vintti bub haukipudas

pulla akka

jopa sallitaan ihmisen nöyryytys moisessa paikassa henkilökunta ei näköjään ota kantaa moiseen asiaan saa haukkua asiakkaita miksi haluaa siihen paikkaan pitäis tehdä viranomaisten ratsioita tuon tuostakin asiakkaille muutenki juotetaan tolkuttomasti kunhan vain rahaa on

13

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyhhyyh

Kiinni koko puliju. Sivistynyt yhteiskunta ei moista tarvi.

• melkeen alkoholisti

Läheltä tätä vintin asiakaskuntaa seuranneena toteaisin,että samat naamat sielä pyörii,paljon on alkoholisoitua porukkaa ja vaimonsa/miehensä pettäjiä.

• uuuno1

hyvä paikka se on..elekää käykö siellä jos alakaa harmittammaan..

• pastori-silli

Voi hyvää päivää!Totta kai tarjoillaan viinaa.Eikö ole jokaisen oma asia miten paljon juo.Jos ei omat rajasi toimi niin älä mene sinne,älä myös alkoon kun sielläkin myydään enemmän kyin kestät viinaa kerralla."aina samat naamat"ha,ha..Kuka ne naamat kävi katsomassa.Vali,vali..Hyvä bubi.Kun käyn sen verran harvoin etten tunne samoja naamoja.Ootte te oma rotunne.he,he..

• piparkakku-ukko

Tuliko pulla-akalla otettua taas liikaa?

• pulla akka17

no ei oo pulla akalla tullu otettua liikaa mutta se vintti baarin meininki menee liian pitkälle että sinne vois viranomainen mennä katsooin mitä siellä esimerkiksi viikonloppuna menee

• pastori-silli

Avaudu vähän enemmän,että tietää miten haukutaan?Ja myös se miten virkavalta puuttuisi asiaan?

• kaikkikuo
        pastori-silli kirjoitti:

Avaudu vähän enemmän,että tietää miten haukutaan?Ja myös se miten virkavalta puuttuisi asiaan?

onhan nyt yksi poissa
        luonnollinen poistuma

• pulla akka

No kyllä sinne pitäs virkavallan ja muunki viranomaisen puuttua kun puliukkoja ja muita juotetaan aivan tolkuttomaan humalaan että portaat alas tullaan henkensä kaupalla ja sitten sairaalaan

• PELLE PELOTON

no on kyllä paikallinen kaikkien aikojen räkäpaikka sanon minä ja moni muu pitäs puuttua jo tuohon asiaan moni muuP

• poliisin poika

Ite ne sen viinaan kurkkuunsa kaataa. Kieltolaki tähän maahan tarvittaisiin.

• Late Lapista.
        poliisin poika kirjoitti:

Ite ne sen viinaan kurkkuunsa kaataa. Kieltolaki tähän maahan tarvittaisiin.

Vain lestinheittäjät kaipailevat kieltolakeja !

Late Lapista.

• pastori-silli

Ei puliukot juo baarin antimista känniin ja toisaalta,miten voi tietää kuin vähästä joku voi päityä.Viinat joka kioskiin ja kauppaan hylly tavaraksi ja vinttibubiin liukumäki niin ei tule ruhjeita portaissa.Viinaa pittää juoda.Raittius vouhkaajat pysyköön poissa jeesustelemasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe