TUHOSIT MINUT!

onnitteleut

Onnistuit tuhomaan minut pask.......nen!

16

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämää se on

      Miten paskiainen voi tuhota hyvän ihmisen?

      Oppia pitäis, ei katkeroitua ja romuttautua.

      Kuspäät on kuspäit.

      • elämän maku

        Elämän makuista elämää, jossa välillä on syljettävä roskia suupielistä. Sitä se on, kun ihmiseksi kasvamisen matkalla kriisi ottaa voimille. Jotkut meistä kasvavat ajallaan eroon teiniydestä ja jotkut vasta vaihdevuosien villityksessä, kumpi on helpompaa, en tiedä. Väittävät sen vesirokonkin sairastamisen menevän sitä helpommalla, mitä nuorempi on eli voisiko tässäkin mennä niin?

        Oppia pitäis, kuten tuossa sanotaan. Niellä se katkera kalkki ja päättää, ettei enää koskaan ajaudu samaan tilanteeseen. Kuspäitä niitä riittää, tämä havainto tehtiin jo hamassa nuoruudessa, mutta kuinkas kävikään. Vuosikymmenten liiton jälkeen rakkaasi muuttui kuspäiseksi, kun vanhuuden ja kyvyttömyyden pelko ajoi hänet matkaan, heppi keuli liikaa ja kaikkialla. Ikäistään eronnutta ja yksinäistä kaatui, kuten termi kuuluu. Jokaisen puolesta olen surullinen, mutta myös ihmeissäni jokaisen sokeasta pisteestä.

        Olin kriisin puhjettua katkera, hetken. Minustakin olisi pitänyt tulla katkera, mutta miten, kun nämä sokeutuneet ottivat yhteyttä, soittelivat tuntemattomista numeroista, sylkivät ohikulkeissaan kohti ja kiusasivat jokainen sillä tavalla, jonka osasivat parhaiten. Opin paljon katkeroituneista ja kuspäisistä ja päätin, etten tuollaiseksi ainakaan halua tulla.

        Ymmärsin, että sen sijaan, että kaadan katkeruuteni syyttömien niskaan, minun tulee itse kasvaa ihmisenä ulos tuosta katkeruudesta. Se ei ole helppoa, jos joutuu omassa elinpiirissään välttelemään arkisia paikkoja, jotta ei aina kohtaisi näitä ihmisiä. Opin, että kun tahto on kova, eikä jää marinoitumaan katkeroliemiin, voi selvityä.

        Jokainen meistä vuorollaan virheitä tekee ja vuorollaan hetkeksi katkeroituu, mutta hyvä ihminen kyllä sellaisista selviytyy.


      • minäkin
        elämän maku kirjoitti:

        Elämän makuista elämää, jossa välillä on syljettävä roskia suupielistä. Sitä se on, kun ihmiseksi kasvamisen matkalla kriisi ottaa voimille. Jotkut meistä kasvavat ajallaan eroon teiniydestä ja jotkut vasta vaihdevuosien villityksessä, kumpi on helpompaa, en tiedä. Väittävät sen vesirokonkin sairastamisen menevän sitä helpommalla, mitä nuorempi on eli voisiko tässäkin mennä niin?

        Oppia pitäis, kuten tuossa sanotaan. Niellä se katkera kalkki ja päättää, ettei enää koskaan ajaudu samaan tilanteeseen. Kuspäitä niitä riittää, tämä havainto tehtiin jo hamassa nuoruudessa, mutta kuinkas kävikään. Vuosikymmenten liiton jälkeen rakkaasi muuttui kuspäiseksi, kun vanhuuden ja kyvyttömyyden pelko ajoi hänet matkaan, heppi keuli liikaa ja kaikkialla. Ikäistään eronnutta ja yksinäistä kaatui, kuten termi kuuluu. Jokaisen puolesta olen surullinen, mutta myös ihmeissäni jokaisen sokeasta pisteestä.

        Olin kriisin puhjettua katkera, hetken. Minustakin olisi pitänyt tulla katkera, mutta miten, kun nämä sokeutuneet ottivat yhteyttä, soittelivat tuntemattomista numeroista, sylkivät ohikulkeissaan kohti ja kiusasivat jokainen sillä tavalla, jonka osasivat parhaiten. Opin paljon katkeroituneista ja kuspäisistä ja päätin, etten tuollaiseksi ainakaan halua tulla.

        Ymmärsin, että sen sijaan, että kaadan katkeruuteni syyttömien niskaan, minun tulee itse kasvaa ihmisenä ulos tuosta katkeruudesta. Se ei ole helppoa, jos joutuu omassa elinpiirissään välttelemään arkisia paikkoja, jotta ei aina kohtaisi näitä ihmisiä. Opin, että kun tahto on kova, eikä jää marinoitumaan katkeroliemiin, voi selvityä.

        Jokainen meistä vuorollaan virheitä tekee ja vuorollaan hetkeksi katkeroituu, mutta hyvä ihminen kyllä sellaisista selviytyy.

        HIENO KIRJOITUS.......... ja osui minuun kuin kirves halkoon >>>> Sain juuri n 10 min sitten fb:ssa vastauksen eräältä katkeruuteen marinoidulta... ja oli hyvä että en vastannut samalla ( vielä katkeroidumalla ) vasta-argumentilla....

        Pelastit iltani ja huomisen,,ja jopa tulevaisuuteni,,,,sillä annoit ajattelemisen aihetta..

        kiitos.. nimim " elämänmaku "!


      • Kannattaakokeilla
        elämän maku kirjoitti:

        Elämän makuista elämää, jossa välillä on syljettävä roskia suupielistä. Sitä se on, kun ihmiseksi kasvamisen matkalla kriisi ottaa voimille. Jotkut meistä kasvavat ajallaan eroon teiniydestä ja jotkut vasta vaihdevuosien villityksessä, kumpi on helpompaa, en tiedä. Väittävät sen vesirokonkin sairastamisen menevän sitä helpommalla, mitä nuorempi on eli voisiko tässäkin mennä niin?

        Oppia pitäis, kuten tuossa sanotaan. Niellä se katkera kalkki ja päättää, ettei enää koskaan ajaudu samaan tilanteeseen. Kuspäitä niitä riittää, tämä havainto tehtiin jo hamassa nuoruudessa, mutta kuinkas kävikään. Vuosikymmenten liiton jälkeen rakkaasi muuttui kuspäiseksi, kun vanhuuden ja kyvyttömyyden pelko ajoi hänet matkaan, heppi keuli liikaa ja kaikkialla. Ikäistään eronnutta ja yksinäistä kaatui, kuten termi kuuluu. Jokaisen puolesta olen surullinen, mutta myös ihmeissäni jokaisen sokeasta pisteestä.

        Olin kriisin puhjettua katkera, hetken. Minustakin olisi pitänyt tulla katkera, mutta miten, kun nämä sokeutuneet ottivat yhteyttä, soittelivat tuntemattomista numeroista, sylkivät ohikulkeissaan kohti ja kiusasivat jokainen sillä tavalla, jonka osasivat parhaiten. Opin paljon katkeroituneista ja kuspäisistä ja päätin, etten tuollaiseksi ainakaan halua tulla.

        Ymmärsin, että sen sijaan, että kaadan katkeruuteni syyttömien niskaan, minun tulee itse kasvaa ihmisenä ulos tuosta katkeruudesta. Se ei ole helppoa, jos joutuu omassa elinpiirissään välttelemään arkisia paikkoja, jotta ei aina kohtaisi näitä ihmisiä. Opin, että kun tahto on kova, eikä jää marinoitumaan katkeroliemiin, voi selvityä.

        Jokainen meistä vuorollaan virheitä tekee ja vuorollaan hetkeksi katkeroituu, mutta hyvä ihminen kyllä sellaisista selviytyy.

        Kannattaa iskeä pesäpallomailalla takaisin. Kyllä varmaan muistikin palaa joutuisasti, kun korvat leikataan päästä?


      • Tutkijatutkii
        Kannattaakokeilla kirjoitti:

        Kannattaa iskeä pesäpallomailalla takaisin. Kyllä varmaan muistikin palaa joutuisasti, kun korvat leikataan päästä?

        Juu ja tehdä se niin, ettei jää harmittamaan jälkeenpäin. Tekee jutskan ja unohtaa. Älä jätä asiaa kesken, harmittaa sitten jälkeenpäin. Iske lujaa takaisin, koska olet sen arvoinen.


    • perustele2

      Millähän tavalla? Perustele? Jos et osaa perustella, sitten toi on vaan katkeran perätön väite jostakin ihmisestä.

    • Just joo

      Ei sinulle kenenkään mitään tarvitse perustella. Minä ainakin ymmärsin hyvin edelleisen. Kirjoita sinä kuule vain omia juttuja eläkä alleviivaa muiden ja vielä aina negalla. Paljon on sinullakin vielä opittavaa. Harmi ett täällä netissäkin noita samoja tyyppejä joita pihalla voi väistellä.....

    • Itselleenvihainen

      Täytyy vaan jonnekin saada avautua.. Tää on kait ihan ok paikka sitä varten, ei haittaa vaikka ketään ei kiinnostaisikaan.
      Sinä, sanoinkuvaamaton ihmisen perverssi imitaatio, valehtelit minulle niin isosta asiasta, ettei siitä voisi kuvitella kenenkään vähänkään moraalia omaavan kykenevän valehdella. Valehtelusi ja oman idioottimaisuuteni (koska uskoin sinua) johdosta, menetin sen parhaimman ihmisen, kenet olen koskaan saanut tavata.
      Tästä tilanteesta johtuen en saa koskaan tietää, mitä minusta ja tästä upeasta ihmisestä olisi voinut yhdessä tulla.. Ja miksi en? Koska minua hävettää myöntää olleeni niin naiivi, että uskoin sinua!!! Minua myös pelottaa kertoa asiasta.. En vain jaksa uskoa, että hän ajattelisi minusta enää samalla tavalla kuultuaan miten olen omat asiani sotkenut..
      Valehtelu on helppoa, mutta sillä on pahimmassa tapauksessa valtavat seuraukset..

      • Pahasaapalkkansa

        Olen paljon miettinyt sitä, miten valehtelijat kestävät itseään. Luulisi, että tuntuisi jossain, samoin kuin kiusaajat. Pitää olla aika sairaita ja säälittäviä raukkoja. Samoin koin syyllisyyttä siitä, että pyrin uskomaan ihmisiin ja hyvään. Sitä saa nenilleen aika pahasti. Paras juttu on kuitenkin että voi hyvällä omalla tunnolla katsoa eteenpäin.


      • Itselleenvihainen

        Samaa ihmettelen minäkin, miten voi toisella ihmisellä leikkiä niin julmasti..?
        Vaikeaa se eteenpäin katsominenkin on..


    • Johnfun

      Itsekin joutunut koviin paikkoihin, mutta oppinut jotain siitä. En usko, että enää hyppivät nenille.

      • Itselleenvihainen

        Käsittämätöntä vaan, että mun täytyy näköjään kaikki oppia sitä hankalinta kautta.. Jotenkin luotin siihen, että kun itse ei valehtele, niin toinenkin puhuu totta..


    • Hetkilöi

      Minullekin tehtiin kiusaa, mutta ei enää kiusaa. Ovat siellä mullan alla...

      • Tsemppaajamestari

        Asennetta, kyllä se siitä.


    • Yksinkertaista

      Mun mielestä vääryyttä kärsineiden pitää tehdä asioille niin, että isketään aina takaisin. Jos pitää tappaa, tapetaan. Kaikille ei puhe auta.

      • minäkin

        Mie lähen eri suuntaan sen kusipää katkeran ihmisen vuoksi......Minuun ei katkeruutta tartuteta.........siinä olen ehdoton.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe