Anime: Formula .. takaya todoroki

takaya todoroki

Terve !

Muistaakos kukaan tälläista formula-animea.. jossa päähenkil oli nimeltään takaya todoroki..jaksoja on 44... ja joskus 10vuotiaana ne tuli videovuokraamosta useasti vuokrattu.. mutta nyt niitä ei ole enää missään..ja kiinnostus olisi nyt niitä kohtaa kova..

Jos joku omistaa kyseiset nauhat.. niin olisin niistä kiinnostunut..

takaya todoroki

10

3875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hotaru

Minä muistan tuon, oon tutuilla nähny muutaman jakson. :) Valitettavasti niitä videoita en omista. Sen animen nimi on muuten Grabd Prix.

• Hotaru

Siis Grand Prix. :D

• Jeesman
        Hotaru kirjoitti:

Siis Grand Prix. :D

..kun noista ois DVD boksi myynnissä ! Kyllä kelpais.

• Katori Motors

mulla on neljä kasettia jotka pitää sisällään. mitä nyt. jokessa kasetissa on 1 t 30 minsaa tavaraa, eli kait 3 jaksoo per kasetti. vaihdetaan jos löytyy suomenkielisiä starzinger jaksoja :)

• Ohinata

Tiedän sarjan...olen suuri fani...minulla on kaikki 1-6 jaksoa videolla ja ne ovat suomenkielisiä...muusiikit ovat hyvät ja kaikkien aikojen paras anime...kirjastosta kannattaa kysäistä...sieltä voi saada

• Ole Fenix! =)
        Ohinata kirjoitti:

Tiedän sarjan...olen suuri fani...minulla on kaikki 1-6 jaksoa videolla ja ne ovat suomenkielisiä...muusiikit ovat hyvät ja kaikkien aikojen paras anime...kirjastosta kannattaa kysäistä...sieltä voi saada

Nämä olisi pakko saada suomalaisille DVD:lle tai joku saisi uppia nettiin ja ilmoitella! ;D

• juhavbk
        Ole Fenix! =) kirjoitti:

Nämä olisi pakko saada suomalaisille DVD:lle tai joku saisi uppia nettiin ja ilmoitella! ;D

Minulla on tuo eka video, ilmeisesti osa 1? En viitsi siitä kuitenkaan luopua kun itsekkin noita etsin. Kaverilla oli kirjastosta lainassa tuo osa 2, eli siis tuo Le Mans jakso. Olen myös viimeisen jakson nähnyt. Kirjastosta tosiaan kannattaa etsiä ja netistä olen paria jaksoa vähän ladannut, valitettavasti laatamani jaksot ovat italiaksi puhuttuja niin niistä en oikein tajua mitään. Todella hyvä sarja kyllä!

Onko Italialla paljonkin tekemistä tämän sarjan kanssa, kun pistin googleen hakusanaksi Takaya Todoroki niin tuli hirveä kasa italialaisia sivustoja.

• mc rap maha

kyllä nää on tullu katottua varmaan satoja kertoja. hyllystä löytyy 1 ja 3 alkuperäisinä ja suomi puheella. en luovu koska haluun loputkin. paras piirretty mitä on tehty.

• Niki Lauda

Aivan paras sarja. Olen etsiskellyt tietoa netistä vaikka kuinka ja vähän löytänytkin.

Omistan kolme ensimmäistä VHS:nä plus viallisen neljännen osan (ääniraita väärä) ja kuudennen osan. Enempää niitä ei tietääkseni Suomessa julkaistukaan. Nuo videothan ovat selkeästi vahvalla kädellä leikattuja, mikä on kyllä harmi.

Maksaisin varmaan omaisuuden jos saisin käsiini alkuperäiset 44 episodia subattuina (eipä vaan taida olla olemassakaan) :)

• Nimetön
        Niki Lauda kirjoitti:

Aivan paras sarja. Olen etsiskellyt tietoa netistä vaikka kuinka ja vähän löytänytkin.

Omistan kolme ensimmäistä VHS:nä plus viallisen neljännen osan (ääniraita väärä) ja kuudennen osan. Enempää niitä ei tietääkseni Suomessa julkaistukaan. Nuo videothan ovat selkeästi vahvalla kädellä leikattuja, mikä on kyllä harmi.

Maksaisin varmaan omaisuuden jos saisin käsiini alkuperäiset 44 episodia subattuina (eipä vaan taida olla olemassakaan) :)

Siis aivan mahtava sarja,löysin youtubesta Takaya Todoroki-videoita ja siispä katsoin äsken niitä mutta ne oli valitettavasti melkeen kaikki tosiaan italiaksi,ite pikkupoikana 90-luvun alkupuolella kattelin niitä tajuamatta edes,että ne ovat minkään sortin animea ennenku nyt sit äsken hoksottimet pelas ja hoksasin :D

Pikkupojalle se oli sillon vaan piirrettyä,itse en ole mikään anime fani mutta toi sarja oli niin hyvä,pitäis jostain saada noit mut mistäköhän lie löytäis..Itellä oli sillon penskana ne kaikki,viel jostain prismast tuli ostettu,nyt harmittaa kun ovat hävinneet..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11021
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2473
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      916
    Aihe