Homojen tasa-arvoisia ihmisoikeuksia vastustavat ihmiset ovat käynnistäneet massapaon kirkosta (5.12.2014 20.000 ihmistä)! Hyvät suvaitsevat ihmiset, vallatkaa kirkko takaisin itsellenne!
http://www.liityhetikirkkoon.com/
Kirkkoon liittyminen
28
75
Vastaukset
- niin helppoa se on
Komppaan !
- evl.kirkkolainen
mummomuori kirjoitti:
Toivon mukaan ainakin ensivuoden puolella liittyneitä tulee enemmän.
Toivotaan näin ja vaikkei näin kävisikään kirkko kyllä selviää mutta henkilökunnan puolesta se vähän peloittaa.
- hmmmm
evl.kirkkolainen kirjoitti:
Toivotaan näin ja vaikkei näin kävisikään kirkko kyllä selviää mutta henkilökunnan puolesta se vähän peloittaa.
Mitä tarkoitat kirkon selviämisellä?
- evl.kirkkolainen
hmmmm kirjoitti:
Mitä tarkoitat kirkon selviämisellä?
Taloudellista selviämistä.
- hengellinen tila
evl.kirkkolainen kirjoitti:
Taloudellista selviämistä.
Minä olen enemmän huolissani hengellisestä selviämisestä jos kaikki uskovat nyt lähtevät pois. Lovi tulee myös taloudellisesti koska he ovat tehneet suuren osan kirkon vapaaehtoistöistä. Nyt ne joudutaan ostamaan...
hengellinen tila kirjoitti:
Minä olen enemmän huolissani hengellisestä selviämisestä jos kaikki uskovat nyt lähtevät pois. Lovi tulee myös taloudellisesti koska he ovat tehneet suuren osan kirkon vapaaehtoistöistä. Nyt ne joudutaan ostamaan...
Nekö vain ovat uskovia, jotka vastustavat tasa-arvoa?
- oikein ajattelit
sirja.masko kirjoitti:
Nekö vain ovat uskovia, jotka vastustavat tasa-arvoa?
Kyllä. Jumala ja ihminen eivät ole tasa-arvoiset.
- mathetes
Siinä se nyt tuli! "Liittykää kirkkoon"!
Tuo on juuri se kaikkein tavallisin ajatusmalli ihmisillä, jotka eivät tunne miten Kristilliseen uskovien seurakuntaan "liitytään"!
Raamatun mukaan ihmisen tulee tehdä "parannus", vastaanottamalla uskon kautta Jeesus syntiensä vapahtajaksi, jonka seurauksena hän myös uskon kautta "uudestisyntyy" Jumalan lapseksi! Ihminen siis "syntyy" Jumalan Sanasta "uskovien seurakuntayhteyteen"! Elikä uskovien seurakunta yhteyteen ei "liitytä", vaan siihen "synnytään ylhäältä" Jumalan evankeliumin Sanasta!
Siunausta ja Kristusvaloa elämääsi!- totisesti
Amen.
"Raamatun mukaan ihmisen tulee tehdä "parannus", vastaanottamalla uskon kautta Jeesus syntiensä vapahtajaksi, jonka seurauksena hän myös uskon kautta "uudestisyntyy" Jumalan lapseksi! Ihminen siis "syntyy" Jumalan Sanasta "uskovien seurakuntayhteyteen"! Elikä uskovien seurakunta yhteyteen ei "liitytä", vaan siihen "synnytään ylhäältä" Jumalan evankeliumin Sanasta!"
Kiitos sanoistasi - juuri noin se menee , mutta osasit kuvata asian hyvin.- yhteiskristillinen
mummomuori kirjoitti:
Noin kyllä vapaissa suunnissa. Perinteisiin kirkkoihin liitytään vähän eri tavoin.
Kirkon jäsenyys ei ole Jeesuksen seurakunnan jäsenyyttä siihen pitää uudestisyntyä kuten Jeesus Raamatussa sanoo.
Vapaissa suunnissa on uskovia mutta kirkossa suurin osa on vain jäseniä. yhteiskristillinen kirjoitti:
Kirkon jäsenyys ei ole Jeesuksen seurakunnan jäsenyyttä siihen pitää uudestisyntyä kuten Jeesus Raamatussa sanoo.
Vapaissa suunnissa on uskovia mutta kirkossa suurin osa on vain jäseniä.On vapaissa suunnissakin jäseniä. Onhan niistä moni joko kirkkokunta tai yhdistys.
- Jumalaa pilkkaville
Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen.
Yritättekö todistaa Jumalan olevan homo?
Näyttöä esiin!
Jos näyttöä ei ole,
niin todellisuudessa tilanne on sitten se teidän oppienne mukaan homo ei ole ihminen vaan rikollisen kristinuskon kouluttama homo,
sillä,
homo parista ei synny homoa
joten
homous on Jumalan Valtakunnan kaltaisesta homoksi koulutettu homo,- kjhg7t5r4
helsinkijokkeri kirjoitti:
Jumala ei ehkä lisäänny, joten voi hän olla homokin.
Jumalan poika Jeesus ei syntynyt homosta, tosin Jeesus pappikin vihaa ja haukkuu äpäräksi:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9823701/#comment-49138876
"Mutta alkuperäiseen kommenttiin liittyen vastaan, että Jeesus oli äpärä. Siitäkin huolimatta, että ilmaisu on ruma.
Antti-pappi " kjhg7t5r4 kirjoitti:
Jumalan poika Jeesus ei syntynyt homosta, tosin Jeesus pappikin vihaa ja haukkuu äpäräksi:
"Mutta alkuperäiseen kommenttiin liittyen vastaan, että Jeesus oli äpärä. Siitäkin huolimatta, että ilmaisu on ruma.
Antti-pappi "Tämähän on aika erikoinen näkemys, Jumalalla on siis sukupuolielimet ja Hän harrastaa seksiä….
Eiköhän tuossa ole nyt ihminen tehnyt Jumalasta oman näköisensä? Mihin Jumala tarvitsee ihmisen kuolevaista kehoa?
Mutta nykynormien mukaan Jeesus olisi ollut äpärä – ei tietenkään tuon aikuisen tapojen mukaan. Silloin kihlattu oli sama kuin puoliso, mutta ei nykylakien mukaan. Näinhän oli suomessakin aikoinaan.
”Evankeliumeissa on maininta myös siitä, että Joosef ajatteli jättää Marian kun kuuli tämän raskaudesta, mutta kesti tämän ja kantoi vastuunsa kuin mies.”
Niin, kun itselleen laatii tiukkoja lakeja, joutuu välillä niiden kanssa ristiriitaan totuuden ja todellisuuden kanssa. Jos Jeesus syntyisi nyt samassa tilanteessa, niin ketkähän olisivat ensimmäisenä vaatimassa tuomiolle?kjhg7t5r4 kirjoitti:
Antti-pappi "Matteuksen evankeliumi
1:18 Jeesuksen Kristuksen syntyminen oli näin. Kun hänen äitinsä Maria oli kihlattu Joosefille, huomattiin hänen ennen heidän yhteenmenoaan olevan raskaana Pyhästä Hengestä.
1:19 Mutta kun Joosef, hänen miehensä, oli hurskas, ja koska hän ei tahtonut saattaa häntä häpeään, aikoi hän salaisesti hyljätä hänet.
1:20 Mutta kun hän tätä ajatteli, niin katso, hänelle ilmestyi unessa Herran enkeli, joka sanoi: "Joosef, Daavidin poika, älä pelkää ottaa tykösi Mariaa, vaimoasi; sillä se, mikä hänessä on siinnyt, on Pyhästä Hengestämummomuori kirjoitti:
Tämähän on aika erikoinen näkemys, Jumalalla on siis sukupuolielimet ja Hän harrastaa seksiä….
Eiköhän tuossa ole nyt ihminen tehnyt Jumalasta oman näköisensä? Mihin Jumala tarvitsee ihmisen kuolevaista kehoa?
Mutta nykynormien mukaan Jeesus olisi ollut äpärä – ei tietenkään tuon aikuisen tapojen mukaan. Silloin kihlattu oli sama kuin puoliso, mutta ei nykylakien mukaan. Näinhän oli suomessakin aikoinaan.
”Evankeliumeissa on maininta myös siitä, että Joosef ajatteli jättää Marian kun kuuli tämän raskaudesta, mutta kesti tämän ja kantoi vastuunsa kuin mies.”
Niin, kun itselleen laatii tiukkoja lakeja, joutuu välillä niiden kanssa ristiriitaan totuuden ja todellisuuden kanssa. Jos Jeesus syntyisi nyt samassa tilanteessa, niin ketkähän olisivat ensimmäisenä vaatimassa tuomiolle?Minä olen käsittänyt sillä lailla, että ainakin Israelin Jumala oli ihminen. Vai mihin taivaallinen Jumala tarvitse asunnon Jerusalemissa, ja kävelee israelilaisten seassa, ja miksi hänelle piti antaa rahaa henkien pelastamiseksi. Vaikuttaa ihmisten touhulta.
Kirkkoon toki voi liittyä, vaikka Jumala vaikuttasi olemattomalta, tai vaikuttaisi olevan kuollut ihminen, tai tuntee Jumalan olevan olemassa. Tai siis niin, että Jumala oli kuten ihmiset; siis että ollaan toistemme kuvia, vaikka ihmiset ovatkin aivan erilaisia; emme mitään yhtä ja samaa.
Kun kerran kirkon ovet ovat auki, niin tällaisiakin tulee:
”Docventures- ja Madventures-tv-sarjoista tutut Riku Rantala ja Tunna Milonoff kampanjoivat nyt kirkkoon liittymisen puolesta.”
http://www.liityhetikirkkoon.com/- lkjhuyt
muorimummoa ei Jumala ja Jeesus kiinnosta...
Matteuksen evankeliumi:
24:1 Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.
24:2 Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."
24:3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
24:4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
24:6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
24:7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
24:8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
24:9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
24:10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
24:12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
24:13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
24:14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
24:15 Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon -
24:16 silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
24:17 joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on,
24:18 ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.
24:19 Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
24:20 Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
24:21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
24:22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
24:28 Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
24:29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
24:30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. - juyt54
lkjhuyt kirjoitti:
muorimummoa ei Jumala ja Jeesus kiinnosta...
Matteuksen evankeliumi:
24:1 Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.
24:2 Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."
24:3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
24:4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
24:6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
24:7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
24:8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
24:9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
24:10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
24:12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
24:13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
24:14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
24:15 Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon -
24:16 silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
24:17 joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on,
24:18 ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.
24:19 Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
24:20 Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
24:21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
24:22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
24:28 Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
24:29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
24:30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.24:31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
24:32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
24:33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
24:34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
24:35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
24:36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
24:37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
24:38 Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
24:39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
24:40 Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
24:41 Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
24:42 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
24:43 Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan.
24:44 Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.
24:45 Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa?
24:46 Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän!
24:47 Totisesti minä sanon teille: hän asettaa hänet kaiken omaisuutensa hoitajaksi.
24:48 Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy',
24:49 ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa,
24:50 niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa,
24:51 ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."
Minusta tuossa aloituksessa oli joko tahallaan tai tahattomasti kirjoitettu väärin.
Ei kirkosta erota homojen tasa-arvoisten oikeuksien vastustamisen takia, vaan kristillisen avioliiton puolesta, jota vastaan Kari Mäkinen kävi sanoessaan, että kirkkon tulee miettiä avioliittokäsitettä uudelleen, poiketen siten kirkon virallisesta kannasta ja tunnustuksesta.- yhteiskristillinen
Juuri näin. Nyt on puurot ja vellit täysin sotkettu ilmeisesti tarkoituksella.
- xyyz
Minusta sellaiseen seurakuntaan tai kirkkoon joka opettaa vastoin Jumalan sanaa ei ole kovinkaan vaikeaa päästä. Rooman kirkkohan on kautta vuosisatojen suorastaan pakottanut ihmisiä liittymään siihen ja mitä muuta voi odottaa niiltä seurakunnilta jotka ovat liittyneet sen alaisiksi.
Jeesus sanoo seuraamisestaan ja seurakunnastaan:
" Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät." . (Matt.7:13-14)- tatur
Yksi portti oli jopa neulansilmän suuruinen !
- nhy7
Jumala ihmisen kaltaisekseen.
Onko Jumalan mielestänne homo?
Vai eikö homo ole ihminen?
Valitsemisenne aika!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983762Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna353242- 603209
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682884Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158