. Se kun ei ole aina niin yksinkertainen lähtökohta miettiä omaa seksuaalisuuttaan..

      Sitä paitsi homous ei ole synti, vaan sen toteuttaminen. Joten on uskovaisia homoja ja lesboja olemassa.

      • ikionnellinen

        Minä luulin olevani 20 vuotta lesbo mutta kun tulin uskoon pääsin siitä ja pystyin ensimmäistä kertaa elämässäni rehellisesti tarkastelemaan mennyttä elämääni. Jumala vapautti samalla kertaa myös viinasta ja paransi vakavan sairauteni. Työurani ja talouteni lähti nousuun. Kiitos Jeesus, että otit minua niskasta kiinni!


      • amen
        ikionnellinen kirjoitti:

        Minä luulin olevani 20 vuotta lesbo mutta kun tulin uskoon pääsin siitä ja pystyin ensimmäistä kertaa elämässäni rehellisesti tarkastelemaan mennyttä elämääni. Jumala vapautti samalla kertaa myös viinasta ja paransi vakavan sairauteni. Työurani ja talouteni lähti nousuun. Kiitos Jeesus, että otit minua niskasta kiinni!

        Amen!


      • LuLuO
        ikionnellinen kirjoitti:

        Minä luulin olevani 20 vuotta lesbo mutta kun tulin uskoon pääsin siitä ja pystyin ensimmäistä kertaa elämässäni rehellisesti tarkastelemaan mennyttä elämääni. Jumala vapautti samalla kertaa myös viinasta ja paransi vakavan sairauteni. Työurani ja talouteni lähti nousuun. Kiitos Jeesus, että otit minua niskasta kiinni!

        Jumala tietää jo hedelmöityshetkellä, keistä Hänen lapsistaan tulee homoja tai lesboja. Se on osa heidän elämänpolkuaan, ja Hän rakastaa heitä yhtä paljon kuin muitakin.

        - Lorna Byrne -


      • ikionnellinen kirjoitti:

        Minä luulin olevani 20 vuotta lesbo mutta kun tulin uskoon pääsin siitä ja pystyin ensimmäistä kertaa elämässäni rehellisesti tarkastelemaan mennyttä elämääni. Jumala vapautti samalla kertaa myös viinasta ja paransi vakavan sairauteni. Työurani ja talouteni lähti nousuun. Kiitos Jeesus, että otit minua niskasta kiinni!

        Ai, vähän samalla tavalla kuin Teuvo Hakkarainen on vapautunut alkoholista?


    • ateistiT

      Oho aitää olikin satupalatsilta.

    • Uskovaisen ei tarvitse nyt välttämättä uskoa Raamattuun. Mä en ole tavannut yhtään Raamattuun uskovaista, joka olisi esimerkiksi lahjoittanut omaisuutensa köyhille, niin kuin Raamattu käskee tekemään. Voisitko repiä sen malkan irti sieltä persesilmästäsi?

    • susmr

      LUONNOTONTA

      Jos minä tumputan vc pyttyyn ulosteen päälle , laitan kannen kiinni ja odotan, että sieltä jälkel'äiseni syntyy......................sama asia kun homoilee.
      Kieroutunutta himojen tyydytystä.

      • kunnioi.tusta

        tänään on Amerikan Korkein oikeus päättänyt että kaikilla amerikkalaisilla homoilla on oikeus mennä naimisiin. sen kunniaksi ollaan ihan kiltisti eikä kirjoiteta tuhmuuksia homoista. jookosta.


      • wqeq

        NO SINÄ KUSIPÄÄ OLET KIEROTUNUT JO SYNYESSÄSI!!


      • ddfafda

        nim susmr miten sairas sinä oletkaan, eikö sinulla typerys mitään muuta elämää ole kuin tuollaisten sairaiden ajatusten miettiminen???


    • dfdasf

      aoittajalle!!! Miten Sinä ylimielinen hirvitys voit pitää itseäsi uskovana!!!???
      Niin miten voit pitää itseäsi uskovana???
      Tekstistäsi huomaa millainen saastainen irstailija olet itse1!

    • katajaisenkuumaa

      Hei tänään voi paahtua kaikki hektiset, hyllyvät ja etniset.

    • Homottaja201

      Minä tykkään katsella miesten karvaisia sääriä. Minulla on fantasia että joskus käpertyisin oman miehen kainaloon. Minulla on myös usko Jeesukseen ja Jumalaan. Minä uskon, mutta en halua tulla aivopestyksi. En tiedä mikä lahko olisi oikea, mutta sitä etsin. Luterilaisuus on lapsuuteni oppi, rukoilen että löydän sen oikean yhteisön joka ei tuomitse minua jo kirkon ovella vaan ottaa sisään ja antaa Jumalan päättää olenko kelvollinen. Viha minua ja minun homouttani kohtaan loukkaa, yritän minäkin etsiä.. ja viha ei sitä auta.. rakastakaa edes joku...

      • rakkausraamattu

        Minä rakastan sinua ja miestäsi yhtä paljon kuin naistani <3


    • rakkausraamattu

      Eiköhän aika paljon enemmän puhuta hyväksynnästä ja rakkaudesta. Kaikki ei ole niin mustavalkoista. Itse olen lutherilainen ja rakkaus on se pääasia. sitä painotettiin jo rippikoulussa ja niin koen sen vielläkin olevan. Rakkaus voittaa loppujen lopuksi aina <3

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe