Mulla ollu 5 kappaleen verran lanciota kaikki ruostu käsiin ei enää ikinä
ei enää ikinä lanciaa
11
1097
Vastaukset
- hmmmm
ja kuiteski viidesti toistit samaa virhettä?? uskoo ken tahtoo
- älä osta lancia
Niin tein mutten 6 kertaa tee
- veekuus
älä osta lancia kirjoitti:
Niin tein mutten 6 kertaa tee
Kerroppa mitä malleja on sulla ollu?tuskin yhtään,koska liian kalliita sinulle luottotiedoton persaukinen juntti.
- Täh?
Mitä teemme tällä "tiedolla"?
- Uutispommi
Olihan uutinen. Joka auto ruostuu. Sen verran kun niillä tulee ajettua niin kyllä kestää. Onhan se nyt ihmiset aivan eri köröttääkö harmaalla toyotalla tai skodalla verrattuna Lanciaan.
- Dedranomistaja
Toyota ja Skoda sentäs kestää :D Lancia ei.
- Kerranvieläkokeilen
Mulla on ollut 10kpl Skodia. Yhden ajattelin vielä ostaa mutta sitten lopetan, on se niin huono auto.
- LanciaMies
Hieno auto tämä mun Lancia Thema RallySport V6 Turbo 4wd.
- eipelkoa
Ei enään, no eihän niitä suomessa myydäkkään enään, uusia.
- 34rf234r
Pizzaa ne osaa kyllä tehdä, mutta autoja ei leivota kasaan, siinä vaaditaan enemmän tekniikan tietämystä kun tomaattimurskeen levityksessä.
- Laciaano
Juuri kävin saksassa ostamassa 2009 Lancian ja on niin makea, että pois alta. Ei ruosteen pisaraakaan missään, tuli meinaan hyvinkintarkasti tutkittua ja samalla ruiskutin ruosteenestot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114369
- 793543
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223401Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843395Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273296- 762964
- 892883
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim662841"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452800Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589