Kuka tietää, milloin maauimala aloitti toimintansa?
Se oli joka tapauksessa joskus 1950-luvulla.
Riihimäen maauimala
16
1545
Vastaukset
- flip4
1956 arkkitehti Yrjö Lindegrenin suunnittelema ja arkkitehti Aulis Blomstedtin viimeistelemä maauimala.
Lähde: http://www.rky.fi/read/asp/r_kohde_det.aspx?KOHDE_ID=4624- Uimari Unto
Lluulen, että tuossa on jotain virhettä tai sitten uimala oli jo yleisölle käytössä ainakin 3 - 4 vuotta aikaisemmin.
- tarkastappa
Uimari Unto kirjoitti:
Lluulen, että tuossa on jotain virhettä tai sitten uimala oli jo yleisölle käytössä ainakin 3 - 4 vuotta aikaisemmin.
Niitä maauimaloitahan täällä on ollut vaikka kuinka monta, paljonkin vanhempia.
- Tilastonikkari
Riihimäen maauimalan avajaiset olivat 7.5. 1955 !
- lluulisin
Voisiko olla 1952-1953.
- narttu3
Peltosaaren paska lammella ollu joskus uimala ja yleiset suihkupaikat
- normaali..mies
mä käytän sitä vieläkin suihkupaikkana
- Anonyymi
normaali..mies kirjoitti:
mä käytän sitä vieläkin suihkupaikkana
..Kultaisten !
- Anonyymi
Itse vedän aina aamukroolit tuossa. Vettä se vaan on! Sorsatkin ovat niin kesyjä etteivät paljoa välitä.
- kormunantti
Peltosaaressa oli maauimala Vantaanjoen yhteydessä, mutta tuo maauimala/uimahalli on rakennettu 1950-luvun puolessa välissä, ja se uimahalli 1980-luvulla.
- Tilastonikkari
Riihimäen uimahalli vihittiin 19. 9. 1979
- Anonyymi
Uimahalli valmistui 1979.
- Anonyymi
Muistaakseni meitä silloin kansakoulun tokaluokkalaisia vietiin maauimalaan syyskuussa 1955
- Anonyymi
Maauimala Vesitornin viereen valmistui 1956.
Peltosaaressa on ollut maauimala joen rannalla joskus 1920-luvulla. - Anonyymi
Mutta milloin Karavaani avattiin? 1960-luvulla, mutta mikä oli vuosi?
- Anonyymi
Kerran mä kävin siellä tornissa kaljalla ja huomasin että se allas oli tyhjä, vaikka oli vasta elokuun puoliväli. Ja kysyinkin niiltä paikallisilta, että onko se enää ollenkaan auki. Niin se sano, että tää onkin hölmön hommaa, kun paikat pistetään kiinni, kun koulut alkaa, vaikka kautta oiskin jäljellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693155
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541829Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461774Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1581641- 771564
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3361448Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m781290The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201258- 1581102
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251085