Vaippoaparit

Vaipassa

Olen pienestä pitäen ollut kiinnostunut pissaamisesta. Se aina kiihottanut minua.
Kaikki alkoi kun olin kolmannella luokalla. Leikimme luokkatoverini ja hänen vuotta vanhemman siskonsa kanssa piiloleikkiä läheisen sahan lautatarhassa. Siellä oli luvatonta oleilla ja siksi se oli jännittävää.
Olimme leikkineet monta tuntia ja minulla oli kova pissahätä. Olimme lautakasojen välissä, kun yllättäen tyttö ,Riitta nimeltään, kyyristyi ja häneltä tuli pissat housuun. Katselin kun housut kastuivat ja pissa valui maahan.
Riitta katsoi minua hyvin nolostuneena ja hädissään. Sain ajatuksen helpottaa hänen oloaan ja päästin pissat housuun. Riitta katsoi silloin minua hämmästyneenä ja hymyili iloisesti. Leikki jatkui ja koska oli kesä housut kuivuivat ennen kotiin menoa.
Muutimme jonkin aikaa myöhemmin toiseen kaupunkiin, enkä häntä ole enää tavannut, mutta tuo tapaus teki minusta housuunpissaajan.
Sen jälkeen pissasin housuun aina, kun se vain oli mahdollista. Käytin vanhoja housuja, joita oli kertynyt vanhemmilta sisaruksiltani ja piilotin niitä kunnes ne haisivat niin kovasti, että ne täytyi laittaa roskiin.
Vaippoihin tutustuin, kun vanhempi veljeni sai lapsia. Salassa kokeilin heidän vaippojaan, vaikka ne olivat liian pieniä.
Aikanaan muutin pois kotoa ja aloin pissata housuun aina ennen kuin laitoin ne pyykkiin, mutta sitten opin vaippojen käytön. Tapasin nimittäin Riitan uudelleen ja hän oli töissä hoitamassa vanhuksia. Hänellä oli ollut lyhyt suhde, mikä oli juuri päättynyt.
Kerran tavatessamme tuli esille tuo vanha juttu. Kerroin hänelle, että pissasin tahallani housuun silloin. Riitta kertoi, että se oli vahinko. Hän ei voinut mennä pissalle, koska häntä ujostutti ja näin kävi. Mikähän minuun silloin meni, mutta kysyin pissataanko taas housuun. Hetken hiljaisuuden jälkeen Riitta vastasi, että hänellä on vaippa. Hän oli oppinut niiden käytön vanhuksia hoitaessaan. Siitä alkoi meidän vaippajuttu.
Olemme muuttaneet yhteen. Käytämme vain vaippoja. Päivällä töissä täytyy olla kuten muutkin, mutta kotiin tullessa vaippoihin. Viikonloppuna aamukävely ja takaisin kakat vaipassa.
Tarina jatkuu…

1

1877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaippaorja

Sorry! tuli kolmeen kertaan. Systeemivirhe!
      Elämä Riitan kanssa on nyt jatkunut jo pitkään. Lapsia meillä ei ole.
      Viime keväänä olimme rantalomalla etelässä. Otimme mukaan hyvän valikoiman parhaita vaippoja. Aamulla kävimme ensin pienellä kävelyllä rannalla ja tulimme takaisin hotelliin pissat ja kakat vaipoissa. Tutustuimme mukavaan pariskuntaan aamukävelyllämme. Mies viehätti Riittaa kovasti ja vaimo oli vaalea ja pitkätukkainen ja hyvä vartaloltaan. Hänellä oli aina leveä hame päällänsä. Sanoin leikillisesti Riitalle, että tuonlaisen hameen alle voisi sopia paksu vaippa.
      Ensimmäisenä iltana olimme yhdessä rantaravintolassa, missä orkesteri soitti kivaa musiikkia. Olimme nauttineet muutaman paikallisen oluen. Meillä ei ollut tarvetta mennä vessaan, koska pissasimme vaippaan. Pariskunta ei myöskään käynyt vessassa.
      Pyysin Tuijaa tanssimaan kanssani. Orkesteri soitti hitaan kappaleen ja hän tuli lähelle. Kun lantiomme kohtasivat painoin häntä takaa ja tunsin siellä jotain pehmeää. Vaippa. Olisiko tämä totta. Tanssin jälkeen kerroin tämän Riitalle, joka oli tanssinut miehen kanssa. Riitta oli tuntenut samaa pehmeyttä miehen kanssa tanssiessaan. Hain Tuijaa uudestaan ja olin rohkeampi. Sopiva hidas kappale. Laskin käden alas ja totesin, että hänellä oli vaippa. Samalla huomasin hänen kätensä kokeilevan omaani. Katseemme yhtyivät ja myöhemmin hän kertoi, että sillä hetkellä hän pissasi vaippaansa. Olimme löytäneet samanmielisen pariskunnan.
      Hieman hämillään he kertoivat, että he tykkäävät vaipoista. Koskaan he eivät ole kertoneet siitä ystävilleen. Maksoimme laskun ja ehdotimme siirtymistä meidän hotellihuoneeseen. Matkalla huoneeseen pissasin vaippaan. Perillä pienen ujostelun jälkeen vapauduimme. Kävin hakemassa lisää juotavaa ja hetken kuluttua tutkimme toistemme vaippoja. Minun ja Martin kuten uusi ystävämme esittäytyi vaipat olivat märkänä. Vaimoilla oli myös aika märkää. Sen kummemmin ujostelematta he riisuivat vaipat ja ilmoittivat vaihtavansa miehet kuiviin.
      Siis miehet sängylle selälleen. Vaipat pois ja uudet tilalle.
      Nyt tuli ongelmat. Kun miehet olivat selällään seisoi kaksi komeata erektiota. Ja suurta. Miten saa vaipan kiinni?
      Tämä ongelma ratkaistaan helposti. Tuija ja Riitta kävivät käsiksi. Hetken jälkeen he nousivat erektion päälle ja tunsin tunkeutuvani en Riitan vaan Tuijan sisälle.
      No nyt saa vaipan kiinni.
      Nyt naisille vaipat. Kunhan ensin kielellä putsataan.
      Mitäs tämän jälkeen. Viikko vaipoissa.- Se on oma tarina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      38
      1691
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1627
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1368
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      236
      1311
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      196
      1199
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1127
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1076
    9. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    Aihe