Mitä eroa vesi -ja jousimiehellä?

ei mitään

molemmat omapäisiä ja eteenpäin katsovia... ?

10

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrJuha82outomies

      Itse en katso taaksepäin, mutten hirveenä eteenpäin vaan elän tässä hetkessä ja nautin elämästä = Härkä(aurinkomerkkini)-Jousimies(nouseva merkkini) -Kauris(kuumerkkini).

      Eli liekkö härkä minussa juuri tuo tässä hetkessä elävä??
      Koska sanoit, että jouskari ja vesimies eteenpäin katsovia.
      Ei hitto mun mielestä tulevaisuutta pidä rakentaa suunnittelemalla.
      Elämä on paljon parempaa, jos elää tässä hetkessä.

      • MrJuha82outolintu

        Ja nauttia elämän pienistä asioista, kuten syöminen(tosin muistaa kohtuuden) ja liikunta(säännöllinen).


      • vesimieslady

        itsepäisiä kummatkin, että kumpi pyytää anteeksi, jos tilanne vaatii?? Vai jääkö selvittämättä? Itse olen vesimiesnainen.


    • yksieroon

      Vesimies on ilmaelementtiä ja jousimies on tulielementtiä. Siinä ainakin yksi ero.

      • Yhteensopivuuspahyvinkin

        Ette oikeasti voi olla niin lapsellisia, että uskotte horoskooppeihin!


    • merirosvopoika

      yhtä tyhmiä ääliöitä on vesimies ja jousimies, rapu kuuluu samaan idioottien kastiin

      • Jousmees

        Ihmiset ovat kaikki idiootteja horoskooppimerkeistä riippumatta. Ilma- ja tuli merkit tukevat toisiaan. Toisaalta kiinteä ja muuttuva merkki ovat toisensa selkeitä vastakohtia. Jousimies vaatii siis jatkuvaa muutosta, vesimies ei niinkään.


    • alfa123om222

      Kun tutkin planeetta Merkuriuksen kulkua eri tähdistöjen kautta ilmeni, että se tuli melko vakaasti koko vuoden ajan noin tammikuun puolessavälissä Jousimieheen. Sen sijaan Merkurius tuli Vesimieheen hieman epävakaammin eli Maaliskuusta Helmikuuhun sijoittuvalla aikavälillä. Jos Merkurius on jonkinlainen viestin viejä niin tuosta voi vetää johtopäätöksiä.... (Jousimiehellä on vakaampi luottamus viesteihin kuin Vesimiehellä?).

      Pluto eli onnettomuuden ja kuoleman sanansaattaja on pitkään ollut Jousimiehessä ja sinne on menossa Saturnus eli melkein yhtä synkkä planeetta. Ei hyvin pyyhi nykyisin, vaan ollaan ikään kuin seulassa. Optimistisuutta on kuitenkin luonteenpiirteenä mahdoton edes noiden kahden murtaa kuin hiven korkeintaan.

      Neptunus on ollut puolestaan pitkään Vesimiehessä. Merkinnee kaiketi uudistushenkisyyttä ja messiaanisuutta. Vesimiehellä asiat ovat siis paremmalla tolalla kuin Jousimiehellä nykyisin. Tutkin myös Venuksen kulkua molempien tähdistöjen kautta, mutta siitä en kyennyt tulkitsemaan paljon mitään varmaa.

    • eroottista

      Mutta summasummarum, vesimiehet tykkäävät jousimiehistä!

    • hassuajäärät

      Kumpi antaa periksi vai jääkö tilanne päälle? Siltä nimittäin näyttää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2188
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2012
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      161
      1776
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      156
      1662
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      12
      1239
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      13
      1164
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1158
    Aihe