Elämä nopea!, dna HIDAS!!!(lue)

Mira

Alkopa loistavasti tämä tutustuminen Onni-liittymään, "avasin" liittymän viime pe 12.11-04 kello 11.00 ja luvattiin että menee 15min niin liittymä aukeaa. No nyt tästä on kulunut 4päivää!! Ja liittymä on edelleen kiinni. Uskomatonta. Laitoin vielä selvityspyynnön sähköpostilla dna:lle, mutta eivät edes sähköposteihin vaivaudu vastaamaan. Nyt meni hermot ja irtisanon liittymän ihan vaan periaatteen takia. Toimitusehdoissa sanotaan että "liittymä avataan ilman kohtuutonta viivettä" täyttä paskaa! Ja huom. luottotietoni on kunnossa. Että tästä ns. "onni"-liittymästä ei ole ollut minulle mitään muuta kuin helvetisti stressiä, jatkuvaa puhelimen käynnistystä, soittelua asiakaspalveluun, jossa eivät tiedä mistään mitään. Joten kiitti, mulle riitti..

21

1909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai sit provo

      Luulisin,että kyseessä on provo,mutta jos ei,johan Onnia menee.

    • tai sit provo

      Miksi tressiä?
      Kai sulla on se entinen liittymä päällä,eihän se katkea,ennenkuin uusi kytketään. Toisaalta tässä on viikonloppu ollut välissä,joten montaa arkituntia et ole odottanut. Itsellä meni Helmen kytkentään kaksi arkipäivää,ja ei tressannut yhtään,tosin arvelinkin,että se veisi 2-4 vrk.

      • Mira

        Mulla edellinen liittymä on dna-prepaid, jossa ei nyt ole puheaikaa. Enkä siihen enää ajatellut ladatakkaan, kun odotin uuden "onnin" aukeavan 15min sisällä NIINKUI LUVATTIIN! Minä en todellakaan osannut arvella että siinä menee päiväkausia! Ja jos niillä on kampanja mikä puree, ni hiivatti lisätköön työntekijöitä!! Tietääkseni dna:lla työskennellään myös viikonloppuisin???

        Asiakaspalvelussa sanotaan vaan että käynnistä välillä puhelin, jos mä hemmetti olen täs perjantai aamusta asti sitä käynnistelly ni voin kertoa että stressiä on, ja PALJON"! Samaten ottaa aivoon, ettei sähköposteihin vastata.


      • se sama
        Mira kirjoitti:

        Mulla edellinen liittymä on dna-prepaid, jossa ei nyt ole puheaikaa. Enkä siihen enää ajatellut ladatakkaan, kun odotin uuden "onnin" aukeavan 15min sisällä NIINKUI LUVATTIIN! Minä en todellakaan osannut arvella että siinä menee päiväkausia! Ja jos niillä on kampanja mikä puree, ni hiivatti lisätköön työntekijöitä!! Tietääkseni dna:lla työskennellään myös viikonloppuisin???

        Asiakaspalvelussa sanotaan vaan että käynnistä välillä puhelin, jos mä hemmetti olen täs perjantai aamusta asti sitä käynnistelly ni voin kertoa että stressiä on, ja PALJON"! Samaten ottaa aivoon, ettei sähköposteihin vastata.

        Minulla oli dna-maraton,jonka vaihdoin tekstarilla helmeksi, siitä tuli avauksen vahvistusviesti vajaa kaksi vuorokautta tilauksesta. Olettaisin,että ruuhkat ei ainakaan ole helpottaneet,koska onni lanseerattiin helmen jälkeen. Uskomatonta,että joku lupaa 15 minuutissa avauksen,tilasitko soittamalla vai miten?


      • Mira
        se sama kirjoitti:

        Minulla oli dna-maraton,jonka vaihdoin tekstarilla helmeksi, siitä tuli avauksen vahvistusviesti vajaa kaksi vuorokautta tilauksesta. Olettaisin,että ruuhkat ei ainakaan ole helpottaneet,koska onni lanseerattiin helmen jälkeen. Uskomatonta,että joku lupaa 15 minuutissa avauksen,tilasitko soittamalla vai miten?

        Niin dna:n liikkeeessä kävin "avaamassa".


      • Niki
        Mira kirjoitti:

        Niin dna:n liikkeeessä kävin "avaamassa".

        Tuotanoin, nähtävästi ovat liikkeessä ryssineet jotain, esimerkiksi sim-kortin sarjanumeron tms...

        Jos avaus tehtiin koneella, DNA:n sähköisessä avausjärjestelmässä, on kortti yleensä välittömästi auki, kun se asiakkaalle luovutetaan. Ainakin kaikki tähän asti avaamani Denat on olleet heti auki...

        Jos sähköinen soppari ei ole mennyt läpi (ei tarvitse olla luottohäiriötä, jo pelkkä pari viikkoa myöhästynyt lasku riittää) ja sopimus on faksattu DNA:lle, ei liittymä välttämättä ole auki edes 4 päivässä, eikä taatusti 15 minuutissa.

        Aspasta voit kysellä asiaa, saattaa olla esim. vika reitityksessä tms. jos on tehty sähköinen soppari, eikä liittymä toimi edelleenkään. Myös SIM-kortti voi olla viallinen (aika harvinaista tosin), tällöin voisit käväistä liikkeessä, jossa liittymäsopimuksen teit niin tekevät kortinvaihdon.


    • autuus!

      Onni on olla sekaantumatta DNA:n liittymiin..
      mutta tämänhän me kaikki jo tiesimmekin.?

    • dna.lla

      ei nyt eikä aikaisemminkaan.
      ehkä eivät asiakaspalvelussa osaa käyttää mailia?

    • Mies maakunnasta

      Niin miten on...

      • Mira

        Kaikki on kunnossa. Dnalla vaan mättää jokin, ei edelleenkään vastausta sähköpostiin jonka lähetin perjantainta, eikä myöskään liittymä ole auennut, aivan käsittämätöntä pelleilyä. Puheluihin onneksi vastaavat, mutta eivät sitten kuitenkaan osaa sanoa siellä mitään muuta kuin että näyttäis olevan "odottaa" tilassa, eivätkä osaa sanoa syytä. Herne alkaa olee erittäin syvällä nenässä.


    • -tepi-

      mä avasin soneran mini liittymän 12.11 klo 16 ja siellä sanottiin että liittymä avautuu vasta 22.11 vimestää et jeejjee...

      • Uusi liittymä vai numeronsiirto? Soneran kauppiailla on reaaliaikainen avausjärjestelmä, joten liittymä aukeaa heti jos asiakastiedot on kunnossa.


      • -tepi-
        shamr0ck kirjoitti:

        Uusi liittymä vai numeronsiirto? Soneran kauppiailla on reaaliaikainen avausjärjestelmä, joten liittymä aukeaa heti jos asiakastiedot on kunnossa.

        numeronsiirto kai kestää vähä aikaa... sen ajan ne ilmoitti teleringissä... ett sit odottelemaan... =/


      • -tepi- kirjoitti:

        numeronsiirto kai kestää vähä aikaa... sen ajan ne ilmoitti teleringissä... ett sit odottelemaan... =/

        Ja kaikilla. eli tuossa ei mitään ihmettelemisen aihetta ole.


      • vielä pitempään
        shamr0ck kirjoitti:

        Ja kaikilla. eli tuossa ei mitään ihmettelemisen aihetta ole.

        kestää numeronsiirto ihan niinku laskutuskin ja se ettei yleisestikään ottaen mikään homma pelaa. mikähän siinä on vikana?
        voit vaan arvata mitä operaatorii tarkotan.


      • vielä pitempään kirjoitti:

        kestää numeronsiirto ihan niinku laskutuskin ja se ettei yleisestikään ottaen mikään homma pelaa. mikähän siinä on vikana?
        voit vaan arvata mitä operaatorii tarkotan.

        Mutten ota kantaa kun ei omakohtaista kokemusta ole. Sinänsä muuten outoa, että yleensä täällä epäillään joitakin operaattoreita kritisoivia kilpailijan edustajiksi. Sinänsä outoa, koska jokaisessa matkapuhelinalan ketjussa tai operaattorilla jossa olen työskennellyt, on erikseen kielletty kilpailijoiden mustamaalaaminen. Myyntikin on paljon tehokkaampaa kun ei nolata asiakasta antamalla ymmärtää että tämä on tyhmyyksissään valinnut väärän operaattorin. Objektiivisella vertailulla tekee paljon parempaa tulosta :)


      • se totuus
        shamr0ck kirjoitti:

        Mutten ota kantaa kun ei omakohtaista kokemusta ole. Sinänsä muuten outoa, että yleensä täällä epäillään joitakin operaattoreita kritisoivia kilpailijan edustajiksi. Sinänsä outoa, koska jokaisessa matkapuhelinalan ketjussa tai operaattorilla jossa olen työskennellyt, on erikseen kielletty kilpailijoiden mustamaalaaminen. Myyntikin on paljon tehokkaampaa kun ei nolata asiakasta antamalla ymmärtää että tämä on tyhmyyksissään valinnut väärän operaattorin. Objektiivisella vertailulla tekee paljon parempaa tulosta :)

        "Sinänsä muuten outoa, että yleensä täällä epäillään joitakin operaattoreita kritisoivia kilpailijan edustajiksi. Sinänsä outoa, koska jokaisessa matkapuhelinalan ketjussa tai operaattorilla jossa olen työskennellyt, on erikseen kielletty kilpailijoiden mustamaalaaminen."

        Yleensä kuitenkin on niin että joitakin kritisoivat ja etenkin mollaavat ovat joko kilpailijan edustajia tai ainakin asiakkaita. Jokin oma lehmä ojassa kuitenkin.

        Mitä tulee tuohon kieltoon mustamaalauksesta, onhan se hyvä sääntö mutta kun sitä harva noudattaa. Oonpa nähnyt jopa erään kilpailevan operaattorin edustajan ihan omalla nimelläänkin esittävän vähemmän mairittelevia arvioita kilpailijastaan. Ja lisäks Hesarissa jokunen viikko takaperin eräs Soneran edustajakin hieman esitti ilkeämielisiä arvioitaan eräästä kilpailijastaan vaikka olis luullut että olisi pitänyt mölyt omassa mahassaan, sentään jonkin luokan johtaja tuossa firmassa.

        Eli kielto on hyvä jos se on olemassa mutta käytännössä sitä ei tunnuta noudattavan.


    • kiirettä kuulemma

      Soitin tänään dna:n asiakaspalveluun ihan vaan käyntikorteista.
      Yllätyin,kun sain heti yhteyden ja reipas tyttö vastasi, oman asiani hoidettua kysyin ruuhkasta,
      tyttö vastasi, että säpinää riittää.
      Ei ihme,kun ihan peräjälkeen kaksi suomen edullisinta liittymätyyppiä julkaistiin peräjälkeen.
      Onnea ja Onnia saa kai siis hiukan odotella, saiskohan nopeammin, jos soittamalla tilais.

    • popo

      Kun mä vaihdoin onniin, sopimuksessa luki arvioitu avauspvm. viikon päähän. Ja eilen vielä tuli tekstari, jossa kehotettiin vaihtamaan sim-kortti sitten kun vanha ei enää toimi... mun mielestä aika asiallista so far, vähän kyllä ihmettelin viikon viivettä avauksessa 8^O

    • jenkkilikka

      Itse olen vaihtanut ACN:n DNA:han ja kaverini samoin...ei ole ollut mitään ongelmia. Älä viitsi valehdella.

      Terv. jenkkilikka

    • Mää vaan

      Oiskohan nyt niin että olit siirtämässä prepaid liittymää?

      Niissähän ei ole numeronsiirtomahdollisuutta.......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe