Mun puhelin kastu eilen, enkä heti huomannut sitä, koska puhelin oli laukussa. Laukussa mulla oli lonkero tölkki, joka oli sit vuotanut. Kun huonasin, niin otin akun poies ja kuivasin puhelimen ja pari kertaa koitin päälle; meni päälle, näppäimet toimii ja näyttöön tulee valo, mut nöytös ei näy mtn. Laitoin puhelimen kulhoon, mis riisii, kun luin netistä, että niin kannattaa tehdä jos puhelin kastuu. Itse ajattelen, että ei voi olla pahasti kastunut kuitenkaan, koska oli kuitenkin elonmerkkii puhelimessa. Mut kysyn nyt kuitenki, että onko mun puhelimella kuitenkaan enää mitään mahdollisuutta toimia? Ja auttaako enää jos sen vie huoltoon? Ja paljonko se mahtais maksaa, kun tarvii varmaankin uusii osia? Koitan huomenna taas laittaa puhelimen päälle, koska se on varmaan jo silloin kuivunut. Ennenki puhelin kastunut alkoholiin, mut silloin näyttöön ei tullut mtn valoa, oli ihan pimeä ruutu ja nyt tällä kertaa ei niin ole....
puhelin kastunu alkoholii
5
88
Vastaukset
- Lutflutxlutfkygx
Alkoholi vaikuttaa samalla tavalla sähkölaitteisiin kuin esim vesi. Melko varmasti sitä lonkeroa on päässyt emolevylle ja se tarkoittaa sitä että on kallis maksu tulossa. Hinta tietenkin vaihtelee malleittain mutta alle 100€ et pysty tällaista vahinkoa maksamaan.
Taitaa olla puhelin SER kamaa. Huoltoon ei kannata laittaa jos puhelimen hinta ei ole kova.
- OTA OPIKSI
Et sä puhelimella mitään tee kun et ekakerrasta ottanut oppia!
Kato meneekö vakuutuksen piikkiin. Kannattaa varmaan pitää puhelinta vastaisuudessa nahkakotelossa tai jossaki kortsussa, täältä tilaan itse http://lux-case.fi/
- joo ei toimi.
Rapula
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024497Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821257- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826