Kuka tietää, milloin maauimala aloitti toimintansa?
Se oli joka tapauksessa joskus 1950-luvulla.
Riihimäen maauimala
16
1494
Vastaukset
- flip4
1956 arkkitehti Yrjö Lindegrenin suunnittelema ja arkkitehti Aulis Blomstedtin viimeistelemä maauimala.
Lähde: http://www.rky.fi/read/asp/r_kohde_det.aspx?KOHDE_ID=4624- Uimari Unto
Lluulen, että tuossa on jotain virhettä tai sitten uimala oli jo yleisölle käytössä ainakin 3 - 4 vuotta aikaisemmin.
- tarkastappa
Uimari Unto kirjoitti:
Lluulen, että tuossa on jotain virhettä tai sitten uimala oli jo yleisölle käytössä ainakin 3 - 4 vuotta aikaisemmin.
Niitä maauimaloitahan täällä on ollut vaikka kuinka monta, paljonkin vanhempia.
- Tilastonikkari
Riihimäen maauimalan avajaiset olivat 7.5. 1955 !
- lluulisin
Voisiko olla 1952-1953.
- narttu3
Peltosaaren paska lammella ollu joskus uimala ja yleiset suihkupaikat
- normaali..mies
mä käytän sitä vieläkin suihkupaikkana
- Anonyymi
normaali..mies kirjoitti:
mä käytän sitä vieläkin suihkupaikkana
..Kultaisten !
- Anonyymi
Itse vedän aina aamukroolit tuossa. Vettä se vaan on! Sorsatkin ovat niin kesyjä etteivät paljoa välitä.
- kormunantti
Peltosaaressa oli maauimala Vantaanjoen yhteydessä, mutta tuo maauimala/uimahalli on rakennettu 1950-luvun puolessa välissä, ja se uimahalli 1980-luvulla.
- Tilastonikkari
Riihimäen uimahalli vihittiin 19. 9. 1979
- Anonyymi
Uimahalli valmistui 1979.
- Anonyymi
Muistaakseni meitä silloin kansakoulun tokaluokkalaisia vietiin maauimalaan syyskuussa 1955
- Anonyymi
Maauimala Vesitornin viereen valmistui 1956.
Peltosaaressa on ollut maauimala joen rannalla joskus 1920-luvulla. - Anonyymi
Mutta milloin Karavaani avattiin? 1960-luvulla, mutta mikä oli vuosi?
- Anonyymi
Kerran mä kävin siellä tornissa kaljalla ja huomasin että se allas oli tyhjä, vaikka oli vasta elokuun puoliväli. Ja kysyinkin niiltä paikallisilta, että onko se enää ollenkaan auki. Niin se sano, että tää onkin hölmön hommaa, kun paikat pistetään kiinni, kun koulut alkaa, vaikka kautta oiskin jäljellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875