Terve !
Muistaakos kukaan tälläista formula-animea.. jossa päähenkil oli nimeltään takaya todoroki..jaksoja on 44... ja joskus 10vuotiaana ne tuli videovuokraamosta useasti vuokrattu.. mutta nyt niitä ei ole enää missään..ja kiinnostus olisi nyt niitä kohtaa kova..
Jos joku omistaa kyseiset nauhat.. niin olisin niistä kiinnostunut..
takaya todoroki
Anime: Formula .. takaya todoroki
10
3855
Vastaukset
- Hotaru
Minä muistan tuon, oon tutuilla nähny muutaman jakson. :) Valitettavasti niitä videoita en omista. Sen animen nimi on muuten Grabd Prix.
- Hotaru
Siis Grand Prix. :D
- Jeesman
Hotaru kirjoitti:
Siis Grand Prix. :D
..kun noista ois DVD boksi myynnissä ! Kyllä kelpais.
- Katori Motors
mulla on neljä kasettia jotka pitää sisällään. mitä nyt. jokessa kasetissa on 1 t 30 minsaa tavaraa, eli kait 3 jaksoo per kasetti. vaihdetaan jos löytyy suomenkielisiä starzinger jaksoja :)
- Ohinata
Tiedän sarjan...olen suuri fani...minulla on kaikki 1-6 jaksoa videolla ja ne ovat suomenkielisiä...muusiikit ovat hyvät ja kaikkien aikojen paras anime...kirjastosta kannattaa kysäistä...sieltä voi saada
- Ole Fenix! =)
Ohinata kirjoitti:
Tiedän sarjan...olen suuri fani...minulla on kaikki 1-6 jaksoa videolla ja ne ovat suomenkielisiä...muusiikit ovat hyvät ja kaikkien aikojen paras anime...kirjastosta kannattaa kysäistä...sieltä voi saada
Nämä olisi pakko saada suomalaisille DVD:lle tai joku saisi uppia nettiin ja ilmoitella! ;D
- juhavbk
Ole Fenix! =) kirjoitti:
Nämä olisi pakko saada suomalaisille DVD:lle tai joku saisi uppia nettiin ja ilmoitella! ;D
Minulla on tuo eka video, ilmeisesti osa 1? En viitsi siitä kuitenkaan luopua kun itsekkin noita etsin. Kaverilla oli kirjastosta lainassa tuo osa 2, eli siis tuo Le Mans jakso. Olen myös viimeisen jakson nähnyt. Kirjastosta tosiaan kannattaa etsiä ja netistä olen paria jaksoa vähän ladannut, valitettavasti laatamani jaksot ovat italiaksi puhuttuja niin niistä en oikein tajua mitään. Todella hyvä sarja kyllä!
Onko Italialla paljonkin tekemistä tämän sarjan kanssa, kun pistin googleen hakusanaksi Takaya Todoroki niin tuli hirveä kasa italialaisia sivustoja.
- mc rap maha
kyllä nää on tullu katottua varmaan satoja kertoja. hyllystä löytyy 1 ja 3 alkuperäisinä ja suomi puheella. en luovu koska haluun loputkin. paras piirretty mitä on tehty.
- Niki Lauda
Aivan paras sarja. Olen etsiskellyt tietoa netistä vaikka kuinka ja vähän löytänytkin.
Omistan kolme ensimmäistä VHS:nä plus viallisen neljännen osan (ääniraita väärä) ja kuudennen osan. Enempää niitä ei tietääkseni Suomessa julkaistukaan. Nuo videothan ovat selkeästi vahvalla kädellä leikattuja, mikä on kyllä harmi.
Maksaisin varmaan omaisuuden jos saisin käsiini alkuperäiset 44 episodia subattuina (eipä vaan taida olla olemassakaan) :) - Nimetön
Niki Lauda kirjoitti:
Aivan paras sarja. Olen etsiskellyt tietoa netistä vaikka kuinka ja vähän löytänytkin.
Omistan kolme ensimmäistä VHS:nä plus viallisen neljännen osan (ääniraita väärä) ja kuudennen osan. Enempää niitä ei tietääkseni Suomessa julkaistukaan. Nuo videothan ovat selkeästi vahvalla kädellä leikattuja, mikä on kyllä harmi.
Maksaisin varmaan omaisuuden jos saisin käsiini alkuperäiset 44 episodia subattuina (eipä vaan taida olla olemassakaan) :)Siis aivan mahtava sarja,löysin youtubesta Takaya Todoroki-videoita ja siispä katsoin äsken niitä mutta ne oli valitettavasti melkeen kaikki tosiaan italiaksi,ite pikkupoikana 90-luvun alkupuolella kattelin niitä tajuamatta edes,että ne ovat minkään sortin animea ennenku nyt sit äsken hoksottimet pelas ja hoksasin :D
Pikkupojalle se oli sillon vaan piirrettyä,itse en ole mikään anime fani mutta toi sarja oli niin hyvä,pitäis jostain saada noit mut mistäköhän lie löytäis..Itellä oli sillon penskana ne kaikki,viel jostain prismast tuli ostettu,nyt harmittaa kun ovat hävinneet..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883