Viro on tarpeeton satias-parasiitti Suomen takapuolessa. Joutaisi jo historian romukoppaan.
Viro tarpeeton satiainen
3
128
Vastaukset
- viva Finland
Hämmästyin yhtenä päivänä eräällä Helsingin kadulla, kun ulko-ovessa luki isolla: "virolaisilta pääsy kielletty!" Menin tietysti sisään mielenkiinnosta ja totesin että paikka vaikuttaa miellyttävältä ruokapaikalta, mutta silläkertaa otin vain yhden oluen ansaitun vapaapäivän kunniaksi. Hyvä että vielä on perinteisiä ja arvonsa tuntevia yrityksiä olemassa. Seuraavaksi käyn testaamassa paikan ruoan, jonka uskon olevan hyvää. Asiakaskunta oli valkoihoista ja oletinkin siellä olevan suomalaisten lisäksi korkeintaan muita pohjoismaalaisia, tm. länsieurooppalaisia. Jätin iPhoneni ja lompakkoni ravintolan pöydälle koko siellä oloajaksi (n. 30min.) ja edelleen sen jälkeen ne olivat koskemattomina edessäni.
- koska lopetetaan
Hukkaan on mennyt rahaa tuohon paskakasaan jo 80-luvulta lähtien.
- Aleksi Neukkunen
Leningradissa asuu saman verran ihmisiä kuin meillä Soviet Finlandissa. Olisiko meidänkin aika liittyä öljyntuottajamaihin. Silloin saataisiin vanikan päälle metwurstia, eikä enää haukuttaisi tsuhnaksi. Päästäisiin kunnon sotilaskoulutukseen, jopa speznats joukkoihin ja kosmonauteiksi. Tätä me tämän palstan kirjoittajat haluamme ja vaadimme. Samalla vapaudumme länsi- ja etelänaapureittemme riistolta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023