Inhon, sen täyttymyksen tuntein, kehon kokeminen, on balanssiton, hyvinvoinnin ja tasapainon, frustraatio ml. ja pl. silmän osa-alueiden osin, terveyden osa-alueiden pitkä-aikaisen säilyttämisen osalta. Tämä lyhytkestoiseksi kuvattu, inho, sen täyttymys, ylirasite-tilasta, ei tee kenellekään pahaansa, pahaa, tai pahoita mieltä, mm. lasten kuoleman yhteyteen käytettynä, tai liitettynä terminä. Erilaiset veri-avustukset, tai niiden käyttäminen, näin ammattitaidotta, seksiterapiatta, on kielto, henkilökohtaisen elämän käyttämiseen, julmaan budoaariperäiseen, rankaisuhakuisuuden vaatimiseen, tai sen oikeuttamiseen pyytämiseen, naisten kehon sukupuolisesti alistamisena väsymykseen, naisen sukupuolen halventamisen kiellosta poiketen.
- Tässä on seksiterapiattomuuteen ohjattu, ammattitaidottomuutena, joka ei käy ollenkaan, vastuunpakeneminen laiminlyönnistä, on ulkoisesti paheksuttava.
Ulkopuolinen naishenkilö, diakonissa: Ei osaa.
POLIISI, ammattiaihe: Koska Sinillä ei ole veriavustuksia, enään...
Mieshenkilö, budoaarisuus, vastenmielisyys, kivun tuotto, mieltymyksen täyttymys
Henkilökunta-syyte
- Täällä näkyy tällaisia käytös-virheitä koko ajan, anabolisten anaateitse-käyttämisen mieltymyksistä.
Kaupunki ei ole tällainen.
Poliisi: Niin, ana-boliisena, en saa.
- Niin, ana-poliisina en saa.
Eli tämä ei ole mieltymyksen, viettiperäiseen käyttöön.
Ei helkkari...
Että jos teillä on tällaista anaalisuuden pyytämistä, anabolisesti koko maailmaksi.
Kun teillä on tällainen nainen, lahjattomasti, vasta toimintona virike-ympäristöönsä toiminnallisen osallistumisen mahdollistamiseen toimimassa, ja sairaalloisesti, turvalisuushakuisuutensa täyttymyksestä, uskonnollisesti pakkomielteisesti vankina ja näin pidettynä, sairaasti, ja raa'asti vahingoittamisena, päihde-huollosta käsin, esimerkkinä vain tulevaisuudeksi, läheisyydenkyvyttömyydestään.
Mieshenkilö: - "Niin, meillä ei olekaan tällaista oikeutta tässä..."
Hänen tukemisenansa, barbaarinen uskonto. Ja tästä ei saa tällaista hoito-käytäntö, hoito-ketjua, väkivalta-teon kohdistamiseen. Avioliiton halventamisen käyttö, on kuolemaa aiheuttavaa, ja tapana sellaista ei omaksuteta, origottomina.
Alastomuutena ja sen kunnioittamisena, kehona sen palvomiseen, esittäminen, on kielletty, näin voimakkaasti, vain uskontoon, syrjintänä suuntautumiseen. Hoidattamisen oikeuttaminen, ja näin pakkotyön teetättäminen, on rikos. Alistamisena sitä ei sovi käyttää, edelleen sitomisena, tai kytkemisenä, hänen tasapainottoman hoidon kaipuunsa käyttöön, kehoon edelleen kytkien, tai sitä seuraten, naisen kehotta, väkivalta-teon kohteeksi, tai sen käyttämisen oikeutukseen.
POLIISI: Jaa.
Mieshenkilö
- MItä?
Olin sekoittanut.
- Ei.
Avainsana: Seuranhakeminen-teema
"Jos te ette lopeta tätä esikois-tyttölasten tappamista...:"
Alastomuuden kunnioittamatta jättämisen esittely, raajojen osalta, ja erityisesti kookkaasti, ylivilkkaiden prinsessaleikkien ja kunnioittamisen palvonnan pyytämisenä ja näin hoidattaminen, vankina pitämisenä, erityisesti kuolemaa aiheuttavalla hysterian täyttymyksen tavalla, on sisimmätön ja tunteettomuutta.
Suomen verotus, tällaisen naisen sukupuolen halventamisen, tukemiseen.
- Kun me luultiin...
MIeshenkilö: Ei.
- Lapsenkasvatukseen ei tarvitse osallistua.
Naishenkilö: Olin vahingossa luullut, että voitan.
- Olin hävinnyt.
"Siellä ei saa löytyä tällaista, prinsessaleikki-likvidoimista."
Diakonissa
- Tuota...
Kun se oli tuollainen, florismiton tappaminen.
Arvittaminen edelleen, repiminen, ihon vauriot
Eristyksenä-Sinde
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374