Vitun opettajat hävetkää!

Vittu!!!

Mä en ymmärrä mun koulus mis oon niin opettajat valittavat jos kiroilee ja ne ite kiroilee. Kerran siirsin tuolia ihan tavallisesti en huutanut tai mitään muutakaan ni ope vaan sanoi "älä rupee riehuu" mä sit vastasin siirsin vaan tuolin sit se taas sano älä rupee riehuu sit sanoin mä voin sulle kuule riehumiset näyttää. Siis vittu meillä opettajat valittaa joka asiasta ja on niin perseestä

53

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 66666

      10 vuoden päästä, jos tämä paikka on vielä olemassa, koita etsiä tämä viestisi, niin voit nauraa itsellesi. Tällaista hölmöilyä, kun ei voi kirjoittaa kukaan muu kuin keskenkasvuinen kakara. Tsemppiä kasvamiseen!

      • Ite aloittaja

        Kyyles pikku runkkari mee kotiis itkee äitilles ku sun milli munaa on niin pieni. Kasva kuule ite pentu saatana


      • Jalaa1
        Ite aloittaja kirjoitti:

        Kyyles pikku runkkari mee kotiis itkee äitilles ku sun milli munaa on niin pieni. Kasva kuule ite pentu saatana

        Tässä taas nähtiin, eli tarvetta kasvamiseen todellakin on. Oisko ihan ensimmäinen taito, mitä pitäisi opetella niin itsehillintä?
        Ihan tiedoksi, että ei työpaikoillakaan voi kiroilla jatkuvasti. Eikä varsinkaan silloin, jos on asiakkaiden kanssa tekemisissä.


      • Aloittaja tietenkin
        Jalaa1 kirjoitti:

        Tässä taas nähtiin, eli tarvetta kasvamiseen todellakin on. Oisko ihan ensimmäinen taito, mitä pitäisi opetella niin itsehillintä?
        Ihan tiedoksi, että ei työpaikoillakaan voi kiroilla jatkuvasti. Eikä varsinkaan silloin, jos on asiakkaiden kanssa tekemisissä.

        Ekaks jos tuntisin sut olisit saanu jo turpaas ja tokas mee homo homoilee rauhas. Ainii et hän sä ees voi homoilla ku sun kyrpäs on 3cm pitkä


      • 66666
        Aloittaja tietenkin kirjoitti:

        Ekaks jos tuntisin sut olisit saanu jo turpaas ja tokas mee homo homoilee rauhas. Ainii et hän sä ees voi homoilla ku sun kyrpäs on 3cm pitkä

        Menee jo komedian puolelle :D


      • Aloittaja tietenkin
        66666 kirjoitti:

        Menee jo komedian puolelle :D

        Kiva että tykkäät milli muna


      • koulu ohi 00
        Ite aloittaja kirjoitti:

        Kyyles pikku runkkari mee kotiis itkee äitilles ku sun milli munaa on niin pieni. Kasva kuule ite pentu saatana

        Hmm taitaa tekstistäsi puuttua osia...Tuosta ymmärtää että sinä olet enkeli joka nyt joskus vahingossa vain vahingossa siirsi tuolia jne..jos tosiaan olet niin hyvä tapainen mitenkä kahden sanomisen jälkeen heti aloit "näyttämään riehumista"? Ja tosiaan tuo vastaus kommenttisi paljastaa aika paljon todellisesta luonteestasi, keksi tapa jolla purkaa turhautumistasi ni elämän laatu paranee :)


      • komediaa...
        66666 kirjoitti:

        Menee jo komedian puolelle :D

        katsoppa kun poika on oppinu uusia sanoja niitä tarvii käytää ;)


    • Aloittaja tietenkin

      Kävin just kakalla ja runkkasin millimunaa.

      • Aloittaja tietenkin

        Ok kukas homo sä oot vrm toi äskönen mut hei kiva tietää et sulki on millimuna toisinku mul mul on metrimuna


      • gjhuihu
        Aloittaja tietenkin kirjoitti:

        Ok kukas homo sä oot vrm toi äskönen mut hei kiva tietää et sulki on millimuna toisinku mul mul on metrimuna

        Ikää oli? :_D


      • Aloittaja tietenkin
        gjhuihu kirjoitti:

        Ikää oli? :_D

        Olen 13v eli 7lk :D


      • Aloittaja tietenkin
        Aloittaja tietenkin kirjoitti:

        Olen 13v eli 7lk :D

        Eli täyskakara millimuna tietenkin


      • Itse aloittaja
        Aloittaja tietenkin kirjoitti:

        Eli täyskakara millimuna tietenkin

        Hmm.. Joku millimuna huora haluaa mun nimel laittaa paskaa mut iha sama kato huomiohuora siellä kirjoittelee millimuna kädessään


      • kikikikikikiki
        Itse aloittaja kirjoitti:

        Hmm.. Joku millimuna huora haluaa mun nimel laittaa paskaa mut iha sama kato huomiohuora siellä kirjoittelee millimuna kädessään

        No etpä ole pahemmin koulun penkkiä kuluttanut, kun väität, että naisella on muna


      • Itse aloittaja
        Itse aloittaja kirjoitti:

        Hmm.. Joku millimuna huora haluaa mun nimel laittaa paskaa mut iha sama kato huomiohuora siellä kirjoittelee millimuna kädessään

        Haluun täten mainostaa omaa millimunaani ja vielä sitäki pienempiä aivojani


      • Itse aloittaja
        Itse aloittaja kirjoitti:

        Haluun täten mainostaa omaa millimunaani ja vielä sitäki pienempiä aivojani

        Hei homo tuu sanoo toi päin naamaa vai tuliko paskat housuun? Takaan et jos tuntisin sut olisitjo saanu turpaan monia kertoja


      • Jalaa1
        Itse aloittaja kirjoitti:

        Hei homo tuu sanoo toi päin naamaa vai tuliko paskat housuun? Takaan et jos tuntisin sut olisitjo saanu turpaan monia kertoja

        Et selkeesti edes tajua, kuinka naurettava olet. Se on sentään hyvä, että et omalla nimelläsi esiinny. Et poikkea käytökseltäsi keskivertoteinistä, joka notkuu ostarilla, ja huutelee ohikulkijoille.
        Vähän veikkaan, että sinä olisit se, joka ottaisi turpiinsa. Huutelijoilla on todella paljon sanottavaa, mutta vähän tehtävää.


      • Ka 9,6, käytös 10
        Jalaa1 kirjoitti:

        Et selkeesti edes tajua, kuinka naurettava olet. Se on sentään hyvä, että et omalla nimelläsi esiinny. Et poikkea käytökseltäsi keskivertoteinistä, joka notkuu ostarilla, ja huutelee ohikulkijoille.
        Vähän veikkaan, että sinä olisit se, joka ottaisi turpiinsa. Huutelijoilla on todella paljon sanottavaa, mutta vähän tehtävää.

        Kyllä poikkeaa keskivertoteinistä ja paljon. Hyvin suuri osa on oikeasti fiksuja, aloittajan kaltaisia on ehkä 10 %:n äänekäs vähemmistö.

        Omalla toiminnallaan (joka johtuu kotikasvatuksen puutteesta) hän rakentaa parhaillaan mitä puhtainta luuserin uraa. Me normaalit joudumme sitten näitä elättämään. Eivätkä osaa edes kiitos sanoa.


      • Itse aloittaja
        Jalaa1 kirjoitti:

        Et selkeesti edes tajua, kuinka naurettava olet. Se on sentään hyvä, että et omalla nimelläsi esiinny. Et poikkea käytökseltäsi keskivertoteinistä, joka notkuu ostarilla, ja huutelee ohikulkijoille.
        Vähän veikkaan, että sinä olisit se, joka ottaisi turpiinsa. Huutelijoilla on todella paljon sanottavaa, mutta vähän tehtävää.

        Ai et muka saan turpaan yhe kerran oon saanu turpaan ja se oli veljeltäni joka on mua 5vuotta vanhempi kaikki muut oon voittanu tai sitten opettajat on tulleet väliin. Ja muutenki harrastan ufc eli vapaa ottelua.


      • Jalaa1
        Itse aloittaja kirjoitti:

        Ai et muka saan turpaan yhe kerran oon saanu turpaan ja se oli veljeltäni joka on mua 5vuotta vanhempi kaikki muut oon voittanu tai sitten opettajat on tulleet väliin. Ja muutenki harrastan ufc eli vapaa ottelua.

        Ehkä sun ois pitänyt saada paljon useammin, ja silleen että tuntuu. Sen tarpeessa olet, opettais kummallisesti olemaan soittamatta suutaan.


      • Itse aloittaja
        Jalaa1 kirjoitti:

        Ehkä sun ois pitänyt saada paljon useammin, ja silleen että tuntuu. Sen tarpeessa olet, opettais kummallisesti olemaan soittamatta suutaan.

        Vaikka olisin saanu turpaan 100kertaa en pitäisi päätäni kiinni


      • nistienbustaaja
        Itse aloittaja kirjoitti:

        Vaikka olisin saanu turpaan 100kertaa en pitäisi päätäni kiinni

        Taitaa olla kyseessä tuleva nisti... Voi tätä nyky nuorisoa :D


      • Itse aloittaja
        nistienbustaaja kirjoitti:

        Taitaa olla kyseessä tuleva nisti... Voi tätä nyky nuorisoa :D

        Mielummin nisti ku tommonen gay boys


      • Tumppimaakari
        Itse aloittaja kirjoitti:

        Mielummin nisti ku tommonen gay boys

        Olet huomattavan typerä. Eipä monikaan tieten tahtoen nistiksi halua.

        Mikä on gay boys? Millä perusteilla luokittelet edellisen sellaiseksi?


      • hahahaha
        Itse aloittaja kirjoitti:

        Hei homo tuu sanoo toi päin naamaa vai tuliko paskat housuun? Takaan et jos tuntisin sut olisitjo saanu turpaan monia kertoja

        Tommone riisitikku ei pärjäis ees tytölle tappelussa :D


      • Itse aloittaja
        hahahaha kirjoitti:

        Tommone riisitikku ei pärjäis ees tytölle tappelussa :D

        Vittu en lyö tyttöjä sä näyttävästi oot naisten hakkaaja häpeä!


      • hahahaha
        Itse aloittaja kirjoitti:

        Vittu en lyö tyttöjä sä näyttävästi oot naisten hakkaaja häpeä!

        ihan naissukupuolen edustaja olen :D enkä hakkaa ketään


      • Itse aloittaja
        hahahaha kirjoitti:

        ihan naissukupuolen edustaja olen :D enkä hakkaa ketään

        Etkai sä hakkaa ketään ku et pärjää ees kissalle XDDDD NOLIS!


      • elämänkirjuri24
        Itse aloittaja kirjoitti:

        Etkai sä hakkaa ketään ku et pärjää ees kissalle XDDDD NOLIS!

        Mitäköhän siitäkin tulisi jos kaikki olisivat tuollaisia?


      • Itse aloittaja
        elämänkirjuri24 kirjoitti:

        Mitäköhän siitäkin tulisi jos kaikki olisivat tuollaisia?

        Mitähän siitäki tulis jos kaikki olis sun laisii noh sillon han kaikki olis homoja onneks tääl ei oo semmosii ku sä


      • kidcalmdown
        Itse aloittaja kirjoitti:

        Mitähän siitäki tulis jos kaikki olis sun laisii noh sillon han kaikki olis homoja onneks tääl ei oo semmosii ku sä

        Oot joku läski 11v pentu joka vetää tupakkaa ja essää ja saat turpaan kaikilta kiusaat pienempiäsi vitut harrastat ufc ja itelöäs on mikromuna


      • turpaan tuommosille
        kidcalmdown kirjoitti:

        Oot joku läski 11v pentu joka vetää tupakkaa ja essää ja saat turpaan kaikilta kiusaat pienempiäsi vitut harrastat ufc ja itelöäs on mikromuna

        Auu..
        SERVED :D


      • es-jonneko?
        Itse aloittaja kirjoitti:

        Etkai sä hakkaa ketään ku et pärjää ees kissalle XDDDD NOLIS!

        Ouu aloittaja luulee itestään aivan liikaa. Siima siis kun täällä jaksaa huudella. Eikä tosiaan pärjäis ees likoille tappelussa vaan olisi ekasta nyrkiniskusta ottamassa lukua.

        Mee litkimään sitä ES saatanan minimuna.


      • hahahaha
        Itse aloittaja kirjoitti:

        Etkai sä hakkaa ketään ku et pärjää ees kissalle XDDDD NOLIS!

        En viitsi hakata ketään, sillä tietäisin voittavani. Kymmenen vuotta karatea ja seitsemän vuotta potkunyrkkeilyä harrastaneena voin sanoa, että hyvin harva minulle pärjäisi. Voit tulla koittamaan, vai tuliko löysät jo housuun?


      • Itse aloittaja
        hahahaha kirjoitti:

        En viitsi hakata ketään, sillä tietäisin voittavani. Kymmenen vuotta karatea ja seitsemän vuotta potkunyrkkeilyä harrastaneena voin sanoa, että hyvin harva minulle pärjäisi. Voit tulla koittamaan, vai tuliko löysät jo housuun?

        Mites vanha oot joku 50v voin tulla hakkaa sut ei oo paha! Ite harrastin 3vuotta tarkwondoo ja koht tulee 2vuotta ufc:tä. Päihitän sut millon vaan missä vaan.


      • Itse aloittaja
        kidcalmdown kirjoitti:

        Oot joku läski 11v pentu joka vetää tupakkaa ja essää ja saat turpaan kaikilta kiusaat pienempiäsi vitut harrastat ufc ja itelöäs on mikromuna

        Läski XDDD tietääkseni 13v pituuteni 164cm ja painan 45kg eli tosi läski XDDD ja jos et tiennyt mua on koulannut Pauliina talus jos et tiedä kuka on niin mee kattoo. Ota mallia hänestä ruikku!


      • trolololololololololo
        Itse aloittaja kirjoitti:

        Mites vanha oot joku 50v voin tulla hakkaa sut ei oo paha! Ite harrastin 3vuotta tarkwondoo ja koht tulee 2vuotta ufc:tä. Päihitän sut millon vaan missä vaan.

        Jos osaisit käyttää järkeäsi, voisit päätellä 17-vuotiaankin harrastaneen jotakin lajia 10 vuotta


      • trolololololololololo
        trolololololololololo kirjoitti:

        Jos osaisit käyttää järkeäsi, voisit päätellä 17-vuotiaankin harrastaneen jotakin lajia 10 vuotta

        En siis tiedä, kuinka vanha "hahahaha" on -kunhan annoin kakaralle esimerkin.
        Kovat on pikkupojan luulot.


      • hahahahahahahahah
        Itse aloittaja kirjoitti:

        Läski XDDD tietääkseni 13v pituuteni 164cm ja painan 45kg eli tosi läski XDDD ja jos et tiennyt mua on koulannut Pauliina talus jos et tiedä kuka on niin mee kattoo. Ota mallia hänestä ruikku!

        Tommonen kukkakeppi ei pärjää edes kissalle.


      • hahahahahahahahah
        hahahahahahahahah kirjoitti:

        Tommonen kukkakeppi ei pärjää edes kissalle.

        ja tuo talus on transun näköne, hyvä sillä on ylpeillä


      • Itse aloittaja
        trolololololololololo kirjoitti:

        Jos osaisit käyttää järkeäsi, voisit päätellä 17-vuotiaankin harrastaneen jotakin lajia 10 vuotta

        Vitun pälli tol on yhteensä 17vuotta jotain paskaa harrastanu


      • tyttö15
        Itse aloittaja kirjoitti:

        Vitun pälli tol on yhteensä 17vuotta jotain paskaa harrastanu

        Ei elämä. Poika hyvä, opettele käyttäytymään, tuolla asenteella aiheutat vaa itelle paskaa. Ja muitenkin asenteesi on idioottimainen ja jos toivot huomiota tolla, voin sanoa, että saat ainoastaan myöntähäpeää. Ei yhtään "siistiä".


      • hahahaha
        Itse aloittaja kirjoitti:

        Vitun pälli tol on yhteensä 17vuotta jotain paskaa harrastanu

        Vitun tyhmä!! XD Sanoin, että kymmenen vuotta karatea ja seitsemän vuotta potkunyrkkeilyä. Olen juurikin sen 17 vuotta. Mietipäs uudemman kerran :DD


      • hahahaha
        hahahaha kirjoitti:

        Vitun tyhmä!! XD Sanoin, että kymmenen vuotta karatea ja seitsemän vuotta potkunyrkkeilyä. Olen juurikin sen 17 vuotta. Mietipäs uudemman kerran :DD

        Oletko kuullut, että useampaa lajia voi harrastaa samaan aikaan?


      • trolololololololololo
        hahahahahahahahah kirjoitti:

        ja tuo talus on transun näköne, hyvä sillä on ylpeillä

        HAAA aloittaja siis näyttää transulta


      • Anteeks mutta mitää...
        trolololololololololo kirjoitti:

        HAAA aloittaja siis näyttää transulta

        Ei vittu...! 13-17 vuotiaita jotka kurkkii toisiensa housuihin ja kommentoi keillä on "millimuna" ja keillä on "metrimuna" ;;D Vittu repesiin niin pahasti!! Menkää terapiaan mittaamaan niitä munianne :D


      • trolololololololololo
        Anteeks mutta mitää... kirjoitti:

        Ei vittu...! 13-17 vuotiaita jotka kurkkii toisiensa housuihin ja kommentoi keillä on "millimuna" ja keillä on "metrimuna" ;;D Vittu repesiin niin pahasti!! Menkää terapiaan mittaamaan niitä munianne :D

        aloittajalla on näemmä henkisiä ongelmia


    • Piilovittuiluu

      Heh. No kyllä oman kokemukseni puolesta voin sanoa, että opettajat valittavat joskus vähän turhista asioista ja kiroilevat kyllä olen minäkin kuullut muutaman kerran. Ei kannata liikaa sellaiseen takertua, yritä pysyä itse rauhallisena äläkä lähde mukaan riitelyyn, näin hekin huomaavat että olet ihan kiltti poika tai tyttö ja lopettavat ennen pitkää, usko pois!

      • hahhehhhaa

        Kiitti nauruista.
        On kyllä pojalla itseluottamus tapissa :D


      • heikkl itseluottamus
        hahhehhhaa kirjoitti:

        Kiitti nauruista.
        On kyllä pojalla itseluottamus tapissa :D

        Tai sitten ei kun haukkuu haukkumistaan :D


    • Jonne666

      Mitä vitun vittua luin ap ottakaa yhteyttä mää haluan tietää millanen on nykyää kenties kasvanu vai tuleva yhteiskunnan paska

    • fgnfgh

      kyllä passoaakin hävetä niien jotka opettavat "vittua" nuorille..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe