Kävin uimahallissa aamuisin uimassa ja juttelin parin naisen kanssa muutaman viikon.
Nämä naiset olivat ilmeisesti ystäviä.
Näin tätä toista naista usein kaupungilla ja juteltiin hetkisen.
Nyt tämä nainen oli saanut tietää entiseltä naispuoliselta ystävältä taustastani ja hän ei enää ollut tuntevinaan kun näemme kaupungilla. Tämä toinen nainen tietää myös mutta suhtautuu niin kuin ennenkin.
kertokaa
4
135
Vastaukset
Näin se joskus menee, osalle tällaiset asiat ovat sen verran ummehtuneen asennehomeen alla, että voi tapahtua tällaisia "säikähdyksiä".
Valtaosalle naisista ystävän transtausta ei liene minkäänlainen ongelma. Itse ainakin olen tavannut suuren määrän naisia, joiden kanssa yhteiset naiselliset harrastukset eivät ole olleet este, vaikka olen heidän keskuudessaan avoimesti trans.
Toivon, että tapauksessasi tuon säikähtäneen naisen säikähtämätön ystävä vaikuttaa häneen ja muokkaa hänen ajatuksiaan tolkullisemmiksi. Luulen, että pyörä pyörii tässä asiassa nykyään vain yhteen suuntaan - siis avoimempaan ja moninaisuutta kunnioittavampaan.- ap.
Onhan tässä jotain positiivista se että on läpimenevä ja tässähän sen sitten huomaa ketkä on niitä tosiystäviä ja hyväksyy sellaisena kuin olet.
ap. kirjoitti:
Onhan tässä jotain positiivista se että on läpimenevä ja tässähän sen sitten huomaa ketkä on niitä tosiystäviä ja hyväksyy sellaisena kuin olet.
Tuohon voisi lisätä, että lisäiloa tuottaa se, että kaikki, joille asia on ok, eivät edes ole niitä tosiystäviä, joille olisit ehkä erityistapaus sen tosiystävyyden takia.
- Yks nainen
Miks ihmistä pitäis karttaa sen takia onko hän tiitti vai transsukupuolinen? Minulle tällainen ei ole ongelma. Tällaiset ihmiset menevät siinä missä muutkin. Jotkut voivat kuitenkin vieroksua tällaisia ihmisiä, koska heille mies on mies ja nainen nainen ja siitä lokerosta ei lipsuta. Monet kuitenkin pitävät itseään avarakatseisina. Hyväksytään maahanmuuttajat ja ehkä vielä homoseksuaalit, mutta transihmiset jäävät ulkopuolelle. En ymmärrä sitä. Minusta ihminen on avarakatseinen vasta sitten, kun hän ei syrji ketään. Murhaajat ja pedofiilit ja raiskaajat ja eläintenrääkkääjät ei kuulu tähän ryhmään, mutta on valitettavasti ihmisiä, jotka ajattelee, että jos joku hyväksyy homoseksuaalit ja vielä transihmisetkin, niin hänen täytyy siinä tapauksessa hyväksyä esim. pedofiilitkin. Jotkut ihmiset kun tuppaavat laittamaan homoseksuaalit ja transihmisetkin samaan lokeroon esim. pedofiilien kanssa ja se ei ole oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483