Onnistuit tuhomaan minut pask.......nen!
TUHOSIT MINUT!
16
506
Vastaukset
- Elämää se on
Miten paskiainen voi tuhota hyvän ihmisen?
Oppia pitäis, ei katkeroitua ja romuttautua.
Kuspäät on kuspäit.- elämän maku
Elämän makuista elämää, jossa välillä on syljettävä roskia suupielistä. Sitä se on, kun ihmiseksi kasvamisen matkalla kriisi ottaa voimille. Jotkut meistä kasvavat ajallaan eroon teiniydestä ja jotkut vasta vaihdevuosien villityksessä, kumpi on helpompaa, en tiedä. Väittävät sen vesirokonkin sairastamisen menevän sitä helpommalla, mitä nuorempi on eli voisiko tässäkin mennä niin?
Oppia pitäis, kuten tuossa sanotaan. Niellä se katkera kalkki ja päättää, ettei enää koskaan ajaudu samaan tilanteeseen. Kuspäitä niitä riittää, tämä havainto tehtiin jo hamassa nuoruudessa, mutta kuinkas kävikään. Vuosikymmenten liiton jälkeen rakkaasi muuttui kuspäiseksi, kun vanhuuden ja kyvyttömyyden pelko ajoi hänet matkaan, heppi keuli liikaa ja kaikkialla. Ikäistään eronnutta ja yksinäistä kaatui, kuten termi kuuluu. Jokaisen puolesta olen surullinen, mutta myös ihmeissäni jokaisen sokeasta pisteestä.
Olin kriisin puhjettua katkera, hetken. Minustakin olisi pitänyt tulla katkera, mutta miten, kun nämä sokeutuneet ottivat yhteyttä, soittelivat tuntemattomista numeroista, sylkivät ohikulkeissaan kohti ja kiusasivat jokainen sillä tavalla, jonka osasivat parhaiten. Opin paljon katkeroituneista ja kuspäisistä ja päätin, etten tuollaiseksi ainakaan halua tulla.
Ymmärsin, että sen sijaan, että kaadan katkeruuteni syyttömien niskaan, minun tulee itse kasvaa ihmisenä ulos tuosta katkeruudesta. Se ei ole helppoa, jos joutuu omassa elinpiirissään välttelemään arkisia paikkoja, jotta ei aina kohtaisi näitä ihmisiä. Opin, että kun tahto on kova, eikä jää marinoitumaan katkeroliemiin, voi selvityä.
Jokainen meistä vuorollaan virheitä tekee ja vuorollaan hetkeksi katkeroituu, mutta hyvä ihminen kyllä sellaisista selviytyy. - minäkin
elämän maku kirjoitti:
Elämän makuista elämää, jossa välillä on syljettävä roskia suupielistä. Sitä se on, kun ihmiseksi kasvamisen matkalla kriisi ottaa voimille. Jotkut meistä kasvavat ajallaan eroon teiniydestä ja jotkut vasta vaihdevuosien villityksessä, kumpi on helpompaa, en tiedä. Väittävät sen vesirokonkin sairastamisen menevän sitä helpommalla, mitä nuorempi on eli voisiko tässäkin mennä niin?
Oppia pitäis, kuten tuossa sanotaan. Niellä se katkera kalkki ja päättää, ettei enää koskaan ajaudu samaan tilanteeseen. Kuspäitä niitä riittää, tämä havainto tehtiin jo hamassa nuoruudessa, mutta kuinkas kävikään. Vuosikymmenten liiton jälkeen rakkaasi muuttui kuspäiseksi, kun vanhuuden ja kyvyttömyyden pelko ajoi hänet matkaan, heppi keuli liikaa ja kaikkialla. Ikäistään eronnutta ja yksinäistä kaatui, kuten termi kuuluu. Jokaisen puolesta olen surullinen, mutta myös ihmeissäni jokaisen sokeasta pisteestä.
Olin kriisin puhjettua katkera, hetken. Minustakin olisi pitänyt tulla katkera, mutta miten, kun nämä sokeutuneet ottivat yhteyttä, soittelivat tuntemattomista numeroista, sylkivät ohikulkeissaan kohti ja kiusasivat jokainen sillä tavalla, jonka osasivat parhaiten. Opin paljon katkeroituneista ja kuspäisistä ja päätin, etten tuollaiseksi ainakaan halua tulla.
Ymmärsin, että sen sijaan, että kaadan katkeruuteni syyttömien niskaan, minun tulee itse kasvaa ihmisenä ulos tuosta katkeruudesta. Se ei ole helppoa, jos joutuu omassa elinpiirissään välttelemään arkisia paikkoja, jotta ei aina kohtaisi näitä ihmisiä. Opin, että kun tahto on kova, eikä jää marinoitumaan katkeroliemiin, voi selvityä.
Jokainen meistä vuorollaan virheitä tekee ja vuorollaan hetkeksi katkeroituu, mutta hyvä ihminen kyllä sellaisista selviytyy.HIENO KIRJOITUS.......... ja osui minuun kuin kirves halkoon >>>> Sain juuri n 10 min sitten fb:ssa vastauksen eräältä katkeruuteen marinoidulta... ja oli hyvä että en vastannut samalla ( vielä katkeroidumalla ) vasta-argumentilla....
Pelastit iltani ja huomisen,,ja jopa tulevaisuuteni,,,,sillä annoit ajattelemisen aihetta..
kiitos.. nimim " elämänmaku "! - Kannattaakokeilla
elämän maku kirjoitti:
Jokainen meistä vuorollaan virheitä tekee ja vuorollaan hetkeksi katkeroituu, mutta hyvä ihminen kyllä sellaisista selviytyy.Kannattaa iskeä pesäpallomailalla takaisin. Kyllä varmaan muistikin palaa joutuisasti, kun korvat leikataan päästä?
- Tutkijatutkii
Kannattaakokeilla kirjoitti:
Kannattaa iskeä pesäpallomailalla takaisin. Kyllä varmaan muistikin palaa joutuisasti, kun korvat leikataan päästä?
Juu ja tehdä se niin, ettei jää harmittamaan jälkeenpäin. Tekee jutskan ja unohtaa. Älä jätä asiaa kesken, harmittaa sitten jälkeenpäin. Iske lujaa takaisin, koska olet sen arvoinen.
- perustele2
Millähän tavalla? Perustele? Jos et osaa perustella, sitten toi on vaan katkeran perätön väite jostakin ihmisestä.
- Just joo
Ei sinulle kenenkään mitään tarvitse perustella. Minä ainakin ymmärsin hyvin edelleisen. Kirjoita sinä kuule vain omia juttuja eläkä alleviivaa muiden ja vielä aina negalla. Paljon on sinullakin vielä opittavaa. Harmi ett täällä netissäkin noita samoja tyyppejä joita pihalla voi väistellä.....
- Itselleenvihainen
Täytyy vaan jonnekin saada avautua.. Tää on kait ihan ok paikka sitä varten, ei haittaa vaikka ketään ei kiinnostaisikaan.
Sinä, sanoinkuvaamaton ihmisen perverssi imitaatio, valehtelit minulle niin isosta asiasta, ettei siitä voisi kuvitella kenenkään vähänkään moraalia omaavan kykenevän valehdella. Valehtelusi ja oman idioottimaisuuteni (koska uskoin sinua) johdosta, menetin sen parhaimman ihmisen, kenet olen koskaan saanut tavata.
Tästä tilanteesta johtuen en saa koskaan tietää, mitä minusta ja tästä upeasta ihmisestä olisi voinut yhdessä tulla.. Ja miksi en? Koska minua hävettää myöntää olleeni niin naiivi, että uskoin sinua!!! Minua myös pelottaa kertoa asiasta.. En vain jaksa uskoa, että hän ajattelisi minusta enää samalla tavalla kuultuaan miten olen omat asiani sotkenut..
Valehtelu on helppoa, mutta sillä on pahimmassa tapauksessa valtavat seuraukset..- Pahasaapalkkansa
Olen paljon miettinyt sitä, miten valehtelijat kestävät itseään. Luulisi, että tuntuisi jossain, samoin kuin kiusaajat. Pitää olla aika sairaita ja säälittäviä raukkoja. Samoin koin syyllisyyttä siitä, että pyrin uskomaan ihmisiin ja hyvään. Sitä saa nenilleen aika pahasti. Paras juttu on kuitenkin että voi hyvällä omalla tunnolla katsoa eteenpäin.
- Itselleenvihainen
Samaa ihmettelen minäkin, miten voi toisella ihmisellä leikkiä niin julmasti..?
Vaikeaa se eteenpäin katsominenkin on..
- Johnfun
Itsekin joutunut koviin paikkoihin, mutta oppinut jotain siitä. En usko, että enää hyppivät nenille.
- Itselleenvihainen
Käsittämätöntä vaan, että mun täytyy näköjään kaikki oppia sitä hankalinta kautta.. Jotenkin luotin siihen, että kun itse ei valehtele, niin toinenkin puhuu totta..
- Hetkilöi
Minullekin tehtiin kiusaa, mutta ei enää kiusaa. Ovat siellä mullan alla...
- Tsemppaajamestari
Asennetta, kyllä se siitä.
- Yksinkertaista
Mun mielestä vääryyttä kärsineiden pitää tehdä asioille niin, että isketään aina takaisin. Jos pitää tappaa, tapetaan. Kaikille ei puhe auta.
- minäkin
Mie lähen eri suuntaan sen kusipää katkeran ihmisen vuoksi......Minuun ei katkeruutta tartuteta.........siinä olen ehdoton.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768