Hyvä tapetoija Oulun/Kempeleen seudulla?

Sonkka

Sattuukohan kukaan tietämään osaavaa tapetoijaa Oulun/Kempeleen seudulla?
Löytyyhän noita googlella eri saneerausfirmoja, mutta näyttää aika isoilta firmoilta jotka keskittyvät isompiin projekteihin. Mieluummin ottaisi palvelun yksityiseltä ammatinharjoittajalta.

Missä hinnoissa nuo tapetoinnit yleensä menee? Makuuhuoneesta pitäisi vanhat tapetit ottaa pois alta (ja tasoittaa) sekä uudet tapetit tilalle. Makkari on n. 3m x 3,5m.

Yksi tarjous saatiin mutta sillä oli hintaa melkein 2000e ?

6

1800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihtelee tekijän mu

Riippuu kauanko työn tekemiseen menee aikaa?
      Eli jos tapetit lähtee normikeinoin vaikka parissa päivässä, eikä niitä tarvitse jyrsiä sieltä irti niin hinta on kohtuullisempi.

Jätä ihmeessä neuvotteluvara, siihen mitä vanhan tapetin alta löytyy. Jos vanha liisterit tai alusta on katastrofi, sitä joutuu tasoittaamaan tms enemmän.

Vanhan rempasssa tulee aina yllätyksiä.

Eli jokin pohjahinta ja siitä mahdolliset ajalliset yllätykset materiaalit.

Jos tekee hyvät pohjat, esim. vanha tapetti pois, kittaus ja paikkaa vanhan pohjamaalin, antaa sen kuivua, uuden tapetin laitto, listat, suojaukset, siivoukset.
      Meneehän siinä.
      Ja montako seinää tapetoidaan, seinien koot, onko tapetti kuviollista jne.?
      Onko vanha tapetti lasikuitutapetti vai perinteinen paperinen? Ensimmäisen poisto voi olla hankalaa.
      Siinä on laskemista.

Esim viikon työstä 1000-1500e voi olla hyvä raha. Mutta en voi sanoa, mitä kaikkea tarjouksen antaja on laskenut siihen.

Siis tämä hinta täällä päin, hinnat vaihtelee alueittain.

• Tuossa hinta

48 e tunti siinä hinnoissa tapetoinnit menee kuten muutkin remppatyöt.

• raha jakautuu

Aloitteleva myyjä saa 5-7e/ h vuonna 2014
        Sain vuonna 1986 paikkeilla 50 FIM/ iltatöistä kaupalla, ilman vuorolisiä.

Puuteollisuuden KTA on 12-14e/ h kolmevuorossa vielä 2008 paikkeilla.

Remppayrittäjä maksaa itse veronsa, eläkemaksut ja vakuutukset, mutta silti 48e/h.
        Se on 280FIM/ tunnilta.
        Asianajajat veti vielä 1995 paikkeilla 500-1000 FIM/ tunnilta. Nyt se lienee saman varran euroissa.

Pienipalkkaisten palkkakehitys on NOLLA euroon liittymisen jälkeen ja huippispalkat ovat jatkaneet nousuaan. Samaten elinkustannukset ovat kuusinkertaistuneet.

Sitten joku ihmettelee miksi on Kuokkavieraat ja Luokaretki lähiöstä linnaan.

• tmimonialahaataja

Terve,

onko vielä ajankohtainen? Soita 045-1960548

• maalarimies

Kiskontaa jos 2000 pyytää huoneen tapetoinnista. Oon tapetoinut yksiöitä alle tonnilla jos olen itse poistanut vanhat tapetit. no pidän hinnat alhaalla ja töitä on riittänyt Itse kannattaa kyllä poistaa vanhat tapetit niin säästyy rahaakin. Ei se ole vaikeaa ja olen neuvonnut asunnon omistajia siinä

• Piksi_Nirkka

Ei tapetointiin kannata palkata ketään, kun sen saa aina tehdä ihan päin seiniä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe