http://yle.fi/uutiset/sata_kuntaa_elaa_suomessa_muiden_rahoilla__katso_oman_kuntasi_tilanne/7655863
Keski-Pohjanmaa elää muiden rahoilla
2
137
Vastaukset
- Go helvete....
Laskelmissahan ei oteta huomioon sitä mitä asukas käyttää valtion palveluja. Minä en ainakaan käytä Vantaan lentoasemaa, enkä muitakaan. En käytä kehä kolmosta, enkä moottoriteitä. Täällä maksetaan omista teistä millä ajellaan, kunnostetaan itse.
Jos lasketaan mitä etelän keskustaajamat käyttää asukasta kohden valtion rahaa, niin summa on paljon suurempi kuin syrjäseudulla eli verä vittu päähän ja pakene vuorille! - tarkkapoika
Pitäisi olla kartta myös missä näkyy valtion investoinnit eri alueille, maaseudullahan lähes kaikki investoinnit omasta pussista. Eipä täällä keskipohjanmaallakaan ole juuri valtion tiehankkeita ollut 35-vuoteen, muuta kokkolan satamatie.
Todelliset verovarojen käyttäjät kartan mukaan olisi juuri keskustaajamien ja suurkaupunkien ympäristö asukasta kohden eli luvut olisivat päinvastoin mitä tuo Pasilan Helsinkiin tehty verovaroilla joutava putiikki antaa ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855030- 473392
- 1033283
- 1992483
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj332457- 1332049
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️231987- 201786
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51669- 1821658