http://yle.fi/uutiset/sata_kuntaa_elaa_suomessa_muiden_rahoilla__katso_oman_kuntasi_tilanne/7655863
Keski-Pohjanmaa elää muiden rahoilla
2
141
Vastaukset
- Go helvete....
Laskelmissahan ei oteta huomioon sitä mitä asukas käyttää valtion palveluja. Minä en ainakaan käytä Vantaan lentoasemaa, enkä muitakaan. En käytä kehä kolmosta, enkä moottoriteitä. Täällä maksetaan omista teistä millä ajellaan, kunnostetaan itse.
Jos lasketaan mitä etelän keskustaajamat käyttää asukasta kohden valtion rahaa, niin summa on paljon suurempi kuin syrjäseudulla eli verä vittu päähän ja pakene vuorille! - tarkkapoika
Pitäisi olla kartta myös missä näkyy valtion investoinnit eri alueille, maaseudullahan lähes kaikki investoinnit omasta pussista. Eipä täällä keskipohjanmaallakaan ole juuri valtion tiehankkeita ollut 35-vuoteen, muuta kokkolan satamatie.
Todelliset verovarojen käyttäjät kartan mukaan olisi juuri keskustaajamien ja suurkaupunkien ympäristö asukasta kohden eli luvut olisivat päinvastoin mitä tuo Pasilan Helsinkiin tehty verovaroilla joutava putiikki antaa ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643295Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433107- 432478
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1032274- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 821149