Missä paimion kaupungin jouluvalot

Ohi ajellut

Onpas teillä siellä ankeeta. Säästäkö kaupunki asukkailta sen pienenkin ilon.

8

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilkun hässijä

      Jouluvalorahat paloivat hukkaputkeen vuosikymmen sitten... ehkä seuraavan sadan vuoden ajaksi.

    • Arvos

      Sitä määkin ihmettelin . Aamukävelyllä ei näy valoja

    • valot narikkaan

      kyllä tadimilla on valot.ainoot keskustassa. köyhää on

    • sesiitäsitten

      Jouluvalot olivat menneet epäkuntoon ja ne kannettiin kierrätyspisteeseen romutettaviksi.

    • Nekin aina punaisell

      Heh . Ollaa niin pimetä porukkaa et meille riittää noi kaupungin ainoat liikennevalot.

      • totta1

        No perskutti. Huomasin muuten tänään saman asian. Päivittäin kuljen jalan keskustassa mutta vasta nyt ajattelin sitä. Kyllä on metkaa . Ei paimion päättäjät näin . Vaalit tulossa


    • Tossula

      Kyllä meillä täällä on tuolla paremmilla ihmisillä oma joulukatu.joulua vaan kaikille.

    • HEKESIPPUS 121

      Ohoh onko valoakin olemassa Emmää vaa ol tääl kauhaisten kurveis nähnyt Mä ota ain tikkari mukka ku mä mene jonkkus.Kyl mää joskus ajattele et verohelpotust tarttis saada ku joutuu pimjäs kulkemaan.Ei tän muuten muitakaan mukavuuksi ol tehty .Saa nährä osak joulupukkina tän tulla Hyvää joulu vaan kaikil.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe