Hei, vampyyrit :)

Lestatar

Hei. Mäkin oon vampyyri. Aluks luulin et oisin noita tai vicca mut sitte luin sen Anna Ricen vampyyri Lestatista kertovan jutun ja nyt tajuun olevaniki vampyyri.

Noidathan on vähä niinku draculoita eli neki voi muuttua vaikka lepakoiks tai susiks jne

Ja mullon vähä pitemmät kulmahampaatki kun mun bestiksellä ja veriletuista tykkään koulussaki. enkä pyörry vaikka näkisin veren. Ja sitte vielä en oo koskaan tykänny mennä ajoissa nukkumaan vaan valvon mielelläni myöhään ja kattelen telkkua vaik aamulla väsyttäski :)

Ja käytän sellasia mustia goottikuteita niin että näytän enemmän vampyyrilta vaikka kyl käytin niitä kun luulin vielä olevani noita. Joutuuks vampyyri vankilaan? siis jos on oikeesti vampyyri ja vaikka imee jonkun veret. ei kait, kun sehän on vampyyri ja sen on PAKKO tehä niin? Seuraavaks kyllä luen ne kaikki isoveljen yöjuttulehdet. niissä on kans vampyyrijuttuja :)

Kirjottakaa muut vampyyrit ja kommentoikaa!!!

t. Lestatar :)

121

6920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teräsmies

      Siis, minäkin pidän maidosta, mutten ole vasikka. Jos pitää veriletuista, ei silti ole vampyyri.

      Jos totta puhutaan, kannattaisi varmaan jättää ne myöhäisimmät tv-ohjelmat katsomatta, sillä - tiedäthän - ne eivät sovellu aina ihmisille, jotka uskovat esim. vampyyrien olemassaoloon.

      • :((

        no joo joo! vähä kuule eri juttu olla vasikka kun vampyyri. Ja kato sä vaan uutisia ku et muuhun usko kuitenkaan etkä niihinkään. sittepäs näät kun vampyyri tulee vastaan!


      • Röllibuster

        Älä ruoki trollia.


      • Serverikone
        :(( kirjoitti:

        no joo joo! vähä kuule eri juttu olla vasikka kun vampyyri. Ja kato sä vaan uutisia ku et muuhun usko kuitenkaan etkä niihinkään. sittepäs näät kun vampyyri tulee vastaan!

        Niinpä! Vasikathan ovat paljon kiinnostavampia ja coolimpia kuin vampyyrit. Ja olisihan se kurjaa olla vampyyri kun ei siinä olisi paljoa muilla ihailemista kun oot ite ainoa joka uskoo vampyyreihin.


    • Mietteliäs

      Noh, kuinkas monta olet jo imenyt kuiviin? Ja kuinka monesta olet yksinkertaisesti tehnyt vampyyrin?
      Veikkaan että.. Aivan, et yhdestäkään. Ja koska vampyyri ei elä ilman ihmisen/eläimen verta, et voi mahdollisestikaan olla vampyyri, koska olet vielä "elossa", ja ilmeisen hyvässä kunnossa, koska vaivaudut kirjoittamaan tänne olevasi vampyyri.
      Ja tiedätkö, oi oppimaton, vampyyreillä ei ole tapana mainostaa olevansa vampyyri..

      • Lestatar

        Höh! en yhtään tietenkään! Ja vampyyri elää ilman vertakin. Elänhän mäkin! Varmaan alkaa elää verellä vasta kun on jotain 18 tai jotain.

        Ja en mä mainosta vaan sanon. meitä on kuule muitakin kun mä.


      • Lestatar
        Lestatar kirjoitti:

        Höh! en yhtään tietenkään! Ja vampyyri elää ilman vertakin. Elänhän mäkin! Varmaan alkaa elää verellä vasta kun on jotain 18 tai jotain.

        Ja en mä mainosta vaan sanon. meitä on kuule muitakin kun mä.

        ja siks en oo tehny vielä vampyyria kenestäkään kun en oo 18.


      • tuli
        Lestatar kirjoitti:

        ja siks en oo tehny vielä vampyyria kenestäkään kun en oo 18.

        kuinka vanha oot?


      • Lestatar
        tuli kirjoitti:

        kuinka vanha oot?

        No mitäs se ikä tähän kuuluu? mä oon kuule varmasti samaa mieltä vaik oisin kolmekymmentäkin! Mut jos ite on vanha ja kaavamainen niin ei kait voi mitään!


      • teräsmies
        Lestatar kirjoitti:

        No mitäs se ikä tähän kuuluu? mä oon kuule varmasti samaa mieltä vaik oisin kolmekymmentäkin! Mut jos ite on vanha ja kaavamainen niin ei kait voi mitään!

        joo hei määki oo teräsmies.. siis ihan oikeesti mä lensin eilen tosin ihan vähän vaa.. joo ja si mul on semmonen viittakin jota mä käytän ja semmonen paita.. nii mut mä oon ihan oikeesti teräsmies... miten joku voi olla noin tyhmä et luulee ittestään jotain tollasta? oiskkko joku 13 wee tai jotain sinnepäin... joo no ihan sama mut hei hae hoitoo


      • Lestatar
        teräsmies kirjoitti:

        joo hei määki oo teräsmies.. siis ihan oikeesti mä lensin eilen tosin ihan vähän vaa.. joo ja si mul on semmonen viittakin jota mä käytän ja semmonen paita.. nii mut mä oon ihan oikeesti teräsmies... miten joku voi olla noin tyhmä et luulee ittestään jotain tollasta? oiskkko joku 13 wee tai jotain sinnepäin... joo no ihan sama mut hei hae hoitoo

        Kukahan on tyhmä?? ja mitä välii vaikka oisin 10??? sä se tyhmä oot ku haukut muita!!!


      • ...

        ootko koskaan lukenut Anne Ricen kirjoja, koska niis kirjois 1. vampyyri pystyy elämään ilman ihmisen verta mutta himoitsee sitä 2. puremalla ei tee toisesta vampyyriä 3. kirjoissa 2 vampyyriä ovat jopa julkaisseet omat elämän kerrat ja ovat eläneet julkisuudes. luulen, että Lestatar viittaa (nimen perusteel) juuri näiden kijojen kuvauksen vampyyreihin, huvikseen vaan ilmoitin, ku mua niin huvitti että hän viittasi näiden kirjojen vampyyri tyyliin ja sä kusuit häntä oppimattomaks vaik juuri sinä olit tietämäton näist kyseisitä asioita XDD


      • 13v
        teräsmies kirjoitti:

        joo hei määki oo teräsmies.. siis ihan oikeesti mä lensin eilen tosin ihan vähän vaa.. joo ja si mul on semmonen viittakin jota mä käytän ja semmonen paita.. nii mut mä oon ihan oikeesti teräsmies... miten joku voi olla noin tyhmä et luulee ittestään jotain tollasta? oiskkko joku 13 wee tai jotain sinnepäin... joo no ihan sama mut hei hae hoitoo

        sä taisit just haukkuu 13 vuotiaita tyhmiks, mä oon 13 v ja kuule en kuuluu maaailman tyhmimpien joukkoon, ihmisil on oma oikeus omiin mielipiteisiin ja monet juuri sen takia että on nuori ei ota tosissaan tai välitä hänen mielipiteistä eikä edes yritä keskustella kuin ikäiselleen, toisin sanoen iän perusteella arvostellaan, joten olen samaa mieltä kuin Lestatar, ainakin osittain.


      • ngtrxf
        Lestatar kirjoitti:

        Höh! en yhtään tietenkään! Ja vampyyri elää ilman vertakin. Elänhän mäkin! Varmaan alkaa elää verellä vasta kun on jotain 18 tai jotain.

        Ja en mä mainosta vaan sanon. meitä on kuule muitakin kun mä.

        Mites käyt kaupassa kun kimaltelet päivällä kuin Michael Jacksonin hansikas?
        Jos Kulleni-vamppyyri olet niin et mitenkään vaan asut yksinäsi metsässä jne. Vitun urpo ;D ei taida olla kaikki muumit laaksossa...


      • starwberry12
        Lestatar kirjoitti:

        Höh! en yhtään tietenkään! Ja vampyyri elää ilman vertakin. Elänhän mäkin! Varmaan alkaa elää verellä vasta kun on jotain 18 tai jotain.

        Ja en mä mainosta vaan sanon. meitä on kuule muitakin kun mä.

        ööh anteeks vamppyyrit jos häiritsen teitä mut haluun olla vamppyyri kans ja voisitteko muuttaa mut ja ootteko kilttejä voisitteko vasta tähä vampyyrit


      • Serverikone
        Lestatar kirjoitti:

        Höh! en yhtään tietenkään! Ja vampyyri elää ilman vertakin. Elänhän mäkin! Varmaan alkaa elää verellä vasta kun on jotain 18 tai jotain.

        Ja en mä mainosta vaan sanon. meitä on kuule muitakin kun mä.

        Juu eläthän säkin, mutta sun aivotoiminta selkeästi ei.


      • Serverikone
        13v kirjoitti:

        sä taisit just haukkuu 13 vuotiaita tyhmiks, mä oon 13 v ja kuule en kuuluu maaailman tyhmimpien joukkoon, ihmisil on oma oikeus omiin mielipiteisiin ja monet juuri sen takia että on nuori ei ota tosissaan tai välitä hänen mielipiteistä eikä edes yritä keskustella kuin ikäiselleen, toisin sanoen iän perusteella arvostellaan, joten olen samaa mieltä kuin Lestatar, ainakin osittain.

        En mä ainakaan haukkuis niitä jotka on 13 vuotiaita, kuten ei tehnyt teräsmieskään, vaan niitä jotka on "13 wee ihquu :33"


    • Lääkäri

      Taitaa piipaa-auto kutsua Lestatarta. Eikö sitä muisteta, että lääkitystä ei saa jättää väliin. Ensin sitä luullaan olevansa vampyyri ja sitten sitä ollaankin jo verigreippejä ja istutaan kirjahyllyssä jos ne lääkkeet jää ottamatta.

      • Lestatar

        ootpas hauska muka!!!


      • Serverikone
        Lestatar kirjoitti:

        ootpas hauska muka!!!

        Sinä se tässä oot kelle nauretaan, ei lääkäri.


    • nefi

      Onhan se erittäin mahdollista olla vampyyri kuin yhtä mahdollista että jumala olisi olemassa. Eli: EI MITÄÄN MAHDOLLISUUTTA. Ehkäpä sulla on pidemmät kulmahampaat...MUTTA VOI EI!!! :O Sehän meinaa, että olet oikeasti vampyyri.
      Nyt kaikki turvamiehet ihmisiä suojelemaan..

      • Yäyyh

        SENKIN KANNIBAALI!!!!


      • Lestatar

        nii oonki! ottaako päähän???


      • fdds
        Lestatar kirjoitti:

        nii oonki! ottaako päähän???

        Olet siis vampyyri?? Ei pahalla, mutta tuo on jo surullista. Eli kun täytät 18 niin luikit kaduilla ja tapat ihmisiä? Ja saanko vielä kysyä että mistä mielisairaalasta olet karannut, nimittäin pitää kilauttaa valkotakkisillemiehille, että tulevat hakemaan...


      • Serverikone
        Lestatar kirjoitti:

        nii oonki! ottaako päähän???

        ottaa. ei sun ikästen pitäs antaa lukea niitä vampyyrikirjoja jos niistä tollasia oireita seuraa.


    • Truly yours, Oceansoul...

      On hienoa, että ihmiset ovat erilaisia, mutta ei ihminen voi päättää yhtäkkiä "hei, olenkin vampyyri" tai jotain vastaavan laista.
      Ymmärrä jo, että vampyyreiksi tullaan. Ekana Draculan pitäisi maistaa vertasi, jotta saisit vampyyrin leiman. Eikä ikävä kyllä Draculaa enää ole. Hänen päänsä leikattiin ja siihen tungettiin valkosipulia, myöskin seiväs lävisti hänen sydämensä. ÄLÄ OLE IDIOOTTI!!

      • minääääää

        mutta tekeehän dracula comebagin noin kerran vuodesa :D
        syö sinä vaan veri lettuja ja leiki opukeutumis leikkiä vaikka joka päivä mutta itke sitten valkotakkisille sedillä kun sinua viedään puupaa autolla.


      • Lestatar
        minääääää kirjoitti:

        mutta tekeehän dracula comebagin noin kerran vuodesa :D
        syö sinä vaan veri lettuja ja leiki opukeutumis leikkiä vaikka joka päivä mutta itke sitten valkotakkisille sedillä kun sinua viedään puupaa autolla.

        itke vaan itte!!!


      • night-walker

        vampyyriksi muuttumiseen ei tarvita välttämättä Draculan puraisua, vaan minkä tahansa vampyyrin kelpaa. Lisäksi riittää vampyyrin raapaisu.

        on totta että dracula tapettiin, jos näin voi sanoa, mutta hänpä ei ollut ainut muinainen, minunhan se pitäisi tietää


      • Serverikone
        Lestatar kirjoitti:

        itke vaan itte!!!

        Itken kun lukee tommosta lanttumuussia jota sä sepität jostain vampyyreista ja ihmissusista. Hankkisit säkin oikean elämän, esimerkiksi.... arvaatko jo... VASIKKANA!


    • Shadow Spirit

      minkähän ikäinen tosiaan olet.. 12?
      aikas naurettavaa luettavaa nuo sinun tekstisi.

      se, että sulla on pidemmät kulmahampaat ku bestiksellä tai tykkäät veriletuista koulussakin, etkä pyörry jos näet verta EI TEE sinusta vampyyria. jos tekisi, niin sitten minäkin olisin vampyyri...

      • Lestatar

        mutta etpäs oo!! ottako päähän??? :D


      • Shadow Spirit
        Lestatar kirjoitti:

        mutta etpäs oo!! ottako päähän??? :D

        eipä ota. :D miksi ottaisi?


      • night-walker

        moni vampyyri ei tiedä vampiristimyydestään ennen 18 ikävuotta, jotkut tarvitsevat ilmoituksen luojaltaan ja jotkut eivät koskaan saa tietää olevansa vampyyri ja kuolevat tämän vuoksi hyvin nuorina


      • Serverikone
        night-walker kirjoitti:

        moni vampyyri ei tiedä vampiristimyydestään ennen 18 ikävuotta, jotkut tarvitsevat ilmoituksen luojaltaan ja jotkut eivät koskaan saa tietää olevansa vampyyri ja kuolevat tämän vuoksi hyvin nuorina

        Oikeesti? Vähänx ihquu! munkin varmaan pitää leikkii masentunutta goottia ku mullakin on hampaissa ongelmia, koska mähän saatan sinä päivänä kun täytän 18 wee niin muuttuu vampyyriks ja sit mä voisin niinku elää mun paskaa elämää ikuisesti ja pureskella mun goottikavereiden kaa toistemme varpaita verenpisraoiden toivossa! Vitsi tää on niiiiin ihquu! Mähän voin olla ihan oikeesti joku SATUHAHMO! sepä hienoo! tai.... sitten säkin voisit yö-kävelijä (ihan MAHTAVA nimi) ryhtyä litkimään sitä maitoa ja muuttua niinqu vasikax! Hyvää jatkoa lepakkoelämään, lapsonen.


    • luulotautimenipois

      Siis ota ittees niskasta.Luulin minäkin pentuna niin,mutta: ootko imeny kenestäkään verta vielä?
      Ootko muka käsittäny sen,että sun pitäis olla keskimäärästä ihmistä nopeempi/vahvempi.Kuule,käytä niitä kuteitas vaan ja oo gootti,mutta vampyyriks ei synnytä,vaan tullaan.Ja kuule,kokemusta on - että älä nyt pilaa elämääs tossa luulotaudissa.
      ps.jos et oo imeny jonkun toisen eläimen,ihmisen tuoretta verta ja oisitkin vampyyri,niin et ois elossa.

      • Lestatar

        ei se nykyään niin mee. Voi olla sellasia puolivampyyreitakin. Mut miks pitää vastata ketjuihin joista ei tajua???


      • tuli
        Lestatar kirjoitti:

        ei se nykyään niin mee. Voi olla sellasia puolivampyyreitakin. Mut miks pitää vastata ketjuihin joista ei tajua???

        Mitä eroa on:
        a) puolivampyyrillä,
        b) kokovampyyrillä,
        c) tai ihmisellä joka pystyy katsomaan verta pökertymättä, joka syö ja tykkää veriletuista ja jolla on kulmahampaat vähän pidemmät kuin bestiksellä ja joka vieläpä tykkää valvoa öisin vaikka aamulla pitäisi aikaisin kouluun??

        Mites muuten palloilet täällä vaikka aurinko paistaa päivisin?

        Jos olet vampyyri, niin varmaan osaat myös muuttua sumuksi, tai lepakoksi? Olet varmaan huippunopea ja refleksit kunnossa? Ja onko sinua purtu kaulaan ja toinen vampyyri tehnyt sinusta oikean vampyyrin?

        Jos ei, niin miten puolivampyyriksi tullaan?


      • Lestatar
        tuli kirjoitti:

        Mitä eroa on:
        a) puolivampyyrillä,
        b) kokovampyyrillä,
        c) tai ihmisellä joka pystyy katsomaan verta pökertymättä, joka syö ja tykkää veriletuista ja jolla on kulmahampaat vähän pidemmät kuin bestiksellä ja joka vieläpä tykkää valvoa öisin vaikka aamulla pitäisi aikaisin kouluun??

        Mites muuten palloilet täällä vaikka aurinko paistaa päivisin?

        Jos olet vampyyri, niin varmaan osaat myös muuttua sumuksi, tai lepakoksi? Olet varmaan huippunopea ja refleksit kunnossa? Ja onko sinua purtu kaulaan ja toinen vampyyri tehnyt sinusta oikean vampyyrin?

        Jos ei, niin miten puolivampyyriksi tullaan?

        sä et tiedä mitään!!! harmittaaksko kun oot voimaton?? :D


      • Tuli
        Lestatar kirjoitti:

        sä et tiedä mitään!!! harmittaaksko kun oot voimaton?? :D

        Hahah, voimaton :D


      • night-walker

        Vampyyreillä on eri voimia, toki jotkut ovat vahvempia ja nopeampia mutta jotkut vaikkuttavat aivan ihmisiltä ( ihmis roskaa) vaikka omaavat yliluonnollisia kykyjä


      • night-walker
        tuli kirjoitti:

        Mitä eroa on:
        a) puolivampyyrillä,
        b) kokovampyyrillä,
        c) tai ihmisellä joka pystyy katsomaan verta pökertymättä, joka syö ja tykkää veriletuista ja jolla on kulmahampaat vähän pidemmät kuin bestiksellä ja joka vieläpä tykkää valvoa öisin vaikka aamulla pitäisi aikaisin kouluun??

        Mites muuten palloilet täällä vaikka aurinko paistaa päivisin?

        Jos olet vampyyri, niin varmaan osaat myös muuttua sumuksi, tai lepakoksi? Olet varmaan huippunopea ja refleksit kunnossa? Ja onko sinua purtu kaulaan ja toinen vampyyri tehnyt sinusta oikean vampyyrin?

        Jos ei, niin miten puolivampyyriksi tullaan?

        "miten puolivampyyriksi tullaan?"

        syntymällä vanhemmille joista toinen on vampyyri


      • Vampire♥
        Lestatar kirjoitti:

        ei se nykyään niin mee. Voi olla sellasia puolivampyyreitakin. Mut miks pitää vastata ketjuihin joista ei tajua???

        Nii muute mäki oon vampyyri koklsin yht juttuu mite muuttuu vampiks ilman et on vampyyri purasemas ja se muuto kesti 2-3kk


      • Serverikone
        Lestatar kirjoitti:

        ei se nykyään niin mee. Voi olla sellasia puolivampyyreitakin. Mut miks pitää vastata ketjuihin joista ei tajua???

        No kyllä tätä sun ajatuksenkulkua on tosiaan HIUKAN vaiea tajuta!


      • Serverikone
        Lestatar kirjoitti:

        sä et tiedä mitään!!! harmittaaksko kun oot voimaton?? :D

        Mullakin on salainen voima: olla uskomatta mihinkään telkusta/netistä tuuttaavaan paskaan ja nauraa päain naamaa tommosille goottipelleille! OIKEASTI! aluks kun avasin tän aiheen mua nauratti, mutta KUINKA KAUAN tota samaa vitsiä pitää jauhaa täällä? Enää ei naurata. Lähinnä yököttää kukea täältä facepalmin takaa sun loruja. Yö-kastelijalle (vai oliko se joku kävelijä?) samat sanat.


    • Harkonnen

      Tän on siis pakko olla joku provo:D Kai lapsikulta tiesit että ihminen ei voi juoda toisen verta montaakaan desiä oksentamatta? Koitas vetästä litra verta ja kato oksennatko.. veikkaan että kyllä.

      Tän siitä saa kun lapsena katsoo liian paljon televisota..

      Vai että vampyyri... ei helvetti.
      Nyt muistankin miksi vihaan ihmisiä... Ne ovat niin vitun tyhmiä.

      • Lestatar

        haist itte!!


      • night-walker

        ehkä sinä heikko ihminen et voi juoda verta, mutta nytpä ei puhutakkaan ihmisistä. oletko edes selvittänyt keitä täällä haukutaan huijareiksi ja valehtelijoiksi, niin juuri, vampyyreja


    • Hei Lestatar...
      Mä oon samaa mieltä ku noi muut...Mee hoitoon.
      Äläkä hauku vanhempia ihmisiä koska niillä on enemmän elämän kokemusta kuin 12-vuotiaalla pikku tytöllä joka luulee olevansa vampyyri.
      Sitä paitsi jos oot lesta(niinkuin nimi osittain kertoo,oletan) olet rikkonut lestojen lakia tuon takia!

      • Lestatar

        Hä-hää!!! et tiedä vampyyreist mitään!! lestat on se Anna Ricen kirjan vampyyri, ja mä oon naispuolinen siis Lestatar!!

        ja tehän ne mua haukutte! Niinku olis varaa arvostella toisia kun ei tiedetä ees vampyyri Lestatin nimee :DDDDDDD

        onpa sulla elämänkokemusta...

        :DDD kuolen nauruun!!!


      • Alucard-----
        Lestatar kirjoitti:

        Hä-hää!!! et tiedä vampyyreist mitään!! lestat on se Anna Ricen kirjan vampyyri, ja mä oon naispuolinen siis Lestatar!!

        ja tehän ne mua haukutte! Niinku olis varaa arvostella toisia kun ei tiedetä ees vampyyri Lestatin nimee :DDDDDDD

        onpa sulla elämänkokemusta...

        :DDD kuolen nauruun!!!

        Anna Rice ei ole ainoa kirjailija joka on kirjoittanut vampyyreistä, mistä siis tiedät että juuri hänen teoksensa ovat todellista totta? ja mistä päättelet että ihmisellä, joka ei tiedä jonkun kirjan hahmon nimeä, ei ole elämänkokemusta? Anna Ricen kirjoistako se elämänkokemus karttuu? ottaako päähän ku kyselen? vastaa ihmeessä, jos osaat.


      • Serverikone
        Lestatar kirjoitti:

        Hä-hää!!! et tiedä vampyyreist mitään!! lestat on se Anna Ricen kirjan vampyyri, ja mä oon naispuolinen siis Lestatar!!

        ja tehän ne mua haukutte! Niinku olis varaa arvostella toisia kun ei tiedetä ees vampyyri Lestatin nimee :DDDDDDD

        onpa sulla elämänkokemusta...

        :DDD kuolen nauruun!!!

        Hä-Hää!!! et tiedä mistään mitään!!
        Onko sulla kuule varaa kuolla nauruun kun itte selität tällä jostain vampyyrifetisseistäsi ihan fiiliksissä? Saatika arvostella toisia jostain elämänkokemuksen puutteesta, ipanapavampyyritär? Jotkut täyttää aivonsa jollain IHAN pikkusen hyödyllisemmällä tavarala ku jollain anna riisin satukirjojen hahmojen nimllä?


    • Siis onkos tämä nyt harvinaisen omalaatuinen provo, vaiko ihan oikeasti joku sekaisin mennyt pikkuinen..
      Ja tota noin... Anne Ricen kirjat eivät ole sopivaa luettavaa lapsille.

      • lol

        mees nyt muualle peeloilemaan...


      • night-walker

        "Anne Ricen kirjat eivät ole sopivaa luettavaa lapsille. "

        IHMIS LAPSILLE TARKOITAT!


      • minä,minä

        ai miten niin, oon lukenu sen 3 kirjaa eikä mitään "sivuvaikutuksia" ilmentynyt, hyvää luettavaa ja on mul viel aika pitkä matka 18 vuotiaaks ;)


      • Serverikone
        night-walker kirjoitti:

        "Anne Ricen kirjat eivät ole sopivaa luettavaa lapsille. "

        IHMIS LAPSILLE TARKOITAT!

        Arvon Yö-Kastelija, joo, tosi koolii kun te kokoaika jauhatte olevanne jotain lepakkoja, mutta ihmiskakaroina tuutte aina pysymään.


    • TOTUUS

      "Joutuuks vampyyri vankilaan? siis jos on oikeesti vampyyri ja vaikka imee jonkun veret."
      Ei joudu, vaan mielisairaalaan, jos oikeasti luulee olevansa vampyyri :D
      Kannattaisko sun vähän rajoittaa tota telkkarinkattomista, kun noin helposti menee taru ja totuus sekaisin?

      • night-walker

        TÄMÄ on haudanvakava asia


    • Fiksu

      Luulet olevas vampyyri kun näytät teinigootilta ja tykkäät veriletuista :D Olet todella säälittävä.
      Tiesitkö, että vampyyriksi voi muuttua ainoastaan silloin kun semmonen on purrut sua? Oletko koskaan vilkaissutkaan sellaiseen teokseen kuin "Noidan käsikirja?"


      Luultavasti et.

    • wiZnut

      Oletko, vai kuvitteletko?

      hmmm... kuulutko joukkoomme todella?

      Milloin Sinä kuolit? Muistatko elämästäsi mitään?

    • -minä-

      heh heh.. oli kyllä sitten niin hauskaa kun luin noita sun juttuja :). minkä ikäinen oot? edes mun pikkuveljeni ei vois keksiä mitään yhtä älytöntä. mä olen käsittänyt kyllä niin että vampyyriksi muututaan jos toinen vampyyri puree ensin. mutta mähän olen tälläinen tollo joka ei tiedä mistään mitään.. voi valista minua suuri lestatar.. heh heh...

    • kuuhullu

      joo upeeta ku löysin viimein sielunsisaren..!!!!1 oon kato huomannu olevani ihmissusi...mulla kasvaa karvaa ihan outoihin paikkoihin nyt just ku alan lähenee 18 vuoden ikää,ja niinq sustaki tulee vasta silloin verta tarvitseva vampyyri nii mäki luulen vasta silloin alkavani muuttuu sudex...mut niinq nytkin mä aina TIEDÄN kun on täyskuu,äitikin on ihmetelly miten aina tiedän millo se o ja nii...pidetään yhtä,viel ne näkee

      • fdds

        Kuuhullu, toivon että pilailit...


      • hah haa

        pakko kysyy ootko joku lissu ku käytät q kirjaint tollee XD


    • Harker

      Nimittäin vastailla tähän. Luulis, että se on kaikille aivan selvää, että tänkin takana on joku elämätön Jannu 12-v, joka istuu tietokoneella 24/7 ja miettii, miten vois herättää ihmisissä ees jotain huomiota. Kukaan ei voi oikeesti kirjotella tällasta paskaa tosissaan. Taitaa jutun alottajallakin olla aika kivaa kun se yrittää keksiä seuraavaa kommenttia..

    • fdds

      Okei, jäi kyllä tämä viesti ärsyttämään niin paljon, että... Jeps, no tehdäänpä pari asiaa selväksi.
      A. On kai minulki melko pitkät kulmahampaat... En ole silti vampyyri!
      B. Tykkään myös veriletuista... En ole silti vampyyri!
      C.En pyörry minäkään jos näen verta... En ole silti vampyyri!
      D. Valvon usein itsekin... En ole silti vampyyri!
      E. Ja jos tapat jonkun ja imet hänet kuiviin niin joudut hoitoon... Varmasti!
      F. Joo, lue vaan noita Yö-juttuja. Sinunlaisesi ihminen sekoaa siitä vielä enemmän.

      Jep, ei muuta kun onnea vampyyrin urallesi.

    • Hevijätkä

      Vautsi vau!
      Olisi mukava tuntea joku "oikea" vampyyri,eikä mitään wannabe-vampyyrejä.Itse olen kylläkin hevari,mutta ainakin gootit tuntuu ihan mukavalta sakilta,joten miksi ei vampyyritkin.Kerro missä päin suomea asustelet. Jos asut kenties mun lähellä niin sustahan voisi saada kaverin kenties.

    • Hevijätkä

      Minkä prkl:een takia suurin osa näistäkin viesteistä on vain pelkkää vittuilua/muuta paskan jauhantaa?

      Jos teillä ei tosiaankaan ole mitään järkevää asiaa niin älkää edes vaivaantuko kirjoittamaan tänne.

      On sulla (Lestatar) tosi pitkä pinna kun jaksat kuunnella kaikkien noiden paska puheita.Nostan hattua sulle sen takia.

      • Viikuna

        Jos sä luulet olevas vapyyri nii oot aika outo...jos ei jumalaa oo olemas nii miten sä voit sanoo et "oikeit" vampyyreit sit on!!! E sä voi todistaa et jumalaa tai vampyyreit on olemas jos voit nii todista!!!


      • Hevijätkä
        Viikuna kirjoitti:

        Jos sä luulet olevas vapyyri nii oot aika outo...jos ei jumalaa oo olemas nii miten sä voit sanoo et "oikeit" vampyyreit sit on!!! E sä voi todistaa et jumalaa tai vampyyreit on olemas jos voit nii todista!!!

        Ja nyt turvat kiinni,senkin paskan jauhajat.Tollasten takia on niin vitusti netissä roskapostia.


    • wilhelmina

      En kyllä ole koskaan lukenu Anna Ricen kirjoja, mutta kun ME VAMPYYRIT oltiin tässä maailmassa jo ennen Annaa, en koe tarpeelliseksi lukea itsestäni ja laisistani kirjallisuutta. Kun ei ole indetiteettikriisiä, miksi minun pitäisi lukea kirjasta, miten joku olemiseni määrittelee?

      Olen täyttänyt jo 18, joten olen siis muuttunut (hokkus pokkus yhdessä yössä) KOKO-vampyyriksi. (?)

      Vankilaan? En ole kuullut kenestäkään kakkua istuvasta vampyyrista, koska vampyyrithan voivat liueta savuna ilmaan tai muuttua näkymättömäksi, puhumattakaan tappamisesta ja tästä muusta arkipäiväisestä.

      Onko syömäsi veriletut tehty ihmisen verestä? Jos ei, valitse mielellään seuraavalla kerralla joku mukava poika, jonka veren voit ensin valuttaa ja sitten käyttää verilettuihin. Sehän maistuu kaikista parhaimmalta. Näppärää, ensin leikittelet pojan kanssa ja sitten juot hänen verensä. NAM!

      Ja kiltti, älä enää ylennä jostain leffoista revittyjä keksittyjä PUOLIvampyyreja vampyyreiden mahtavaan sukuun. Pilaavat meidän maineemme.

      Ai niin, tervetuloa vain uudelle vampyyrille! Elät nyt ikuisesti ja kaunistut päivä päivältä. Ihmisten verisuonet odottavatä!


      Wilhelmina


      P.S. Älä katso öisin telkkua, vaan käy puremassa ihmisiä.

    • z.x.c

      Joku 12-vuotias kattonnu vähä liikaa Buffyy ?

      • bloodthirstvampire

        "kuule minä en ole mikään 12w pissis vaan oikea vampyyri! minä huomasin sen tässä yhtenä päivänä. ei saa arvostella, jos joku on vampyyri. minulla on kuule varmana jo elämäkokemusta. ja älä hauku minun lempiohjelmaa!"


    • Masa-Man87

      Niinhän ne kaikki hullut luulevat olevansa jotain hassuja öhkömönkiäisiä mutta minäpä olenkin JUMALA!!!

      • Mers

        Ooo, Jumalia ja vampyyreitä ja ihmisusia ja ja kaikkea. Mutta muahahah minä olenkin avaruusolio, te kaikki muut oletta paskamatoja! :D Se on se elämän kulku. Paskamadosta tullaan ja paskamatoon joudutaan, Kaikki paitsi avaruusoliot.


    • Sammakko.

      Vittu taidat olla vähän tyhmä ?
      Vitun ääliö vampyyreitä ei ole olemassa.

    • night-walker

      no hauska tappa vanha verenimijä, heh.
      ajattelin vaan kysyä että koskahan alat imeen sitä verta? sillä vaa et täs ois oiva kohde, lol. jos olet todella vampyyri, miten on mahdollista etten ole kuullut sinusta aikaisemmin? sääntöjemme mukaanhan jokaisen vampyyrin on ilmoittauduttava joukkomme johtajalle vähintään kerran kuussa, ja meitä ei ole tullut lisää sitten vuoden 1537. ja lisäksi olet ehkä joskus kuullut että vampyyrit eivät vanhene vaan pysyvät ikinuorina.

      koko yö juhlitaan,
      koko päivä nukutaan,
      koskaan ei tulla vanhoiksi,
      koskaan ei kuolla,
      on hupaa olla vampyyri

      night walker

    • -,-

      jaahas....

    • WampireO_o'''

      On mullaki pidemmät kulmahampaat ku kellään tuntemallani ja pidän veriletuista, sekä pukeudun mustiin vaatteisiin ja en myöskään pysty norkoilemaan pitkään auringossa mutta ei se kyllä tee kestään vamppia. Neuvoisin siispä kertomaan vampyyri epäilyistäsi vanhemmille ja/tai koulu kuraattorille. Kannattaa totella koska en nyt ole aikuinen joka pitää sua lapsellisena ja mollaa iän takia, vaan 13v henkilö joka on huolissaan. Ja jos pystyt kuraattorin tapaamisen jälkeen vielä todistamaan että olet vampire(

    • FrozenCorpse

      Ei oo ihan tervettä kuvitella olevansa joku vampyyri. Kukaan ei ole sitä oikeasti, vaikka niin tahtoisivat. Vampyyrit ovat MIELIKUVITUSTA, eivät todellisuutta.

    • wampireprincess

      täytyy nyt kyll kysyä... ootko sattunu harkitteen että oot vaan hullu vampyyrin sijaan? jopa minä omaan enemmän vampyyrin piirteitä : 1. pitemmät&terävämmät kulmahampaat,2. en voi olla pitkään suorassa auringon valossa,3.(ei kyll vampille pakollinen) pukeudun mustaan,4. olen kaikkia ikäisiäni vahvempi, ja huomattavasti nopeampi, ja 5. olen päiväs aikaan väsynyt mutta heti kun tulee pimeää voin mainiosti. Enkä ole tietääkseni vampyyri.

    • <3

      • FASEGTREGTREGTEHR

        Tähän ei voi sanoo muutakun pasilasta tutun LÄÄKKEET!! :D

        Lapset hei, vamppyyreitä ei ole, teistä ei tuu satuolentoja vaikka kuinka söisitte verilettuja ja pukeutusitte mustaan ja kuvittelisitte itellenne loppujen lopuks oireita auringon valosta...

        Määkin oon Harry Potter koska mulla on mustat hiukset ja viiva ohtassa ku kaaduin portaissa! Kerran kun katoin teeveetä se simahti! Se johtu selvästi mun taikavoimista!!! Ärsyttääkö ku et oo velho häh???

        Toi oli tasan yhtä uskottavaa ku sun stooris-.-


    • ettet

      saa HIV;tä ;P

    • xdlol

      SIIIISSS JOS SÄ OOT VAMPYYRI NII D44 MÄ OON VITTU YKSISARVINE

    • Vampire love..

      Mieki oon vampire!Rakastan vampyyrei!Inhoon sipulii ja mua särkee päätä josseisaa verta!Pelkään terävii puunhalkoi ja nukun päiväl ja valvon yöllä!Mul on 1,3 senttiset torahampaat :) tiiä vaik kasvais pidemmix..mistä muute saa verta? oon 13 w enk uskalla kertoo mutsille et oon vampire ei se kummiskaa uskois...Mist sitä verta saa?

      • Kuhan tein huomion

        umm... jos et itse huomannut niin puhuit juuri itsesi pussiin...


        " mua särkee päätä joss_EI_saa verta! ........ .Mist sitä verta saa?"

        Just saying...


    • Fkfkfjf

      Katsokaas kun ihminen on osittain peto. Ja pedoilla kuuluu olla torahampaat jotta voimme syödä lihaa.

    • -________-'

      VOI vittu SUN KANSSA!!!
      Ihmiset yrittää puhuu sulle järkee ja sä vaa oot et ''haista paska! mä oon vampyyri hehehee oox kade ku oot voimaton?''

      Se että syöt verilettuja ei tee susta vampyyria, se että sulla on vähän pitemmät kulmahampaat, ei tee susta vampyyria!!!!
      no OMG MÄKI OON SITTE vittu VAMPYYRI ku mäki syön verilettui ja mul on pitkät kulmahampaat OMG

      Mä tunnen tooooosi monia tyyppejä jotka pitää samoista ku sä mut ne ei vittu tuu sanoo et ''guess what? mä oon vampyyri!

    • n__n u__u

      ööö..miks oot laittanu tän jutun ''tyyliin''?
      Aivan, vampyyri on tyylisuuntaus.
      Olisit voinu laittaa esim. taikauskoon jne.

    • Mä wainn

      Voi siis mä oon niii ilone et täällä on joku muuki "yliluonnollinen"... huomasin eilen olevani yksisarvinen! mulla on sellanen perhosen muotonen luomi pyllyssä ja tykkään kasviksista ja juon vaa vettä! sitte mun iho on vähä pinkihtävä ja joskus puhuessani kuuluu sellanen hirnahus... sitte mun otassa on sellanen "sarvenalku" kohouma.... oon vielä niin nuori yksisarvinen et ei oo sarvi kasvanu. mua pelottaa se, mitä mulle tehään sitte ko oon täysikasvunen ja mulla on sellanen sarvi otassa...

      VOI NOLO SUN KAA!!! IKÄ OLI?

    • :____D

      Elkää lapset lukeko satukirjoja jos on todellisuudentaju hataralla pohjalla... Ei huhhuh, itekkin olen vampyyri, omistan ihmissuden ja yksisarvinenkin löytyy, joskus ratsastan lohikäärmeellä kouluun..
      PS uskon (toivon) että alotus oli trolli turha siihen enää vastailla
      Jos joku ei vielä ole todellisuuteen herännyt niin vampyyrejä ei ole olemassakaan, senkun ihqutatte jotain twilightianne :DDDD

    • WAI

      OMG! Luuletko sä oikeesti että vampyyreja on olemassa??? siis nii ku onhan varmaan kirurgeja jotka ei pyörry näkiessään verta ja ne on yö vuoroissa väsymättä sit jotkut niinstä tykkää veriletuista ja aika monella ihmisellä on kulma hampaat eikä se tarkoita että on vamppyyri . (itellänikin on kulma hampaat enkä oo vieläkään huomannut mitään vampyyrisyytta itessäni joten kirjoita kirja jos haluat satuilla) YSTÄVILLISIN TERVEISIN : WAI

    • blathiack

      Ei helvetti :--------------------------------------------------------------------DDDDDDDDD

    • :)

      Lestatar tajus ettei oo vampyyri

    • trytt

      voi vittu kun mun isä ei nussinu jotain vamppyyrii, muuten olisin joku vitun kuul vamppyyri ja voisin imeä perttiina-isotädin kuukautisveret kuiviin hänen erittäin kurttuisesta ja venyneestä - -

    • Petteri-Piru

      Minä olen piru ja tämä on reviirini, painu kuuseen.

    • SpugeBols

      Hei. Tämä on minulle uusi ja outo asia, mutta olen kokenut muutoksia kehossani ja mielessäni. Keskivartaloni on alkanut pyöristyä ja tunnen kamalaa tarvetta omaksua suuria määriä ohrapirtelöä. Olenko, täysiverinen spuge? Olenko yksin, vai onko teitä muitakin?

      • JuhaniTapioViina

      • DFGHJKL
        JuhaniTapioViina kirjoitti:

        http://www.hs.fi/kotimaa/Nuoren ensimmäinen psykoosi alkaa salakavalasti/a1305553243366

        Mullakin on pitkät (oikeesti toosi pitkät) kulmahampaat. Tiedättekö miksi? KOSKA HAMMASLÄÄKÄRISSÄ OLI JOKU VIT*N HARJOITTELIJA JOKA MUOKKASI LOHJENNEET KULMAHAMPAANI JA PURESKELEN NIILLÄ KOKOAJAN ITSEÄNI KOSKA EI OSANNUT HAMMASLÄÄKÄRI NIITÄ MUOTOILLA! EN SAA HAMPAITA KUNNOLLA YHTEEN KIITOS HAMMASLÄÄKÄRIN! >:( Eikä ole kyllä kovin siistiä olla "vamppyyri"... KUKA VITTU OIKEESTI USKOO EES VAMPPYYREIHIN?!?!?!?!?!?


    • hahahahahahahahaha

      siis vampyyreit on oikeesti olemas ja mä oon yks sellane, koska rakastan perhosii ja leppäkerttui ja se niin tekee must vamppyyrin... :"D

      oivoi, vuoden naurut. en usko et oot 12 vee, luulisin suaa 10 vuotiaaks. älä yhtää rupee esittää kovista, koska muuten kuolen nauruun. XD

      vähä trolli, anteeks jos mollasin sua

    • Hahahaha2

      olen samaa mieltä kun hahahahahahahhahahaha tyyppi :) katos kavereita ku ollaa.
      mut tosiaan, nolo :DD

    • vampyyrikö?

      en usko että olen vampyyri mmutta mulla on luonnostaan kalpea iho,kellertävät silmät (EI KELTAISET!) kullanruskeat hiukset. ja pitkät ja tuuheet ripset(perintönä ISÄLTÄ). kaverini sai kerran viiltohaavan limutölkistä,oli pakko mennä haistamaan sitä verta. tuoksu hyvälle. kaveri kahto silleen säikähtäneenä. pakko oli sanoo et sori. kulmahampaat hieman normaalia terävemmät. ei ole kivaa kun terkkari joskus mainitsi ihostani. en tiedä mistä se johtuu. helps! olenko vampyyri?

      • huoooooh

        Kuule uskokaa nyt hyvät ihmiset vampyyreita ei ole olemassa, ja joku 10 v muksu vaan keksi itselleen hauskaa ajanvietettä. Tää on ihan selkee trolli.
        Jos joku kuitenkin yhä uskoo vampyyreihin, niin hakeutukoon hoitoon..


    • puuhis!

      mä oonki puuha-pete iha oikeesti

    • jp96

      Sinä siis väität olevasi vampyyri. Valitan että tuotan sinulle pettymyksen, mutta ei et ole. Ennen hututtiin että vampyyrit eivät voi olla auringossa, eli palaisivat siellä mutte ei. Siihen on syysnsä että kyseiset ihmiset eivät voi olla auringossa. Tämä nimittäin johtuu eräästä harvinaisesta taudista.
      Joten vampyyreitä ei ole, koeta vaan uskoa sinä et ole mikään vampyyri.

    • vampyyri1

      mulla on vampyyrin numero ja kun mä olin mun kaverin kanssa sit jouku läheti meille viestii se oli 333 onko sellasta olemassa mulle on soitetu numeroon 333 siis mulle oli mä oon vampyyri

    • ole rauhassa Vampyyri, jos mä saan olla Zombie tai jotain.. Ei mä oonki kuule kummitus 8)

      • harrastatsä cossaa mista, tai jotain muuta?

        älä nyt ota pahalla, koska mun puolesta saat iolla ihan mikä haluut, mut ilmotin vaa :D


    • 2323

      Voi veljet !

    • Toivottavasti auttaa

      Minä uskon, että vanpyreitä on olemassa ja sinäkin olet mahdollisesti sellainen... tai sen tapainen... Kuules... Tutustuppa tälläiseen juttuun kuin Otherkin. Tässä osoite, josta voit katsoa (enkuksi valitettavasti):

      http://en.wikifur.com/wiki/Otherkin

      Toivottavasti auttoi... :)

      Itse olen Therianthrope/therian.... Löydät varmana siitäkin tietoa... :D

      Onnea ystäväiseni.

    • O_o nii varmaa

      mäki oon vamppyrri pukeudun silleen mutiin gootti vaatteisiin tykkään juoda verta mun veljestä


      just joo hakeudu hoitoon sinulla ei taida olla kaikki muumit laaksossa sen kun imet ihmisistä 18v:nä verta ihmistä turhaan ihmisiä kuolee- haavottuu hanki ittes hullujenvankilaan

    • vfgbrhmj

      jos haluat juoda verta ennen ku täytät 18 odota et sul on kuukautiset ja kerää sitä astiaan

      • starwberry12

        tota mä teen tänää pikku jutun ja haluun olla vamppyyri te voisitte joku muuttaa mut vastatkaa tähä'


      • starwberry12
        starwberry12 kirjoitti:

        tota mä teen tänää pikku jutun ja haluun olla vamppyyri te voisitte joku muuttaa mut vastatkaa tähä'

        ihan kuka vaa vamppyyri käy mulle


      • starwberry12
        starwberry12 kirjoitti:

        ihan kuka vaa vamppyyri käy mulle

        ja tuutteko peiliin jos teitä kutsuu


    • 2000

      hei joo... vämppyyeitähän on.. haloo toopet. ei ole mitään vämppyyreitä.." tai no jos on ni todistakaa... muuttakaa mut sellaseks.. vapaa ehtoinen koe kaniini poris päin"..... Haloo se on pelkkää mielikuvitusta.!!ihmisen keksimää hupia jost saa hyviä kirja/elokuva aiheit.

    • QueenOfNight

      Aika inhottavaa ku tänne kommentteihin lentää tällästä paskaa... Ettekö voi antaa kaikkien uskoa mihin haluavat. Onko se teidän ongelmanne tulla haukkumaan?! Voisitte pitää turpanne tukossa... Ja mä uskon sua! Itse ole tavallaan vampyyri, mutta en samalla tavalla kuin sä... Mä oon vampyyri otherkin... (: Ja jos ei ole mitään kivaa sanottavaa niin häipykää!! Itse rakastan veren makua. Rakastan kaikkia gootti juttuja ja pukeudun sen tyyppisesti. Rakastan yötä ja näin...

      • Serverikone

        Kuule rakstele makujas vaan! Mulla ei kivat sanottavat tuu kesken loppumaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe