Kyllä nyt on menny Kontiolahden höyläämöllä asiat aivan pieleen vaikka nimi on hienosti Contiopanels; Ei siellä ole tavaraa ja hinnat ovat pompanneet niin kalliiksi että pitää ostaa muualta, ja palvelu tuon uuden Toimitusjohtajan myötä on aivan ala-arvoista. Onneksi on vielä muita kauppoja olemassa.
Höyläämö
5
515
Vastaukset
- jjjjjjjjykääääääääää
Eikös se nimi ole Gontiobannels? Oikein on halpaa listaa siellä.
- Kari K
Ovat siinä yrittäjät kovassa paineessa rakentaminen supistuu ja kilpailu kovenee. Kyllä Kukkosen pojat sai myytyä yrityksensä kreivin aikaan.
Toivotaan vaan että nyky-yrittäjät selviäisivät kunnialla laskusuhdanteen yli että saatas omalta kylältä puutavaraa ettei tarvitsi kaupungista asti hakea. - juho-kalle
ja ammatitaitoiset miehet jättivät firman...
- nakillakorvaan
Kerran kävin ostoksilla. Starkki voittaa 6-1 joka suhteessa.
Jos jotain hyvää pitää löytää, nii se uus puhas oy.n jäteasema siinä kupeella on kyllä näppärä. - höylääkö
Kävin minäkin ja kokeneena asiakkaana sekä rakentajana järkytyin. Palvelu ensilauseella outoa ja talo tyhjänä.. Toimitusjohtaja itse ketsupit paidalla valitti, ettei alapää toimi hällä. Voi herranjumala! Puualan osaaja vierellä ja asiaintila kyllä hänen ilmees.. maksavat rakennusasiakasnaiset järjestään Kontiolahdella tarjoovat saunapalveluita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026