PERÄPUKAMAHELVETTI!

Siirinen

Nyt on sellainen raastava tuska päällä ettei tiedä miten päin sitä olisi: ei voi istua, ei voi maata ja käveleminenkin sattuu! Polttavaa kipua ja tuntuu kuin veistä väännettäisiin peräsuolessa! Voiteista tai vahvoistakaan kipulääkkeistä ei ole mitään helpotusta. Ulostaminen on sellaista kidustusta etten tänään ole edes uskaltanut syödä muuta kuin ohutta velliä. Pahoista pukamista olen kärsinyt jo vuosia ja esim. nyt on kolme suurta ulkoista pukamaa :( Toissa päivänä ulostaessa jotain tuntui repeävän ja silloin tämä täysi helvetti vasta repesi valloilleen ja vertakin on valunut lähes koko ajan...

Kohta on pakko soittaa ambulanssi ku ei tätä kukaan ihminen voi kestää!

19

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fitnessmami

      Motivoi varmaan kummasti laihduttaan, jos on tuollaiset vihan rypäleet takalistossa...

      • LOL!

        Verestävät vihan rypäleet! :D


    • tarju67

      Tsemppiä Siirinen! Täällä kanssa kärvistellään sisäisten jja ulkoisten pukamien kanssa! Pari kertaa olen ollut leikkauksessakin, mutta se ei ole tuonut toivottua helpostusta.

      Laihduttaminen helpottaa varmasti olotilaa, mutta eivät ne pukamat silti mihinkään häviäisi.

    • asdfghjklöä

      mene heti/uudestaan lääkäriin. Laihduta ylipaino pois. Ei ainakaan pahenna tilannetta. Vai onko kenties pulla/pizza/taimitäpaskaaikinävedätkään niin hyvää, että kärsit "sivuvaikutukset" kuitenkin enemmin, kuin lopetat mättämisen?

    • niinpä niin

      Miten tämä liittyy lihavuuteen? Pukamia on niin laihoilla kuin lihavilla.

      • fitnessmami

        Älä läski selittele! Pukamat liittyy selvästi lihavuuteen, kun laiskat läskin istuu perseellään päivästä toiseen...


      • teinit kouluun
        fitnessmami kirjoitti:

        Älä läski selittele! Pukamat liittyy selvästi lihavuuteen, kun laiskat läskin istuu perseellään päivästä toiseen...

        Mitäs ne laihat muuten on tehneet, kun ovat pukamat riesakseen saaneet?


      • pliide
        fitnessmami kirjoitti:

        Älä läski selittele! Pukamat liittyy selvästi lihavuuteen, kun laiskat läskin istuu perseellään päivästä toiseen...

        Fitnesmami ei nyt vissiin osannut sanoa mistä ne laihat saa niitä peräpukamia? Olisin niin mielelläni halunnut kuulla tämän järjen jättiläisen selityksen asialle.


    • jotenkin tuntus

      syökää kaurapuuroa aina aamusta ,se vaikuttaa kuites siihen että on helpompi saada uloste pois ,ei tee niin kipeetä ja helpottaa muutaman päivän päästä kun viel syö joka päivä kunnon ruokaa ja juo nestettä, vettä, mehua, teetä, kahvia tms.

    • ramipussinen83rp

      Hyi saamari! Mene välittömästi leikkaukseen tai kohta et pysty paskantamaan .

      • hämmästynyt aikalain

        Raakaa puuhaa....


    • Sepelinen

      Kysymys: tsekkaako ambulanssin väki sen peräröörin jollain fikkarilla?

    • Siirinen

      Taas oon koko yön valvonu tuskissani. Pakko mennä taas lääkäriin.

      • palleriina81

        Miten sulla siiris menee? Itselle on luvassa leikkaus syksyllä, kun olo on muuttunut pukamien takia aivan mahdottomaksi! :(


      • Siirinen
        palleriina81 kirjoitti:

        Miten sulla siiris menee? Itselle on luvassa leikkaus syksyllä, kun olo on muuttunut pukamien takia aivan mahdottomaksi! :(

        Helvettiä,,, täyttä helvettiä. Kai sitä saa suunnitella uutta leikkausta.


      • herrmanni

        koita laihduttaa!


    • muaseauttoi

      Rupea kävelemään puoli tuntia päivittäin!Istut liikaa...

      • auttaa_kanssa

        Liikunta, laihdutus ja kuitupitoinen ruokavalio ovat avaimia parempaan oloon.


    • tietää_

      Jo on perkele, jos ei motivoi laihduttaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11241
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3133
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2984
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1785
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1754
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    9. 85
      1738
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe