Ruokolahden pizzeria

Audilöytyy

Onko tietoa naispuolisesta Suomalaisesta pizzakuskista? Onkohan hän sinkku? Jäit mieleen, kun tilasin pizzaa. T. Audimies.

12

427

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hupaisaa

Eipä ole sinkku!

• jalkaisin jakaa

mohammedin jalkavaimo

• ahmetti.

onneksi mies ei välitä

• Ruokolahtelainen
        ahmetti. kirjoitti:

onneksi mies ei välitä

Ja taas yksi paskanpuhuja. Hattua nostan yrittäjällel ja palveluja käytän. Nämä peräkylän mammanpojat ja sossun vakioasukkaat eivät osaa muuta kuin itkeä. Kokeilkaapa pistää pizzeriaa pystyyn, joutuisi töitä tekemään ja paljon. Ruokolahden yrittäjä tekee todella pitkää työpäivää ja on asiakaspalvelultaan esimerkillinen. Ja tiedoksi vaan, en ole sukua, ystävä tai maahanmuuttaja.

• velkavankeus
        Ruokolahtelainen kirjoitti:

Ja taas yksi paskanpuhuja. Hattua nostan yrittäjällel ja palveluja käytän. Nämä peräkylän mammanpojat ja sossun vakioasukkaat eivät osaa muuta kuin itkeä. Kokeilkaapa pistää pizzeriaa pystyyn, joutuisi töitä tekemään ja paljon. Ruokolahden yrittäjä tekee todella pitkää työpäivää ja on asiakaspalvelultaan esimerkillinen. Ja tiedoksi vaan, en ole sukua, ystävä tai maahanmuuttaja.

Joo olihan minulla pizzeria. Valitettavaa vaan oli, kun maksoi verot, niin yksi henkilö tulee jotenkin toimeen kulujen jälkeen, jos myy 80 10e pizzaa.

• velkavankeus
        velkavankeus kirjoitti:

Joo olihan minulla pizzeria. Valitettavaa vaan oli, kun maksoi verot, niin yksi henkilö tulee jotenkin toimeen kulujen jälkeen, jos myy 80 10e pizzaa.

Päivässä!!!!

• näinseon

Päivässäpä hyvinkin.
        Mietihän nyt itse. Paistat päivässä 80 pizzaa à 10.-
        Maksat siitä alv:n 24%. Verenimijät tahtovat vielä henkilökohtaisesta tulosta veron, n.30 %, yrittäjäeläkemaksu on 21,2 % brutosta, sitten nämä muut sosiaalikulut, vakuutukset, toimipisteen vuokra, sähköt, jakelukulut, pisteen perustamiskulut (sisustus, koneet laitteet) jne. Mieti paljonko käteen jää, vaikka tekisit yksin 12:sta tuntista päivää. Saati sitten jos otat lisää vaikka yhden työntekijän.
        Jos ei kauppa käy, ei tule tukiaisia, vaan ulosottomies.

• aviomies

Pojat ,,,älkää mun muijaa vikitelkö!!Ei se kaikille anna..

• upposijo

Mulle anto

• virmutjoepoikkii

laitetaa antammaa ku lyyää pari violettii paper lappuu jos on vitone ja kaks nollaa peräs onha se tämäkii tapa rahasa kuluttaa ku päivät maleksii peräkylä nurkilla paskaa haistellessa

• tuttujuttuon
        virmutjoepoikkii kirjoitti:

laitetaa antammaa ku lyyää pari violettii paper lappuu jos on vitone ja kaks nollaa peräs onha se tämäkii tapa rahasa kuluttaa ku päivät maleksii peräkylä nurkilla paskaa haistellessa

Kyllä siltä sai ilmasiks

• Mättöövät

Ananakset oli pahoja pizzassa, ehkä päässeet vähän "piimimään" tai jotain...Ei muuta lisättävää, muuten tosi hyviä lättyjä ollut!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4662
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1957
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1640
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      135
      1211
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1131
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe