PERÄPUKAMAHELVETTI!

Siirinen

Nyt on sellainen raastava tuska päällä ettei tiedä miten päin sitä olisi: ei voi istua, ei voi maata ja käveleminenkin sattuu! Polttavaa kipua ja tuntuu kuin veistä väännettäisiin peräsuolessa! Voiteista tai vahvoistakaan kipulääkkeistä ei ole mitään helpotusta. Ulostaminen on sellaista kidustusta etten tänään ole edes uskaltanut syödä muuta kuin ohutta velliä. Pahoista pukamista olen kärsinyt jo vuosia ja esim. nyt on kolme suurta ulkoista pukamaa :( Toissa päivänä ulostaessa jotain tuntui repeävän ja silloin tämä täysi helvetti vasta repesi valloilleen ja vertakin on valunut lähes koko ajan...

Kohta on pakko soittaa ambulanssi ku ei tätä kukaan ihminen voi kestää!

19

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fitnessmami

      Motivoi varmaan kummasti laihduttaan, jos on tuollaiset vihan rypäleet takalistossa...

      • LOL!

        Verestävät vihan rypäleet! :D


    • tarju67

      Tsemppiä Siirinen! Täällä kanssa kärvistellään sisäisten jja ulkoisten pukamien kanssa! Pari kertaa olen ollut leikkauksessakin, mutta se ei ole tuonut toivottua helpostusta.

      Laihduttaminen helpottaa varmasti olotilaa, mutta eivät ne pukamat silti mihinkään häviäisi.

    • asdfghjklöä

      mene heti/uudestaan lääkäriin. Laihduta ylipaino pois. Ei ainakaan pahenna tilannetta. Vai onko kenties pulla/pizza/taimitäpaskaaikinävedätkään niin hyvää, että kärsit "sivuvaikutukset" kuitenkin enemmin, kuin lopetat mättämisen?

    • niinpä niin

      Miten tämä liittyy lihavuuteen? Pukamia on niin laihoilla kuin lihavilla.

      • fitnessmami

        Älä läski selittele! Pukamat liittyy selvästi lihavuuteen, kun laiskat läskin istuu perseellään päivästä toiseen...


      • teinit kouluun
        fitnessmami kirjoitti:

        Älä läski selittele! Pukamat liittyy selvästi lihavuuteen, kun laiskat läskin istuu perseellään päivästä toiseen...

        Mitäs ne laihat muuten on tehneet, kun ovat pukamat riesakseen saaneet?


      • pliide
        fitnessmami kirjoitti:

        Älä läski selittele! Pukamat liittyy selvästi lihavuuteen, kun laiskat läskin istuu perseellään päivästä toiseen...

        Fitnesmami ei nyt vissiin osannut sanoa mistä ne laihat saa niitä peräpukamia? Olisin niin mielelläni halunnut kuulla tämän järjen jättiläisen selityksen asialle.


    • jotenkin tuntus

      syökää kaurapuuroa aina aamusta ,se vaikuttaa kuites siihen että on helpompi saada uloste pois ,ei tee niin kipeetä ja helpottaa muutaman päivän päästä kun viel syö joka päivä kunnon ruokaa ja juo nestettä, vettä, mehua, teetä, kahvia tms.

    • ramipussinen83rp

      Hyi saamari! Mene välittömästi leikkaukseen tai kohta et pysty paskantamaan .

      • hämmästynyt aikalain

        Raakaa puuhaa....


    • Sepelinen

      Kysymys: tsekkaako ambulanssin väki sen peräröörin jollain fikkarilla?

    • Siirinen

      Taas oon koko yön valvonu tuskissani. Pakko mennä taas lääkäriin.

      • palleriina81

        Miten sulla siiris menee? Itselle on luvassa leikkaus syksyllä, kun olo on muuttunut pukamien takia aivan mahdottomaksi! :(


      • Siirinen
        palleriina81 kirjoitti:

        Miten sulla siiris menee? Itselle on luvassa leikkaus syksyllä, kun olo on muuttunut pukamien takia aivan mahdottomaksi! :(

        Helvettiä,,, täyttä helvettiä. Kai sitä saa suunnitella uutta leikkausta.


      • herrmanni

        koita laihduttaa!


    • muaseauttoi

      Rupea kävelemään puoli tuntia päivittäin!Istut liikaa...

      • auttaa_kanssa

        Liikunta, laihdutus ja kuitupitoinen ruokavalio ovat avaimia parempaan oloon.


    • tietää_

      Jo on perkele, jos ei motivoi laihduttaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      835
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      62
      756
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      168
      550
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe