Valkeisenlammen lumitilanne

ihmettelen vain

Onko muut huomenneet, että keskustan Valkeisenlammen Niiralanpuoleisella rannalla on aina lunta maassa, vaikkei muualla olisi. Eilenkin lumet suli joka paikasta mutta tuolla on edelleen se 5cm pakkaslunta (!), vaikka lämpötila on plussalla tälläkin hetkellä. Myös viime jouluna siellä oli lunta ja koirapuiston ympärillä ihan kunnolla vaikka oli satanut vettä ja ollut lämmintä viikkotolkulla. Mistä tällainen paikallinen vaihtelu johtuu?

18

376

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuoham City

Jäämiehen luola kuulemma siellä. Älkää kertoko Petosen Bätmänille. Missä Jokerin ja Arvuuttajan päämajat?

• nyt järistää

Aivan järisyttävä ihmettelyn aihe!!

• Riittää jo!

Ihan on kuule Muumien Mörön vika. Muutti pari vuotta sitten tänne Huuhankadulle, niin nyt on koko Niirala jäässä ja sohjossa kesät talvet. Menisi ääliö hoitoon, me ei taloyhtiössä jakseta enää siivota tuota jääsontaa mitä se jälkeensä jättää. Välillä valuu rakenteista vedetkin läpi.

• älynvällääs

no sehän on valakeisenlampi, pakko kait siellä on olla jottain valakeeta!

• pekka pouta huura

iceman lives here, and his father snowman

• Auringonpaistetta

Jos nyt et ole ihan oikeasti tätä asiaa hiffannut, niin todennäköisin syy on se, että kyseinen paikka on vain varjoisampi kuin muut lähiympäristön alueet.

• Tietoa.

No oletkos paljonkin huomannut auringon paistavan saati lämmittävän näin talvella? Eiköhän syynä ole ennemminkin se, että kaupungissa on huomattavasti enemmän lämmittäviä tekijöitä kuin ulkopuolella. Esim. kadut, autot, talot, kaikki nämä lämmittävät paikallista ilmaa huomattavasti ja siksi lumi saattaa sulaa kaupungissa pakkasellakin. Metsässä tarvitaan 3-4 astetta korkeampi lämpötila jotta lumi kunnolla sulaa.

• Anonyymi

Pappa on legenda.

• Anonyymi

Nythän on jo kesäkuu ja ainakaan vielä ei ole satanut lunta, joten vielä tällä kesällä on varaa olla tätäkin surkeampi...

• Anonyymi

No pappa, ylleismittari kätteen ja mittailemmaan Valkeisenlammen sähkönjohtavuutta Ohmin tarkkuuvella!!

• Anonyymi

Oli kyse lumitilanteesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli kyse lumitilanteesta!

Mittee se haittoo?
        Kysykää mitä tahansa, vastaamme myös mitä tahansa!

• Anonyymi

Valkeisenlammen kumitilanne kiinnostaa minua!

• Anonyymi00021

Pappa

• Anonyymi00024

Hyvää Vappua!

• Anonyymi00025

T. lammenpappa.

• Anonyymi00026

Kakkaa...

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      115
      949
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      116
      857
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      694
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      54
      586
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe