Mäyräkoira uros astutukseen

Erja Vilenius

Lyhytkarvainen ( punainen) uros 4 vuotta.tarjotaan astutukseen.Rekisteröity.Paperit ja rokotukset kunnossa.Nimeltään Paavo.Iso kokoinen.
Luonne: kasvatettu seurakoiraksi.Erittäin kiltti ja sosiaalinen.
Rakastaa kaikkia-ihmisiä-lapsia-kissoja-koiria-On onnellinen koira, jolla on koko ajan ihmis-seuraa kotona..-Ei hauku, eli räksytä.Kulkee vapaana ja tulee käskystä luokse.Kasvatettu lempeästi!Todella lellitty.Ei metsästysvaistoa havaittavissa.Nukkuu omassa petissä,peitonsa alla paitsi, haluaa tulla aamuyöstä laumansa sänkyyn kolmanneksi, Meillä on aina tilaa rakkaalle Paavollemme!
Elinaikanaan, ei ole havaittu agressiivisuutta koskaan, eikä mitään/ketään kohtaan !!!!

Paavon luonteen ja komean terveen ulkonäkönsä vuoksi ,kannattaa ottaa yhteyttä ja tulla katsomaan valioyksilöä!

Erja Vilenius Puh.044 0772526

7

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opiskele tuolta
    • nyt halojaa

Juu tosiaan onko selkäkuvat ym

• miettelijä

Kannattaako metsästysviettistä koiraa sekoittaa seurakoiraan? Saattaa tulla aika riiviöpentuja eikä ollenkaan sellaisia helppoja seurakoira, metsästysvietti on kuitenkin veressä ja periytyy oli sitten koirasi miten hyvin koulutettu niin koulutus ei periinny. Anna vain metsästyskoirille, vaikkei tulostakaan metsästyksestä ole;(

• Paavoni

Voi kun ootte kaikkitietäviä... En arvannut, että Paavoni on niin monimutkainen. nyt hän on jo 5 ja puolivuotias. Edeleen rotunsa valio!

• mäykkyjä

Jaa kotivalio vai *reps*

Mäykyt tarvitsee myös koetulosta valionarvoon ja jos ei ole metsästysvaistoa, niillä millä olisi hankittu.
        Onkohan nyt kyse vitsistä.

• 1214

Laita linkki koira.netiin niin näen sukutaulun ja terveystulokset. Ja sen valionarvon. Sekä ihan virallisen nimen.

• Pikkujuttu

Aloittaja, on hienoaettä tarjoat mäykkyäsi jalostukseen, eikä pelkkään paperittomien tuottamiseen. Narttuehdokkaiden omistajia kuitenkin varmasti kiinnostaisi jos laittaisit linkin koirasi koira.net-sivulle, josta näkee terveystarkastukset, sukusiitosprosentin, sukutaulun, nayttely-ja käyttötulokset ja suvussa esiintyneet sairaudet. Kun koiraa tarjoaa astutukseen on mietittävä, mitä annettavaa juuri tällä yksilöllä on rodulle? Jos terveys on vain vähän sinnepäin, näyttelytulokset EVAa ja HYL, käyttötuloksia ei lainkaan tai suku täynnä selkävaivaisia, en lähtisi edes tarjoamaan. Ei ole kovin olennaista kertoa, miten koira on kasvatettu, vaan sen perusluonteesta. "Ei ole agressiivinen" voi tarkoittaa myös äärimmäisen arkaa. Nyt olet kertonut hieman asian sivusta, narttuehdokkaan omistajaa tuskin kiinnostaa missä koira nukkuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe