Tietäiskö joku jotain hyviä mmo-pelejä? Ilmaiseksi ja mieluiten ihan netissä pelattava...
Aihealue mieluusti joku taistely/fantasia, jossa ois jotain leveleitä mitä kehittyä yms.
Jos joku on katsonut animea nimeltä Sword art online, niin etsin vähän sen tyylistä (kehitty, liittoutua/tapella toisten pelaajien kanssa, tuhota pomovastuksia, ostaa parannuksia yms.)
Mutta ehdottakaa ihmiset mitä vaan, kiitokset jo etukäteen!:)
Ilmaiset mmo-pelit
10
91
Vastaukset
- tatenam
Drakensang online voisi olla sinulle hyvä peli. Kannattaa ainakin kokeilla. se on ilmainen ja helppo peli.
- Pelien puutteessa
Kiitokset ideasta, kokeilin ja ihan kivahan se oli, jos vaan netti pyörittäs kunnolla sitä...
- OtakuKisu
Onigiri on mielestäni erittäin paljon sword art onlinen tapainen mutta siellä ei tapella pelaajia vastaan. Pitää ladata koneelle. Ilmainen, ellei halua ostaa kolikoita. En ole varma kiinnostaako, mutta minut löytää sieltä nimellä Koume (hahmoni nimi) ;)
Tykkään tosi paljon- Pelien puutteessa
Katon kyllä jos kone pyörittää, sekä jos on kiinnostava, jos päätän pelata sitä, niin otan kyllä yhteyttä heti:)
- Merja11
Moi. Mä pelaan Kabamin Wartun Hall of Heroes. Itse olen ainakin todella tykännyt.
- Pelien puutteessa
Joo oon mäki Wartunea pelannu, ei oikee napannu pitemmän ajan päälle:)
- Medicci
Ihan ilmasista en oikeen tiiä ku viimäsen 6 vuoteen pelannu muutaku wowia. Sitä ennen skidinä joskus Runee ja Knight Onlinea ja taisimpa Silk Roadia kokeilla kanssa vähän. En oo oikeen ilmaispelejä jaksanu enää yrittää ku niihin aina upotetaan jotain miten saat maksamalla pelistä enemmän irti kuin kaikki muut. Sillon ei sällit oo samalla viivalla. Mielummin maksan sellasesta pelistä jossa kaikille tarjotaan samat resurssit alusta loppuun asti etkä saa rahalla lisäarvoa peliin juuri laisinkaan. Siks toiseks pelien, VARSINKIN PC pelien hinnat on laskenut viimevuosina tosi paljon.. Varsinkin kun jos ei välitä saada fyysistä boxii hyllyynsä ja ostaa netistä. G2A on yks hyvä esimerkki mitä voin suositella, sieltä saa kaikenlaisii nettipelei puolilmaseks https://www.g2a.com/r/profist
- ilmainentaysin
www.hooligansgame.com
- samaamielta
tämä on ollut tosi hyvä vinkki! suosittelen rekisteröitymään ja kokeilemaan, tosi koukuttava ja hyvä peli =)
- Asmodian
Aion Online. Itse ainakin tykkään :)
http://na.aiononline.com/en/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086