Pedofiili?

Pro Haukipudas

Onko tosi että tämä "iso j####" joka aikoinaan juotteli niitä romanilapsiakin humalaan, olisi nyt lähtenyt istumaan pikkutytön raiskauksesta?

Tiedän miehen taustat, nyt lähti kiireellä pois haukiputaalta.

Tosiaankin isokokoinen mies, ennen oli isot tatuoinnit käsissä, jotka jälkeenpäin on leikattu/poltettu pois, vain kuopat jäljellä epäsiisti olemus maastoliivit aina päällä...

Jos tuo on totta, niin toivottavasti pysyy pois näiltä kyliltä tuomion jälkeen ;)

40

6896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuden vain sanon

      Kerran yritti kaksi mustalaismiestä Valintatalon kassalla postilla ollessani katsoa pankkikorttinumeroani. Seisoivat kantapäissä kiinni ja toinen vielä sanoi lopuksi että "en nyt saanut".

      Muuten en tuomitse, mutta käyttäytymisen perusteella kyllä.

      • Ei rasistella asiaa

        Kuvitelmasi kerroit, ei romanimiehet/naiset ole sellaisia mitä epäilet. Ovat rehellisyyden huippuja sekä suurinosa uskovaisia.


    • Revontie

      Mustalaiset on mitä on, mutta miten se tähän ketjuun liittyy???

      Ja tuohon aloittajan kysymykseen, asiasta liikkuu huhuja ympäri kylää...

    • yftdy

      haukiputaalla ainaki vielä kesälläasu.hullu se ja isänsä samanlainen

    • kkkkk1

      puttaalla se asuu.hullu se on ja isä samanlainen.ei oo näkynä pariin kuukauteen

    • mvp1

      Ohan tuo mies niin lapsen tasolle jäänyt etten yhtään ihmettelis jos olis tytöiltä ottanut maksun luonnossa pussikaljasta tms. Ei hällä paljon raksuta rattaat pään sisällä että mitä voi olla seuraukset, ja että mikä on oikein ja mikä väärin.

    • tietää varoa

      Minkä ikänen ja näkönen se äijä on??

    • ainou1

      Käykää lukemassa vaikkapa vanhemmat.com kyseisestä tyypistä, siellä on faktoja. Eikä mitenkään mukavaa luettavaa.

    • hbbrge

      en löydä tuolta sivulta?

    • tyttönen

      Kuulin pienenä huhuja kys. miehestä ja kerran tuli kylällä juttelemaan kun olin 12vuotta ja kävelytin pientä koiranpentua... lähdin äkkiä matkoihini kun tiesin kenestä kyse. Nyt tulee kylmät väreet nähdessä hänet ja isänsä kun ovat käyneet minun kassalla kaupassa....

    • Siinäpä lukemista
      • melekohirviö

    • Pro Haukipudas

      Huhujen mukaan siis 11V tyttö kyseessä...

      Linnassa on nyt.

      • ainoutaas

        Ei ole huhua vaan totta, lue tuosta linkistä tuomio! (joka ei ole ensimmäinen laatuaan)


      • Mvp1
        ainoutaas kirjoitti:

        Ei ole huhua vaan totta, lue tuosta linkistä tuomio! (joka ei ole ensimmäinen laatuaan)

        Ilmeisesti mies vaihtanut nimeään jo kolmesti tuomioiden välissä? Tämän jälkeen toivottavasti muuttaa kauas pois. Pelottavaa luettavaa...


      • ainouuu
        Mvp1 kirjoitti:

        Ilmeisesti mies vaihtanut nimeään jo kolmesti tuomioiden välissä? Tämän jälkeen toivottavasti muuttaa kauas pois. Pelottavaa luettavaa...

        Ei ole vaihtanut kuin kerran


      • kyllästynyt
        Mvp1 kirjoitti:

        Ilmeisesti mies vaihtanut nimeään jo kolmesti tuomioiden välissä? Tämän jälkeen toivottavasti muuttaa kauas pois. Pelottavaa luettavaa...

        Parempi kun olisi vankilassa lopun ikänsä.


      • Tuutu

      • hohhoi. .

      • Pro Haukipudas
        hohhoi. . kirjoitti:

        Opetelkaa lukemaan ja ennenkaikkea ymmärtämään lukemanne, ei oo tuon linkin aloituksessa kerrottu juttu sen tekosia.

        Tuomiolauselmassa nimi: Rautujärvi Jussi.

        Sama mies = Iso jussi!!!

        http://vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=7874


    • poju6

      Tunnetaan nimellä Iso-Jussi olin 14 ku yritti käpälöijä tinttasin naamarii ja huitasin puukolla nii lähti karkuu

    • sellanen tapaus

      isoja jusseja on 2kpl ja tämä toinen vääntäs tältä pedolta niskat nurin kun sattus käden ulottuville.. mutta "tuntomerkithän" jo ketjussa olikin, eikä ole pelkoa että sekasin menee... jos vähänkään ymmärtää lukemaansa..

    • KerroKalevaTotuus

      Sanomalehti Kaleva on toitottanut jo vuosia, että vain lestat on pedofiilejä. Tämänkin täytyy olla L perheen jälkikasvuja. Olenko oikeassa vai valehteleeko Kaleva?

      • 7seiska

        ei ole lestaperhe


    • Hyväonkaikkientietää

      Mikä...Mikä se tämmönen joloppi on? Ja missä pyörii? En ainakaan oo tuntomerkkeihin sopivaa kylillä nähny onneksi!

      • Törkyturpia

        Epäsiistiolemus,sopii useaankin revontorin nurkilla pyörivään.


    • Huolettaa

      Käykö paljon kalassa? Mitään muita tuntomerkkejä/kuvaa? Epäillään että asuu samassa talossa pikkusiskon kanssa... :/

    • ProHaukipudas

      Missä päin putaalla siskosi asuu?

      Koko ajan kuulee huhuja että olisi kehdannut kylällä kulkea..

      Kalamiehiä on joo, paitsi että "kalat" on vaan pikkulapsia joskus..

      Itsellä olisi hänelle hieman asiaa face to face, mutta asuinpaikka hukassa.

      • Huolettaa

        Ei asu putaalla vaan Oulussa melko lähellä keskustaa siskoni. Samassa talossa siis Rautujärvi Jussi joka kulkee kalassa, iso mies, partaa, kovasti kaikille juttelee, 51 vuotias ja niissä lakipapereissa näky että syntymävuosi 1964 mikä täsmäisi... Hyi että jos on sama mies.


    • ProHaukipudas

      On varmastikkin sama!

      Voisitko hieman vielä tarkentaa asuinpaikkaa?

    • Tietäjätietää

      Peltokatu 24 B, ykköskerros.

      • Rauhapalasi

        Muuttanut pois Peltokatu 24:stä kesäkuun alussa 2017.


    • Topi565

      Se maijailee nykyään kenttätien palvelukeskuksessa!

      • Rk-62

        Juu ainaki yks iso jussi jolla törkeet arvet käsissä plommien poistosta asuu kenttätien palvelukeskuksessa en itse haluaisi sellaisia samaan paikkaan jossa itse joudun olemaa sattumien summasta itse oon tehny vaikka ja mitä mutta noin alas en oo vajonnu enkä vajoa!!!


    • M.R.78

      Jussi asuu nykyään Myllyojalla Tiilitie kutosessa!!!!

    • Koi

      Ei asu enää Myllyojalla.

    • Naapuri666

      Oulunsalossa Toivolankuja 2 asuu nykyään. Ei kauaa kyllä....

    • Anonyymi

      Onko Jussissta havaintoja?

    • Anonyymi

      onko tällä jussilla semmonen huuhentaali velipoika joka leikkii poliisia?

    • Anonyymi

      Siis kuka??????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe