Elämä nopea!, dna HIDAS!!!(lue)

Mira

Alkopa loistavasti tämä tutustuminen Onni-liittymään, "avasin" liittymän viime pe 12.11-04 kello 11.00 ja luvattiin että menee 15min niin liittymä aukeaa. No nyt tästä on kulunut 4päivää!! Ja liittymä on edelleen kiinni. Uskomatonta. Laitoin vielä selvityspyynnön sähköpostilla dna:lle, mutta eivät edes sähköposteihin vaivaudu vastaamaan. Nyt meni hermot ja irtisanon liittymän ihan vaan periaatteen takia. Toimitusehdoissa sanotaan että "liittymä avataan ilman kohtuutonta viivettä" täyttä paskaa! Ja huom. luottotietoni on kunnossa. Että tästä ns. "onni"-liittymästä ei ole ollut minulle mitään muuta kuin helvetisti stressiä, jatkuvaa puhelimen käynnistystä, soittelua asiakaspalveluun, jossa eivät tiedä mistään mitään. Joten kiitti, mulle riitti..

21

1811

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai sit provo

Luulisin,että kyseessä on provo,mutta jos ei,johan Onnia menee.

• tai sit provo

Miksi tressiä?
      Kai sulla on se entinen liittymä päällä,eihän se katkea,ennenkuin uusi kytketään. Toisaalta tässä on viikonloppu ollut välissä,joten montaa arkituntia et ole odottanut. Itsellä meni Helmen kytkentään kaksi arkipäivää,ja ei tressannut yhtään,tosin arvelinkin,että se veisi 2-4 vrk.

• Mira

Mulla edellinen liittymä on dna-prepaid, jossa ei nyt ole puheaikaa. Enkä siihen enää ajatellut ladatakkaan, kun odotin uuden "onnin" aukeavan 15min sisällä NIINKUI LUVATTIIN! Minä en todellakaan osannut arvella että siinä menee päiväkausia! Ja jos niillä on kampanja mikä puree, ni hiivatti lisätköön työntekijöitä!! Tietääkseni dna:lla työskennellään myös viikonloppuisin???

Asiakaspalvelussa sanotaan vaan että käynnistä välillä puhelin, jos mä hemmetti olen täs perjantai aamusta asti sitä käynnistelly ni voin kertoa että stressiä on, ja PALJON"! Samaten ottaa aivoon, ettei sähköposteihin vastata.

• se sama
        Mira kirjoitti:

Mulla edellinen liittymä on dna-prepaid, jossa ei nyt ole puheaikaa. Enkä siihen enää ajatellut ladatakkaan, kun odotin uuden "onnin" aukeavan 15min sisällä NIINKUI LUVATTIIN! Minä en todellakaan osannut arvella että siinä menee päiväkausia! Ja jos niillä on kampanja mikä puree, ni hiivatti lisätköön työntekijöitä!! Tietääkseni dna:lla työskennellään myös viikonloppuisin???

Asiakaspalvelussa sanotaan vaan että käynnistä välillä puhelin, jos mä hemmetti olen täs perjantai aamusta asti sitä käynnistelly ni voin kertoa että stressiä on, ja PALJON"! Samaten ottaa aivoon, ettei sähköposteihin vastata.

Minulla oli dna-maraton,jonka vaihdoin tekstarilla helmeksi, siitä tuli avauksen vahvistusviesti vajaa kaksi vuorokautta tilauksesta. Olettaisin,että ruuhkat ei ainakaan ole helpottaneet,koska onni lanseerattiin helmen jälkeen. Uskomatonta,että joku lupaa 15 minuutissa avauksen,tilasitko soittamalla vai miten?

• Mira
        se sama kirjoitti:

Minulla oli dna-maraton,jonka vaihdoin tekstarilla helmeksi, siitä tuli avauksen vahvistusviesti vajaa kaksi vuorokautta tilauksesta. Olettaisin,että ruuhkat ei ainakaan ole helpottaneet,koska onni lanseerattiin helmen jälkeen. Uskomatonta,että joku lupaa 15 minuutissa avauksen,tilasitko soittamalla vai miten?

Niin dna:n liikkeeessä kävin "avaamassa".

• Niki
        Mira kirjoitti:

Niin dna:n liikkeeessä kävin "avaamassa".

Tuotanoin, nähtävästi ovat liikkeessä ryssineet jotain, esimerkiksi sim-kortin sarjanumeron tms...

Jos avaus tehtiin koneella, DNA:n sähköisessä avausjärjestelmässä, on kortti yleensä välittömästi auki, kun se asiakkaalle luovutetaan. Ainakin kaikki tähän asti avaamani Denat on olleet heti auki...

Jos sähköinen soppari ei ole mennyt läpi (ei tarvitse olla luottohäiriötä, jo pelkkä pari viikkoa myöhästynyt lasku riittää) ja sopimus on faksattu DNA:lle, ei liittymä välttämättä ole auki edes 4 päivässä, eikä taatusti 15 minuutissa.

Aspasta voit kysellä asiaa, saattaa olla esim. vika reitityksessä tms. jos on tehty sähköinen soppari, eikä liittymä toimi edelleenkään. Myös SIM-kortti voi olla viallinen (aika harvinaista tosin), tällöin voisit käväistä liikkeessä, jossa liittymäsopimuksen teit niin tekevät kortinvaihdon.

• autuus!

Onni on olla sekaantumatta DNA:n liittymiin..
      mutta tämänhän me kaikki jo tiesimmekin.?

• dna.lla

ei nyt eikä aikaisemminkaan.
      ehkä eivät asiakaspalvelussa osaa käyttää mailia?

• Mies maakunnasta

Niin miten on...

• Mira

Kaikki on kunnossa. Dnalla vaan mättää jokin, ei edelleenkään vastausta sähköpostiin jonka lähetin perjantainta, eikä myöskään liittymä ole auennut, aivan käsittämätöntä pelleilyä. Puheluihin onneksi vastaavat, mutta eivät sitten kuitenkaan osaa sanoa siellä mitään muuta kuin että näyttäis olevan "odottaa" tilassa, eivätkä osaa sanoa syytä. Herne alkaa olee erittäin syvällä nenässä.

• -tepi-

mä avasin soneran mini liittymän 12.11 klo 16 ja siellä sanottiin että liittymä avautuu vasta 22.11 vimestää et jeejjee...

• Uusi liittymä vai numeronsiirto? Soneran kauppiailla on reaaliaikainen avausjärjestelmä, joten liittymä aukeaa heti jos asiakastiedot on kunnossa.

• -tepi-
        shamr0ck kirjoitti:

Uusi liittymä vai numeronsiirto? Soneran kauppiailla on reaaliaikainen avausjärjestelmä, joten liittymä aukeaa heti jos asiakastiedot on kunnossa.

numeronsiirto kai kestää vähä aikaa... sen ajan ne ilmoitti teleringissä... ett sit odottelemaan... =/

• -tepi- kirjoitti:

numeronsiirto kai kestää vähä aikaa... sen ajan ne ilmoitti teleringissä... ett sit odottelemaan... =/

Ja kaikilla. eli tuossa ei mitään ihmettelemisen aihetta ole.

• vielä pitempään
        shamr0ck kirjoitti:

Ja kaikilla. eli tuossa ei mitään ihmettelemisen aihetta ole.

kestää numeronsiirto ihan niinku laskutuskin ja se ettei yleisestikään ottaen mikään homma pelaa. mikähän siinä on vikana?
        voit vaan arvata mitä operaatorii tarkotan.

• vielä pitempään kirjoitti:

kestää numeronsiirto ihan niinku laskutuskin ja se ettei yleisestikään ottaen mikään homma pelaa. mikähän siinä on vikana?
        voit vaan arvata mitä operaatorii tarkotan.

Mutten ota kantaa kun ei omakohtaista kokemusta ole. Sinänsä muuten outoa, että yleensä täällä epäillään joitakin operaattoreita kritisoivia kilpailijan edustajiksi. Sinänsä outoa, koska jokaisessa matkapuhelinalan ketjussa tai operaattorilla jossa olen työskennellyt, on erikseen kielletty kilpailijoiden mustamaalaaminen. Myyntikin on paljon tehokkaampaa kun ei nolata asiakasta antamalla ymmärtää että tämä on tyhmyyksissään valinnut väärän operaattorin. Objektiivisella vertailulla tekee paljon parempaa tulosta :)

• se totuus
        shamr0ck kirjoitti:

Mutten ota kantaa kun ei omakohtaista kokemusta ole. Sinänsä muuten outoa, että yleensä täällä epäillään joitakin operaattoreita kritisoivia kilpailijan edustajiksi. Sinänsä outoa, koska jokaisessa matkapuhelinalan ketjussa tai operaattorilla jossa olen työskennellyt, on erikseen kielletty kilpailijoiden mustamaalaaminen. Myyntikin on paljon tehokkaampaa kun ei nolata asiakasta antamalla ymmärtää että tämä on tyhmyyksissään valinnut väärän operaattorin. Objektiivisella vertailulla tekee paljon parempaa tulosta :)

"Sinänsä muuten outoa, että yleensä täällä epäillään joitakin operaattoreita kritisoivia kilpailijan edustajiksi. Sinänsä outoa, koska jokaisessa matkapuhelinalan ketjussa tai operaattorilla jossa olen työskennellyt, on erikseen kielletty kilpailijoiden mustamaalaaminen."

Yleensä kuitenkin on niin että joitakin kritisoivat ja etenkin mollaavat ovat joko kilpailijan edustajia tai ainakin asiakkaita. Jokin oma lehmä ojassa kuitenkin.

Mitä tulee tuohon kieltoon mustamaalauksesta, onhan se hyvä sääntö mutta kun sitä harva noudattaa. Oonpa nähnyt jopa erään kilpailevan operaattorin edustajan ihan omalla nimelläänkin esittävän vähemmän mairittelevia arvioita kilpailijastaan. Ja lisäks Hesarissa jokunen viikko takaperin eräs Soneran edustajakin hieman esitti ilkeämielisiä arvioitaan eräästä kilpailijastaan vaikka olis luullut että olisi pitänyt mölyt omassa mahassaan, sentään jonkin luokan johtaja tuossa firmassa.

Eli kielto on hyvä jos se on olemassa mutta käytännössä sitä ei tunnuta noudattavan.

• kiirettä kuulemma

Soitin tänään dna:n asiakaspalveluun ihan vaan käyntikorteista.
      Yllätyin,kun sain heti yhteyden ja reipas tyttö vastasi, oman asiani hoidettua kysyin ruuhkasta,
      tyttö vastasi, että säpinää riittää.
      Ei ihme,kun ihan peräjälkeen kaksi suomen edullisinta liittymätyyppiä julkaistiin peräjälkeen.
      Onnea ja Onnia saa kai siis hiukan odotella, saiskohan nopeammin, jos soittamalla tilais.

• popo

Kun mä vaihdoin onniin, sopimuksessa luki arvioitu avauspvm. viikon päähän. Ja eilen vielä tuli tekstari, jossa kehotettiin vaihtamaan sim-kortti sitten kun vanha ei enää toimi... mun mielestä aika asiallista so far, vähän kyllä ihmettelin viikon viivettä avauksessa 8^O

• jenkkilikka

Itse olen vaihtanut ACN:n DNA:han ja kaverini samoin...ei ole ollut mitään ongelmia. Älä viitsi valehdella.

Terv. jenkkilikka

• Mää vaan

Oiskohan nyt niin että olit siirtämässä prepaid liittymää?

Niissähän ei ole numeronsiirtomahdollisuutta.......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      278
      6091
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1969
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1760
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1231
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1195
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      160
      1093
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1066
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      981
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      951
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      942
    Aihe