Onko joku asennuttanut bensa-webaston subaruus?
Kokemuksia.
Outpäkki vm2008
4
137
Vastaukset
- OutbackH6
Olen kyllä (Outback H6 2007). Mitäs kokemuksia kaipailet? Toimii, kuten kaikki muutkin Webastoni ovat toimineet ja toimivat. GSM ohjaus on ihan ehdoton.
- olisin kysynyt
... että miten lämppärin tuuletinmoottori on kytketty Webaston systeemiin?
Lähteekö se tuuletin pyörimään pakko-ohjatusti, samaa tiettyä nopeutta, riippumatta siitä mihin nopeussäätö (1-6) on jäänyt autoa sammutettaessa?
Taikka pyöriikö se tuuletin sitä nopeutta, mihin se nopeussäätö on sattumalta illalla jäänyt/ OFF:lla ei pyöri?
Vaiko pitääkö se nopeussäätö jättää esim. 2-asentoon, jotta lähtisi pyörimään ylipäätään... ja pyörii tietty 2-nopeudella sitten.
Vaiko jotenkin muuten jne
- nappikauko
Yleensäkkin webasto on pakollinen varuste ja vain ja ainoastaan kauko-ohjauksella tai jos tykkää näpärätä älypuhelimia niin sekin mutta pelkkä kello on syvältä ja turhake.
Itse otan vain ja ainoastaan kaukossätimellä syttyvät ,puhelimeen en ottais edes ilmaiseksi mutta makuja on monia.
Pelkkä kello on äärimmäisen ärsyttävä arkisessa käytössä ellei ole pikkuvirkamies minuutti työpaikassa.
HANKI SE!- alkuperäinen
... tässä harkitsee vielä.
Kiinnostaa miten lämppärin tuuletin on kytketty mukaan.
Vaikuttaa hieman käytettävyyteen.
Kommentoi mielellään tuohon Outback6:lle esittämiini kysymyksiin asiasta.
Oletteko muuten isontaneet akkuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111