Ettekö te syrjäytyneet yksinäiset tajua kuinka koomista on että 1800 viestiketjua on täynnä valitusta siitä, ettei ole ketään. Kuulostaa vertauskuvallisesti samalta kuin että rakennusmies valittaisi työttömyydestään rakennusyrittäjälle, joka valittaa rakennusmiehelle takaisin työvoimapulasta. Naurettavaa ja todella säälittävän epätoivoista jauhantaa! Ymmärsitte varmaan?
ETSIKÄÄ TOISENNE. piste.
Rautalangasta taas ku ette älyy vieläkää prkl!!!
11
236
Vastaukset
- 77666787655555
Siis niin että putkimies valittaa ettei ole töitä ja urakoitsija ettei ole sähkömiestä, molemmat raksaäijiä mutteivat samanlaisia.
- moobie noobie
Niinpä. On se niin koomista, että väliin on ihan pakko heittää juttua miestisseistä. Miestissien seurassa kukaan ei ole yksin!
- ....................
Piti oikein korostaa, syrjäytyneet yksinäiset. Tuo pätemistekstisi ei varmaankaan siis koske niitä naispuolisia ns. yksinäisiä, jotka itkevät joka ilta eri olkapäätä vasten ns. yksinäisyyttään ja päivisin shoppailevat kamujensa kanssa. Näiden ihmisten valitushan on aivan ymmärrettävää.
Mutta koska olet niin kovin pätevä ja fiksu ihminen, niin kai olet jo haeskellut alan töitä? Luulisi, että maksaisivat ilomielin palkkaa henkilölle, joka keksii noinkin omaperäisiä ratkaisuja, ja täten saa yhteiskunnallisia ongelmia poistettua.
Et muuten samalla viitsisi mennä valistamaan esim. noita naurettavia masentuneita, heillähän varmaankin on lääkitykset ja siten ongelmalleen on jo jotain tehty. Tästä huolimatta valittavat olotilaansa palstallaan. Mitä vittua, vai mitä? - 6+9
On tuo masentuneiden touhu aika masentavaa kun viitsivät vastailla noihin trolleihin joita palsta on täynnä.
- LÄÄKKEET!
Täs on yks yksinäinen alkoholisti, joka on pärjäillyt suhteellisesti hyvin sen kanssa kannabiksen (13 v. lähes joka päivä) ja diapam-lääkityksen (8 vuotta) avulla. Sillä olen selvinnyt (/unohtanut) alkuperäisen syyn/masennuksen alkoholismin laukaisseesta yksipuolisesta ensirakkaudesta, 17 vuotta sitten, aika paljolti. Siksi olen vielä hengissä.
Minä olen SE, joka eri netti sivuilla ja MMO pelien chateissä saarnasi Venäjän vastaisista pakotteista (jotka toteutui) kauan ennen niiden voimaan tuloa.
Nyt näyttää, että joko diilerit täällä pohjoisessa on kääntäny mulle selkänsä, tai sitten Suomen poliisi on tullut tehokkaammaksi.
Joka tapauksessa syytän Suomen valtiota.
Olen tähän mennessä tehnyt työtä Suomen eteen, mut täytyy sanoa et kun mulla loppuu "varastot", käännyn Suomea vastaan...
Sillä mielin estäkää kannabiksen laillistaminen.
Ja varautukaa kolmanteen maailmansotaan, kun mulla loppuu "lääkkeet", silloin ei vois vähempää olla kiinnostunu vaikka omale kohale osus pommi...- Poliisi - Polis
Olemme tehostaneet toimintaa.
- LÄÄKKEET!
Poliisi - Polis kirjoitti:
Olemme tehostaneet toimintaa.
Ok no se on Suomen valtio sitten, joka uhrataan kuin meidät polttelijat uhrattiin.
Varautukaa Venäjän hyökkäykseen jos mulle ei ala löytyä lääkkeitä pian, te ootte nyt tekemisissä sellaisen propagandistin/agitaattorin kanssa joka todella osaa laittaa asioita tapahtuun... Ette todellakaan halua musta "rauhallisen" sijaan sitä riidan vittuuntunutta riidanhaluista trollia ryssien keskuuteen netissä...
PS. sain armeijasta vapautuksen "päihdeongelman takia", eli taistelkaa te vaan, mun ei tarvi.
Nimim. "runggu" eksyi ensimmäistä kertaa tälle puolelle foorumia, jossa aihe on "yksinäisyys" eli siitähän avaudutaan TÄÄLLÄ, puhutaan aivan avoimesti...
Tervetuloa vaan messiin... Muista että sitähä varten aihealue "yksinäisyys" on että siellä avaudut... Oho, toistan jo mainittua...
Jos turhauttaa niin mene muualle jakelemaan vinkkejäsi, täällä on vain "menetetyt tapaukset" ... ... ... (Oikeasti, minä mukaan lukien, eli pidetääs ne nirhaussuunnitelmat vielä kaapissa....)- kdkkslsdldld
1. Yksinäiset eivät halua tutustua toisiin luusereihin. 2. Vaikka haluaisivatkin, he ovat esim.masentuneita, aloitekyvyttömiä ja pelokkaita kohtaamaan toisia ihmisiä.
Tahtoisin kuitenkin tsempata ja kertoa että apua on tarjolla, ottakaa se vastaan! Vain sinä voit muuttaa elämäsi suunnan. Onnea ja jaksamista kaikille!!! - väärä vitonen
Lavi lauleskeli aikoinaan näin "sukuvika on se kun suksi ei luista, elämäni ladulla sen huomata sain ".
Ei siinä auta päivittelyt ja syyllistämiset, se menee joillakin vaan niin.
Tuo Lavin laulun sanoitus kertoo asiasta loppujen lopuksi kuitenkin
kohtalaisen siistillä tavalla, vähän kanssaymmärtäen, liikoja
syyllistämättä. Tosin vaan yhdeltä kantilta ja yhden aikakauden ajalta
tämän maan historiasta, silti täältäkin varmaan löytyy vieläkin
samoja kohtalon kolhimia. - marstallinnaan
Hei kuulostaa hyvältä idealta...
Muttakun, oon epäsosiaalinen tai sitten naiset ovat epäsosiaalisuuden multihuipentumia.
Mitä kadulla näkee: kauniita varattuja naisia; sotanorsuja NOT; mielenterveysongelmia viillettyjä käsivarsia NOT; lepsoja ja lessuja NOT...
Ei oo hirveesti valinnanvaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666084Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583043- 312203
- 131817
- 201778
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131532- 181529
- 491495
- 91463