Imusolmuke syövästä tietävät?

apuaanova

Olen 22 vuotias nainen. Pian kolme vuotta sitten huomasin kaulallani kaksi herneenkokoista pattia, joita herkkänä ja sairauspelkoisena tietenkin säikähdin. Kävin lääkärillä useaan otteeseen ja pääsinkin kaulan ultraa. Koko kaula, soliskuopat sekä kilpirauhanen ultrattiin. Imusolmukkeet todettiin normaalin kokoisiksi sekä näköisiksi. Oireita alkoi kuitenkin ilmaantua, kutinaa, hikoilua jne (olin kuitenkin tällöin raskaana ja oireet selittyisivät myös sillä ) Lisäksi valkosoluni ovat olleet lievästi koholla vuosia (lääkärin mukaan yli 10vuotta, eli lienee minulle ominaista.) Ja lievästi koholla tarkoittaa 9 - 12, kun nykyisen viitearvon mukaan yläraja on 8,2? Valkosolujen erittely on tehty useita kertoja ja prosenttuaalisesta sekä jakauma näissä on on aivan normaalit. En ole kuitenkaan asian tiimoilta saanut mielenrauhaa joten niimpä kävin yksityiselläkin, saaden lähetteen ultraan jossa edelleenkin imusolmukkeet näyttää normaaleilta. Keuhkokuva toisen asian tiimoilta katsottu muutama vuosi sitten, se oli ok. Ylävatsan ultra myös pari vuotta sitten, joka sekin normaali. Nyt olen taas raskaana ja kärsinyt erinäisistä oireista, väsymys, kutina, palelu etc. Leukosyyttiarvo tällä hetkellä 12. Joka se normaali jo pelkästään raskauden takia. Kilppari arvot ok, hb ok. Ekg otettu parin kuukauden sisään joka sekin nornaali nopeasta pulssista huolimatta.

Ahdistustakin omaan, ja huomenna ensimmäinen keskustelu käynti. Tuntuu vain niin kummalliselta että oireeni johtuisi 'vain' raskaudesta ja ahdistuksesta. Pelkään pahoin kuolemaa ja tällä hetkellä olo oikeasti voimaton enkä saa nautittua edes lapsista koska pelkään etten näe heidän kasvavan. Mielipiteitä?

1

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lymfoomasairas

      Suotta panikoit.
      Ei sinulla ole imusolmukesyöpää.
      Nauti ihmeessä elämästä ja lapsistasi.

      Sitäpaitsi ihminen ehtii kyllä pelkäämään hyvin sittenkin, jos sairaus todetaan.
      Hoidot on suomessa hyviä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe