Itsenäisyyspäivä lähenee... Milloin olette edellisinä vuosina saaneet ilmoituksen upseeriylennyksistä?
Milloin ilmoitus ylennyksestä?
10
2930
Vastaukset
- sen lukee
Ei tule nykyisin enään ilmoituksia postitse.
- TimPpa_J
Missä lehdessä ne ylennykset lukee?
- finnbat
TimPpa_J kirjoitti:
Missä lehdessä ne ylennykset lukee?
Jokaisen sotilasläänin ylennykset julkaistaan yleensä sen läänin paikkakunnan lehdissä.
(Hesari, Aamulehti, Satakunnan Kansa, Kaleva, Pohjalainen jne jne) Vakiokamaa aina Itsenäisyyspäivänä ja Puolustusvoimien Lippupäivänä. - *-*
finnbat kirjoitti:
Jokaisen sotilasläänin ylennykset julkaistaan yleensä sen läänin paikkakunnan lehdissä.
(Hesari, Aamulehti, Satakunnan Kansa, Kaleva, Pohjalainen jne jne) Vakiokamaa aina Itsenäisyyspäivänä ja Puolustusvoimien Lippupäivänä.Miten siellä?
- Doku99
Tulee ilmoitus postissa, mutta vasta jälkeenpäin. Itse sain ylennyksen viime kesänä, PV:n lippujuhlapäivänä. Nimi löytyi lehdestä ja netistä, ilmoitus tuli postissa kotiin parin viikon sisällä.
- Antsa
Doku99 kirjoitti:
Tulee ilmoitus postissa, mutta vasta jälkeenpäin. Itse sain ylennyksen viime kesänä, PV:n lippujuhlapäivänä. Nimi löytyi lehdestä ja netistä, ilmoitus tuli postissa kotiin parin viikon sisällä.
...ja asiallisesta sellaisesta.
- >>>
- toimi..
Eipä toimi linkkisi ainakaan minulla ei.
- >>>
toimi.. kirjoitti:
Eipä toimi linkkisi ainakaan minulla ei.
niin tiedät, miten "temppu tehdään".
- Mies
Laukeamisen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1801718
- 921588
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6935- 80924
- 68871
- 59835
- 61808
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes176800