Outpäkki vm2008

Onko joku asennuttanut bensa-webaston subaruus?
Kokemuksia.

4

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OutbackH6

Olen kyllä (Outback H6 2007). Mitäs kokemuksia kaipailet? Toimii, kuten kaikki muutkin Webastoni ovat toimineet ja toimivat. GSM ohjaus on ihan ehdoton.

• olisin kysynyt

... että miten lämppärin tuuletinmoottori on kytketty Webaston systeemiin?

Lähteekö se tuuletin pyörimään pakko-ohjatusti, samaa tiettyä nopeutta, riippumatta siitä mihin nopeussäätö (1-6) on jäänyt autoa sammutettaessa?

Taikka pyöriikö se tuuletin sitä nopeutta, mihin se nopeussäätö on sattumalta illalla jäänyt/ OFF:lla ei pyöri?

Vaiko pitääkö se nopeussäätö jättää esim. 2-asentoon, jotta lähtisi pyörimään ylipäätään... ja pyörii tietty 2-nopeudella sitten.

Vaiko jotenkin muuten jne

• nappikauko

Yleensäkkin webasto on pakollinen varuste ja vain ja ainoastaan kauko-ohjauksella tai jos tykkää näpärätä älypuhelimia niin sekin mutta pelkkä kello on syvältä ja turhake.
      Itse otan vain ja ainoastaan kaukossätimellä syttyvät ,puhelimeen en ottais edes ilmaiseksi mutta makuja on monia.
      Pelkkä kello on äärimmäisen ärsyttävä arkisessa käytössä ellei ole pikkuvirkamies minuutti työpaikassa.

HANKI SE!

• alkuperäinen

... tässä harkitsee vielä.
        Kiinnostaa miten lämppärin tuuletin on kytketty mukaan.
        Vaikuttaa hieman käytettävyyteen.

Kommentoi mielellään tuohon Outback6:lle esittämiini kysymyksiin asiasta.

Oletteko muuten isontaneet akkuja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe