Mulla ollu 5 kappaleen verran lanciota kaikki ruostu käsiin ei enää ikinä
Vastaukset 11
- hmmmm
ja kuiteski viidesti toistit samaa virhettä?? uskoo ken tahtoo
- älä osta lancia
Niin tein mutten 6 kertaa tee
- veekuus
älä osta lancia kirjoitti:
Niin tein mutten 6 kertaa tee
Kerroppa mitä malleja on sulla ollu?tuskin yhtään,koska liian kalliita sinulle luottotiedoton persaukinen juntti.
- Täh?
Mitä teemme tällä "tiedolla"?
- Uutispommi
Olihan uutinen. Joka auto ruostuu. Sen verran kun niillä tulee ajettua niin kyllä kestää. Onhan se nyt ihmiset aivan eri köröttääkö harmaalla toyotalla tai skodalla verrattuna Lanciaan.
- Dedranomistaja
Toyota ja Skoda sentäs kestää :D Lancia ei.
- Kerranvieläkokeilen
Mulla on ollut 10kpl Skodia. Yhden ajattelin vielä ostaa mutta sitten lopetan, on se niin huono auto.
- LanciaMies
Hieno auto tämä mun Lancia Thema RallySport V6 Turbo 4wd.
- eipelkoa
Ei enään, no eihän niitä suomessa myydäkkään enään, uusia.
- 34rf234r
Pizzaa ne osaa kyllä tehdä, mutta autoja ei leivota kasaan, siinä vaaditaan enemmän tekniikan tietämystä kun tomaattimurskeen levityksessä.
- Laciaano
Juuri kävin saksassa ostamassa 2009 Lancian ja on niin makea, että pois alta. Ei ruosteen pisaraakaan missään, tuli meinaan hyvinkintarkasti tutkittua ja samalla ruiskutin ruosteenestot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102331Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???271085- 71932
- 105930
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha597887- 48855
- 85770
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 69664
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31656