Onko tietoa naispuolisesta Suomalaisesta pizzakuskista? Onkohan hän sinkku? Jäit mieleen, kun tilasin pizzaa. T. Audimies.
Ruokolahden pizzeria
12
409
Vastaukset
- Hupaisaa
Eipä ole sinkku!
- jalkaisin jakaa
mohammedin jalkavaimo
- ahmetti.
onneksi mies ei välitä
- Ruokolahtelainen
ahmetti. kirjoitti:
onneksi mies ei välitä
Ja taas yksi paskanpuhuja. Hattua nostan yrittäjällel ja palveluja käytän. Nämä peräkylän mammanpojat ja sossun vakioasukkaat eivät osaa muuta kuin itkeä. Kokeilkaapa pistää pizzeriaa pystyyn, joutuisi töitä tekemään ja paljon. Ruokolahden yrittäjä tekee todella pitkää työpäivää ja on asiakaspalvelultaan esimerkillinen. Ja tiedoksi vaan, en ole sukua, ystävä tai maahanmuuttaja.
- velkavankeus
Ruokolahtelainen kirjoitti:
Ja taas yksi paskanpuhuja. Hattua nostan yrittäjällel ja palveluja käytän. Nämä peräkylän mammanpojat ja sossun vakioasukkaat eivät osaa muuta kuin itkeä. Kokeilkaapa pistää pizzeriaa pystyyn, joutuisi töitä tekemään ja paljon. Ruokolahden yrittäjä tekee todella pitkää työpäivää ja on asiakaspalvelultaan esimerkillinen. Ja tiedoksi vaan, en ole sukua, ystävä tai maahanmuuttaja.
Joo olihan minulla pizzeria. Valitettavaa vaan oli, kun maksoi verot, niin yksi henkilö tulee jotenkin toimeen kulujen jälkeen, jos myy 80 10e pizzaa.
- velkavankeus
velkavankeus kirjoitti:
Joo olihan minulla pizzeria. Valitettavaa vaan oli, kun maksoi verot, niin yksi henkilö tulee jotenkin toimeen kulujen jälkeen, jos myy 80 10e pizzaa.
Päivässä!!!!
- näinseon
Päivässäpä hyvinkin.
Mietihän nyt itse. Paistat päivässä 80 pizzaa à 10.-
Maksat siitä alv:n 24%. Verenimijät tahtovat vielä henkilökohtaisesta tulosta veron, n.30 %, yrittäjäeläkemaksu on 21,2 % brutosta, sitten nämä muut sosiaalikulut, vakuutukset, toimipisteen vuokra, sähköt, jakelukulut, pisteen perustamiskulut (sisustus, koneet laitteet) jne. Mieti paljonko käteen jää, vaikka tekisit yksin 12:sta tuntista päivää. Saati sitten jos otat lisää vaikka yhden työntekijän.
Jos ei kauppa käy, ei tule tukiaisia, vaan ulosottomies.
- aviomies
Pojat ,,,älkää mun muijaa vikitelkö!!Ei se kaikille anna..
- upposijo
Mulle anto
- virmutjoepoikkii
laitetaa antammaa ku lyyää pari violettii paper lappuu jos on vitone ja kaks nollaa peräs onha se tämäkii tapa rahasa kuluttaa ku päivät maleksii peräkylä nurkilla paskaa haistellessa
- tuttujuttuon
virmutjoepoikkii kirjoitti:
laitetaa antammaa ku lyyää pari violettii paper lappuu jos on vitone ja kaks nollaa peräs onha se tämäkii tapa rahasa kuluttaa ku päivät maleksii peräkylä nurkilla paskaa haistellessa
Kyllä siltä sai ilmasiks
- Mättöövät
Ananakset oli pahoja pizzassa, ehkä päässeet vähän "piimimään" tai jotain...Ei muuta lisättävää, muuten tosi hyviä lättyjä ollut!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851798- 821630
- 491300
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471245Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481152- 1151106
- 39925
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23911Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59902Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket22887