Opiskelen omaehtoisesti työttömyysetuudella. Opinnot alkoivat nyt syksyllä ja koko ajan vahvemmin alkaa tuntua, että ala ei ole omani. Olenkin pohtinut muita vaihtoehtoja ja kiinnostava ala onkin mielessä. Jos lopetan nykyiset opintoni ja haen ja pääsen tätä toista alaa opiskelemaan, voinko siihenkin saada työttömyysetuutta, tietääkö joku?
OPISKELUPAIKAN VAIHTAMINEN
4
227
Vastaukset
- vastvast
Sinulla on asiat ilmeisesti liian hyvin, kun saat opiskella työttömyysetuudella. Luulisi, että kovin monta opiskelukokeilua ei kustanneta. Joten ala tehdä tästä opiskelemastasi alasta omasi! Ellei sitten tosiaan ihan koulun taholta ole suositeltu siirtymistä muualle.
- kannusta ei
Mulla sama juttu, mut tuskin työkkäri suostuu. Työkkäri ei myöskään anna opiskella sivutoimisesti iltaisin ilman omaehtoisen tukea (vaikka olisi heti valmis ja halukas töihinkin), jos on tutkintoon valmistava koulutus. Järjetöntä.
- Toimi Sivulainen
kannusta ei kirjoitti:
Mulla sama juttu, mut tuskin työkkäri suostuu. Työkkäri ei myöskään anna opiskella sivutoimisesti iltaisin ilman omaehtoisen tukea (vaikka olisi heti valmis ja halukas töihinkin), jos on tutkintoon valmistava koulutus. Järjetöntä.
Työkkäri antaa opiskella sivutoimisesti ilman omaehtoisen tukea, jos kyse on sivutoimisesta opiskelusta. Sulla ei ole kyse sivutoimisesta opiskelusta?
- minä haluan
Minäki opiskelen työttömyysetuudella lähihoitajaksi. Nyt toinen vuosi menossa. Mut huomasin ettei se ookaan mun oikea ala. Haluaisin media-assistentiksi. Olisin siinä hyvä. Saankohan vaihtaa? Vai voiko työttömyysetuus loppua vaihdon takia?
Kauhean hankalaa, jos ei saa opiskella mitä eniten haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024507Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821274- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85931Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826