Tuntuu aika monella olevan kysyttävää ton emulen suhteen, ja aattelin kirjoittaa jos vaikka jotakuta pystyn auttaa näillä aivan yksinkertaisilla jutuilla. Enemmän tietävät saa korjata mun mahd. virheitä, en väitä tietäväni hirveästi mut tuntuu et joillain on sormi vielä enemmän suussa.
1) Laittakaa/hakekaa suomenkieli sieltä asetuksista
2) Tuntuu monilla olevan yksiköt hakusessa kun valittaa et se on hidas. Liittymien nopeudet ilmoitetaan yleensä esim. 256 kb/s kun taas emulen lataus KB/s eli ei se lataus nopeus voi olla kuin max. 32 KB/s tuollaisella yhteydellä. 1KB (kilotavu eli kt) on suunnilleen 8 kb (kilobitti)
3) Jos palomuuri on Zonealarm 5.xxx niin suosittelen vaihtamaan esim sygateen tai kerioon. Itsellä ja monilla muilla on alkanut yhteys palvelimiin katkeilemaan muuten hyvän Zonealarmin ansiosta
4) Jakakaa,jakakaa ja vielä kerran jakakaa. eMule perustuu ansiojärjestelmään eli mitä enemmän jaat, sitä enemmän saat
5) Laittakaa asetuksista sinne velhoon/wizardiin liittymän nopeus ja ne sen antamat asetuset on ainakin alkuun ihan kelvolliset
6) Katsokaa asiantuntevia ohjeita esim. http://www.emule-help.com http://emule-project.net ja hakekaa googlella tietoa
7) Kysykää vaikka täältä jos sormi on edelleen suussa ja toinen jossain muualla :-)
Ohjeita emuleen
3030
2
292
Vastaukset
Kyl mä vaan selvitin asetukset ite. Mut tosta velhojutusta en ollu päässy perille.
- 3030
Sitä varmaan, eikä vaivauduta etsii tietoo. Jos joskus pystyn jotain auttaa niin hyvä, mut ei ois pahitteeksi ensin koittaa vaikka googlella hakee tietoo. Löytyy kuitenkin suht helposti, ja osa ihan suomeksi jos ei toi enklanti taivu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei92022Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181186- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51993Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli238961Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63894Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253776- 81763
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42663