406 takapää vähän kolahtelee joten taitaa olla koiranluut asialla. Paljon nämä maksaa vaihtoineen ja missä se kannattaa tehdä pk-seudulla? Tekeekö sitä jokainen nyrkkipaja vai pitääkö olla ihan virallinen pulju? Kiitos ja anteex.
Koiranluiden vaihto/hinta/paikka?
6
2834
Vastaukset
- lännenmies
autokorjaaja pystyy vaihtaa ne. maksaa tarvikkeena jotai alle 20 / kpl
- HDi
Ei kuka tahansa, koska pitää säätää takapyörien aurauskulmat.
- ttt
HDi kirjoitti:
Ei kuka tahansa, koska pitää säätää takapyörien aurauskulmat.
tarvi aurauksia säätää,pitkittäistukien nivelten
kanssa on sitten eri juttu.maksoi 22euroa per luu
työ 25eur . - acocco
ttt kirjoitti:
tarvi aurauksia säätää,pitkittäistukien nivelten
kanssa on sitten eri juttu.maksoi 22euroa per luu
työ 25eur .No nimenomaan niitten koiranluitten vaihdon jälkeen pyörät on pakko suunnata uudestaan. Muutoin voi Pösön ajo-ominaisuudet olla Ladan luokkaa.
- KYRTSI
acocco kirjoitti:
No nimenomaan niitten koiranluitten vaihdon jälkeen pyörät on pakko suunnata uudestaan. Muutoin voi Pösön ajo-ominaisuudet olla Ladan luokkaa.
siis. koiranluu on lempinimi kallistuksenvakaajan pystytangolle, jolla ei ole mitään tekemistä pyöränkulmien kanssa. 406.ssa taas "takaraidetangot", eli taka-akseliston etummaiset ylätukivarret ovat ne, jotka vaikuttavat pyöränkulmiin, ja niiden vaihto aiheuttaa pyöränkulmien säätötarpeen
- acocco
Vaihtaa voi suht helposti vaikka itte, jos saa auton ylös ja työkalut pysyy käsissä. Pyörien suuntaus on vaan liki pakko teettää pajalla homman jälkeen. Muuten voipi takarenkaista aika nopsaan kulua pinta pois ja ajettavuuskaan ei ole kovin kummoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849