Barbaarisesti raa'istuvana tilanteena, tämä ei ole mahdollinen malli, oikeuttamattomasti.
- Olin sekoittanut, kuvittelin saavani harjoittaa naisesta verkko-toimintoja sukupuolisesti.
- Olin sekoittanut, en saakaan harjoittaa naisesta toimintoja, sukupuolisesti.
Ulkopuolinen naishenkilö toimivalta, lupa evätty, toiminta, sen jatkaminen, sairaus
Lasten tappamisen mahdollistamisen toimintana, poliisia varten, ei ole kysymys, tästä oikeusjärjestelmästä, tai sen käyttämisestä, ihannomalla barbaarisesti, hypnoosittomuutta. Koska olette antaneet virheellisesti tietoa, tämän erään ulkopuolisen tunnistamattoman miehen, terveyden koulutuksen yhteydessä, pakottavasti alistaen, pakkokeinolakeina, vain tulevaisuuden luomiseen, hänelle itselle.
POLIISI: Tästä toiminnasta sitten sulle vielä.
- Että ei me jatketakaan oikeusjärjestelmää.
Sisimmättömästi painostamisen järjestelmänä, toimivalta, ei näytä yltävän, ihannoidulle, ilman väkivaltaa, ja raakuuden maailmaa, hyvinvoinnin tasoon.
Siitä poikkeamiseen, on selkeästi säädetty, rikos-syyte, eikä tästä saa omaan etuun tavoitella. Kehitysvammaperäisesti, on kuitenkin siten, ettei se ole niin näkyvä, osalilstumaton, hallitsematon, tai laajasti osallistumista, vaativa, hyökkäävästi, tai epäkypsästi, kipuunsa toimintaa virike-ympäristönä ohjaamisena, ja näin kaivaten vapautta, väkivaltaansa.
Koulukuraattorin naiskuvan asemasta, naiskuvan asettamiseksi, halventamisen oikeuttamiseen poliisille, ei ole sellaista järjestettyä, koulutusta tai verkon toimintaa pois-sulkeavasti heidän mielestään raakuutta, oikeuttavasti, tai sen ihanteena, pelkästään halventamisen mieltymyksestä naisen kehoon, tai siten koulutusta hankkien. Sellaista ei saa tehdä, lasten tapoin-maailmankuvan innoittamana.
- Tuota..
Heidät otettaisiin sairaalaan.
Pakeneminen tästä toimesta, ei toimenkuvan osalta, ole ammatillisesti koulutuksen laillinen, tästä johtuvana puutteellisena seksityöstä kieltäytymisen keinoin, itselleen järjestellen, pakkotyön aiheina, on kielletty, lähestyminen, seksityön tekemisen aivovammojen käyttämiseksi, ja siten aggressio-luontoisesti, myös suomenkielisesti lähestymään omaan egoismiin turvautumisen kielteisenä tapana. Jos aiheuttamanne kipu ei olisi niin sadistisesti, ulospäin näkyvä, tai siten aiheutunut sairaus, ei olisi niin voimakas, juuri tajuttomuuden tulevaisuuden tuhoamisen osin, sen käyttämisenä, halventamista, josta ei ole hyötyä, alistamisena, naisen häpäisemiseen, omaan voiton riemun tahtoon, kasvoina.
Ja tällaista tulevaisuus hyödyn näkymää, ei ole olemassa. Ulkopuolinen nainen
Miksi te olette sitten poistaneet lähes kaikki plakkien poiston mahdollisuudet?
Valitettavasti poliisin toiminta on sellainen, ettei se ole seurallinen, tai tarkoitettu sillä tavalla palvelemaan itseä, osallistumattomuutensa tukemiseksi, turvallisuushakuisuuteensa.
Koska verkko osin sopimaton, ilottomana, tai sairaalloisesti, vain kolmelle maailmassa tarkoitettu, sen teema: hyvinvoinnin osalta, arkeen, ja voimavara.
Nämä eivät epäkypsyyden osalta, tarkasteluun julkisesti, kaksosten voittamisenako? Ja tällaista poliisi ei harjoita lainkaan, koska toimenkuva esti sen. Verkko on hyvin turvallinen, ei vankeus, tai väkivalta-näkökulmaksi.
7-päivää lehden juttu jatkuu ...
Rankaisemisena:Sinde
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289